Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selvfølgelig betyder smart taktik fra modstanderne noget, men Kent har udtalt, den ikke kom bag på ham.
    Det er som om spillerne helst vll slippe for at kæmpe og troede det ville blive lettere end det blev. Når en vigtig spiller mangler, en vigtig spiller må gå tidligt ud og en normalt vigtig spiller laver et klodset selvmål er det svært at få gang i kampviljen som ikke var der fra begyndelsen. Det har både dette og tidligere hold tabt mange kampe på.
    Det bliver svært mod Horsens uden Casper og Joan. Men godt Tingager er tilbage. Jeg synes trænerne skulle spørge Tingager hvem er mest tryg ved at have ved sin side - og lade det betyde noget i valget mellem Kep og Tverskov.

    Det skal nok gå altsammen, som Jesper Hansen mener.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Som jysk OB-fan får jeg ikke set ret mange kampe live, det her var dælme godt nok ikke noget særligt klogt valg til at blive den første i lang tid :/ Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set os spille så uinspireret og ringe over hele linjen, æv. Hvis vi spiller som vi gjorde mod dem sidste gang skal det nok gå fint mod Horsens på fredag, men hvis det bliver noget der bare minder om det her endnu engang, så er det virkelig godt nok bekymrende.

      Kæmpe respekt til opbakningen fra de tilstedeværende supportere forresten, der bøjer jeg mig virkelig i støvet - der var fuld skrald på nærmest uafbrudt gennem hele kampen, det var sgu flot. Det er velsagtens det eneste opmuntrende overhovedet der er at sige om den kamp her, men synes nu det skal med alligevel.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Selvfølgelig betyder smart taktik fra modstanderne noget, men Kent har udtalt, den ikke kom bag på ham.
        Det er som om spillerne helst vll slippe for at kæmpe og troede det ville blive lettere end det blev. Når en vigtig spiller mangler, en vigtig spiller må gå tidligt ud og en normalt vigtig spiller laver et klodset selvmål er det svært at få gang i kampviljen som ikke var der fra begyndelsen. Det har både dette og tidligere hold tabt mange kampe på.
        Det bliver svært mod Horsens uden Casper og Joan. Men godt Tingager er tilbage. Jeg synes trænerne skulle spørge Tingager hvem er mest tryg ved at have ved sin side - og lade det betyde noget i valget mellem Kep og Tverskov.

        Det skal nok gå altsammen, som Jesper Hansen mener.
        Det har set fornuftigt ud med komboen Tingager og begge af de to. Dog blev Tingager ladt lidt i stikken af KEP i situationen, der ledte til det røde kort. Overordnet set, så har dog været ok med begge. Tverskov er faldet en anelse i niveau i foråret i forhold til efteråret, som jeg ser det. Han har dog været overbevisende de gange Kent har benyttet ham på midtbanen. Håber lidt at Kent overvejer Tverskov til midtbanen mod Horsens. Desuden er jeg nærmest overbevist om, at Horsens spillerne er instruerede i at gå hårdt i haserne på os, som begge gange i foråret mod SønderjyskE og nu Randers, hvor det har været kampbilledet, og dommeren har tilladt det, samtidig også har været sæsonens sløjeste præstationer fra vores side. Vi virker lidt som forkælede barcaspillere, og mister fuldstændig fokus og koncentration. Det må bare ikke ske mod Horsens!

        Comment


          Har lige set målene. Nr 1: ikke meget lyst til opdækning hos Jønsson.. Nr 2. Bare ringe forsvarsspil. Nr 3. Godt spil af randers, men for passivt pres af vores midtbane. Nr 4. Dårligt forsvarsspil. Og hvor er jeg træt af at se Tverskov løbe rundt med hånden oppe, appellerende for det ene eller det andet, i stedet for at fokusere på spillet og løbe med hjem og forsøge at gøre skaden god igen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af TommyOernstrup Se indlæg
            Som jysk OB-fan får jeg ikke set ret mange kampe live, det her var dælme godt nok ikke noget særligt klogt valg til at blive den første i lang tid :/ Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set os spille så uinspireret og ringe over hele linjen, æv. Hvis vi spiller som vi gjorde mod dem sidste gang skal det nok gå fint mod Horsens på fredag, men hvis det bliver noget der bare minder om det her endnu engang, så er det virkelig godt nok bekymrende.

            Kæmpe respekt til opbakningen fra de tilstedeværende supportere forresten, der bøjer jeg mig virkelig i støvet - der var fuld skrald på nærmest uafbrudt gennem hele kampen, det var sgu flot. Det er velsagtens det eneste opmuntrende overhovedet der er at sige om den kamp her, men synes nu det skal med alligevel.
            Det eneste gode at sige om kampen, var at vi ikke havde betalt for at komme ind på stadion...så behøvede ledelsen heller ikke overveje om de skulle refunderer 405 billetter fordi holdet ikke var mødt op.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
              Det eneste gode at sige om kampen, var at vi ikke havde betalt for at komme ind på stadion...så behøvede ledelsen heller ikke overveje om de skulle refunderer 405 billetter fordi holdet ikke var mødt op.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment

              Working...
              X