Oprindeligt indsendt af lassepedersen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB vs Horsens, 28.4.17
Collapse
X
-
-
vil da kun glæde mig at have taget fejl når han engang slår igennem som superligaspiller, selvom jeg ikke har ment at han har niveauet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlægHan kan ikke sætte en mand af, han tager ingen dybdeløb, og han gør ikke de andre bedre (og jo, har set hans enlige stikning til Jønsson)
Det er fair nok, at du ikke er imponeret af Greve, men det du ridser op som svagheder, er i mine øjne hans største styrker. Blik for spillet, linker godt op med de andre og er ret bevægelig.
Leave a comment:
-
Jesper Hansens ene indkøb er skadet og det andet har, som mange forudså, været mere eller mindre skadet siden sin ankomst. I dag ser vi tydeligt hvor vigtigt det havde været at have en angriber mere. AK er en af Superligaens ringeste angribere denne sæson.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMin mave slår knuder allerede...
http://imgur.com/gallery/ITFBLe6
MvT
Leave a comment:
-
Vi kan jo bare vente på dem, og lure på deres fejl. Det er jo ikke super boldspillere vi møder. Tænker stadig at AK er så meget væk, så han ikke skal starte. Hvis vi skal spille lidt på omstillinger er Yao er spændende alternativ.
Leave a comment:
-
Drømmer sgu om at OB får et hurtigt mål. Ja ved godt det er drømmetænkning. Men så ville det få Horsens fremad. Og vi kan få gang i vores rigtig gode kontra spil
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg tror Ryan kan blive en vigtig spiller i aften. Det bliver sikkert som indskiftning, men han har jo nogle gode ryk, som kan blive helt nødvendige for at score. Og hvis der kan organiseres en backup så jeg gerne Tingager løbe med op nogle gange - ikke kun på dødbolde.
Jeg hader at spille på et resultat jeg ikke ønsker, så jeg spiller ikke på uafgjort. Men hvis der er hæderlige odds på under 2,5 mål(næppe) spiller jeg på det.
Leave a comment:
-
Jeg håber lidt, at Kent disker op med noget nyt taktisk.. Ellers får vi det svært mod Horsens igen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg kan umuligt tro at Ryan Johnson er klar til en startplads, tror faktisk jeg vil gå så langt som til at sige "det sker ikke".
Leave a comment:
-
Hvis Kent er ligeså konservativ i spillervalg som han plejer at være, bliver det nok sådan her, vi stiller op:
Grytebust
Desler - KEP - Tingager - JBL
Greve - JJT - Izunna - Jønnson
Fester - AK
Leave a comment:
Leave a comment: