nogen der tilfældigvis ved om det også var Putros som dømte kampen mod SønderjyskE. Der synes jeg også at dommeren lagde en linje som i dag.. Ikke at det skal være en undskyldning blot en konstatering..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: Randers FC - OB (23-04-17)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægSom spiller, mega provokerende.
Som menneske, fantastiske værdier.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægRingeste præstation i dag, må dog være den fra trænerbænken. Simpel ændring, og så er vi helt fra snøvsen. Har i 70 minutter nu ikke formået at omstille holdet og komme med et modtræk. FØJ hvor er det elendigt!
Men hvis du mener Festersen ude - eller mener du Casper Nielsens skade? - så er det svært at se, at det skulle have nogen større betydning. Tror ikke det er på taktik, vi taber i dag. Den kamp blev tabt på det mentale plan nærmest inden vi gik på banen. Og det skal træneren naturligvis både tage ansvar for og satme også gøre noget ved, så vi ikke skal se på det her igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis han er standarden for "fantastiske værdier" så fy føj, siger jeg bare. Hvis man bruger størstedelen af tiden på at fremstille sig selv som en arrogant klovn, så er det nok fordi, at man inderst inde er det.OBeliever
Comment
-
5 flotte mål, men han er en af hovedårsagerne til at vi har stået dårligt på banen. Svenskeren ejer ikke 2 grams forsvarsarbejde. Når han ikke er en ny Falk, så er det ikke kun offensivt og manglende fart han falder på. Der er i den grad også manglende forsvars indsats. Han er høj men vinder intet i luften.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægDet lyder da idiotisk, man skulle da tror du var til mænd din neger!!!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlægbruger de ord her som jeg bruge på stadion, wankerTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Jeg er dybest skuffet. Efter sidste uges kamp og fight var jeg overbevist at nu kommer fyldt med selvtillid og tro på os selv til Randers. Og nu sådan en blodfattig præstation. Det er ikke et skridt tilbage, det er til mindst tre.
Jeg er ked af Kent som lykkes alt for ofte ikke med den rigtige taktiske indstilling af holdet. Og når det går galt så finder ham ikke et svar under kampen. Med deres 3-5-2 kørte de es over som en ungdomshold - og Kent sidder der på sidelinjen og kigger som om han har intet at gøre med denne lort."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment