Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Man kan klandre træneren for at spillerne ikke er sat op til kampen; at der mangler gejst og motivation.
    Men hvis du mener Festersen ude - eller mener du Casper Nielsens skade? - så er det svært at se, at det skulle have nogen større betydning. Tror ikke det er på taktik, vi taber i dag. Den kamp blev tabt på det mentale plan nærmest inden vi gik på banen. Og det skal træneren naturligvis både tage ansvar for og satme også gøre noget ved, så vi ikke skal se på det her igen.
    Jeg tænker nu på den ændring Randers har lavet, som vi slet ikke har kunnet respondere på. Det mentale bliver tit også en udløber af det taktiske, og hvis spillerne føler, at vi bliver overrumplet og står usammenhængende, og der ikke er nogle succesoplevelser i spillet, ja så følger troen og gejsten som regel med ned, især på et hold med flere humørspillere, som vores.

Den her kamp var ikke tabt før vi gik på banen, den var tabt fa vi ikke formåede at komme med et modtræk fra bænken og slå tilbage i den taktiske nævekamp. Mega skuffende! Og desværre endnu et vidnesbyrd om, at vi stadig er alt for énstrenget spillemæssigt og taktisk.

Comment

Kunne godt tænke mig et spørgsmål her i nedtakten til KN om, hvorfor AK spiller... just saying..

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Det er vigtigt at skelne mellem Mathias og Zanka.
        Det er vigtigt at skelne mellem Donald og Trump.

Da fuq....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jep... Og smid så AKs løn oveni.
          Og Jønnes , Thranes , Joaos , welbeck's
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Det er vigtigt at skelne mellem Donald og Trump.

Da fuq....
            Måske du skal lytte lidt til hvad hun skriver...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Måske du skal lytte lidt til hvad hun skriver...
              Hvad skriver hun? At Zanka kun er en arrogant klovn på banen? Det er jo en lodret løgn.

Hvis jeg opførte mig ligeså arrogant i offentligheden på vegne af mit arbejde, er jeg da ikke så debil, at jeg ville forvente, at folk kunne lide mig, fordi jeg er flink når mikrofonerne er slukkede og er god mod dyr.
              Last edited by Sheed; 23-04-2017, 14:03.

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Kunne godt tænke mig et spørgsmål her i nedtakten til KN om, hvorfor AK spiller... just saying..
                Hvem ellers? fester væk....så bred er vores trup jo desværre ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Hvem ellers? fester væk....så bred er vores trup jo desværre ikke
                  Det er flere gange slået fast af både KN og JH at vi har massere af alternativer til angrebet , JH roste endda sig selv i et kampprogram for at undlade at handle .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvad skriver hun? At Zanka kun er en arrogant klovn på banen? Det er jo en lodret løgn.

Hvis jeg opførte mig ligeså arrogant i offentligheden på vegne af mit arbejde, er jeg da ikke så debil, at jeg ville forvente, at folk kunne lide mig, fordi jeg er flink når mikrofonerne er slukkede og er god mod dyr.
                    Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men jeg vil satse på det ikke er noget som svarer til Zankas arbejde. Så der er lidt forskel der.
                    OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Så det godt. Hvad fanden skulle det hjælpe. Da fedt at folk har fokus på at få en fed tur ud af det alliwl.

MvT
                      Leif skal måske kigge indad , manden sidder jo altid som en anden Ratata og logrer med halen ift OB , uden nogen form for kritisk sans .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

nåeh, det var Morten Krogh som dømte kampen mod SønderjyskE.. Linjen lignede dog til forveksling! Og her har vi et problem, som Kent bliver nødt til at gøre noget ved. Hvis dommeren tillader hårdt spil, så evner vi åbenbart ikke at abstrahere fra det.. Vi mister pippet, og forfalder til gamle dyder, som man troede vi var kommet udover. Vi optjente til en 'gratis' kamp sidst mod Randers, og der gik Kent forrest med verbal opildnen fra linjen. Det bliver lidt udvandet, som ved Bo Henriksen, hvis det skal være påkrævet ved hver kamp! Kommentatorerne har i store træk ret, det var en offday over hele linjen, hvor især centerforsvaret var rystende usikkert. KEP og Tingager har beviseligt fungeret, og Tverskov og Tingager har over længere periode beviseligt fungeret. Men der var en del misforståelser at få øje på allerede i tirsdags, men Gryte og Desler reddede flere gange røv. I dag var der ingen vej udenom! Kent havde dog ikke Tingager til rådighed i dag. Han havde heller ikke Festersen til rådighed, og også oppe foran havde vi problemer med at få lagt tryk på dem, samt generel indbyrdes forståelse i vores opspilsfase. Dertil kom endnu en streg i regningen, da Casper måtte udgå.. Det er for billigt i min verden at smide galden på Kent i dag! Mange på holdet bør kigge indad også..

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Leif skal måske kigge indad , manden sidder jo altid som en anden Ratata og logrer med halen ift OB , uden nogen form for kritisk sans .
                          Hvad mener du!? Da vi ikke havde scoret i 7 kampe, kunne han da godt efterhånden se, at der var måske var noget galt med truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
                            Nu ved jeg ikke hvad du arbejder med, men jeg vil satse på det ikke er noget som svarer til Zankas arbejde. Så der er lidt forskel der.
                            Smart måde ikke at forholde sig til noget konkret på.

Jeg prøver lige igen: Hvis man i offentligheden fremstiller selv selv som meget provokerende og arrogant, er det så ikke forventeligt, at du bliver opfattet som værende sådan?

Comment

Jeg tænker nu på den ændring Randers har lavet, som vi slet ikke har kunnet respondere på. Det mentale bliver tit også en udløber af det taktiske, og hvis spillerne føler, at vi bliver overrumplet og står usammenhængende, og der ikke er nogle succesoplevelser i spillet, ja så følger troen og gejsten som regel med ned, især på et hold med flere humørspillere, som vores.

Den her kamp var ikke tabt før vi gik på banen, den var tabt fa vi ikke formåede at komme med et modtræk fra bænken og slå tilbage i den taktiske nævekamp. Mega skuffende! Og desværre endnu et vidnesbyrd om, at vi stadig er alt for énstrenget spillemæssigt og taktisk.
                              Ah, nu jeg forstå. Jo, der kan du da have en pointe. Men de får jo første mål på en totalkikset clearing og det andet egentlig på en ditto (KEP mistimer indgreb) og den falder til Fisker. Det er jo en total mangel på skarphed i nærkampe, mangel på gejst og fysisk tilstedeværelse. Så ryger taktikken jo, fordi spillerne mister troen på det.

Og det er ikke sagt for at frikende Kent eller spillerne for nogetsomhelst. Jeg ser bare ikke Randers 3-5-2 køre os over, før vi har bragt os selv i en dårlig position. De starter bedst, men de laver også 2 mål på 2 angreb. Og så falder holdet mentalt sammen. Med de fejl, der bliver lavet i dag, så kunne Randers vel have spillet 1-1-8, uden at det havde gjort den store forskel. Jeg ser den kamp, som om vi aldrig rigtigt kom på banen - og det er skidt indstilling, mere end taktik.

Comment

Næste kamp bliver da lidt interessant.

Udefra set er vi favoritter, men det har vi sikkert været i de tre forrige opgør mod Horsens, det, fårck og vi mangler Joan og Casper (antager jeg).

Comment

Working...
                                X