Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Helt enig, vi fik også mere ud af den kamp, bare se på afslutninger indenfor målrammen(7 stk), det skulle vi sammenlagt bruge alle de 3 efterfølgende kampe her til at overgå...
    Og jeg kan lige tilføje, at Skulason havde karantæne i Farum... Jeg antyder ikke, at det var en stor del af forklaringen på, at vi stod bedre, jeg siger det lige ud.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Og jeg kan lige tilføje, at Skulason havde karantæne i Farum... Jeg antyder ikke, at det var en stor del af forklaringen på, at vi stod bedre, jeg siger det lige ud.

      MvH ChrisOB
      Nuff said

      Comment


        #63
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rs-back-oenske
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          I det der mandags program på TV3 Sport 1 blev det afgjort hvem der havde flest fejl afleveringer i Superligaen indtil nu

          DA DA DAAAAAAAA

          vores kære anfører løb med titlen

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            I det der mandags program på TV3 Sport 1 blev det afgjort hvem der havde flest fejl afleveringer i Superligaen indtil nu

            DA DA DAAAAAAAA

            vores kære anfører løb med titlen
            Rart at fået bekræftet, at man har øjne.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Det er skidt. Håber at skiftet til VB bekommer Ari, og at vi har hans afløser på midtbanen i Azer.
              Det så meget fornuftigt ud i søndags.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

              Comment


                #67
                Så ligger OB da endelig nr. 1 i en statistik, vi har simpelthen den spiller som er bedst til at slå skæverter. Det skal fejres - fristes man til at sige. Derfor præmierer vi den fine indsats med et fortsat anførerbind og en valgfri position på banen. Stort tillykke til ari "Antipass" Skulason.

                Comment


                  #68
                  Ari om foråret

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lle-muligheder

                  Comment


                    #69
                    Assist af Arí i Islands sejr over Tjekket; han har sgu udviklet sine evner til at serve dødbolde, må man sige.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Assist af Arí i Islands sejr over Tjekket; han har sgu udviklet sine evner til at serve dødbolde, må man sige.
                      Hvis han så bare også kunne udvikle sit pasningsspil, især under pres, sit overblik, lige voksede et par centimeter i højde og fik mere pondus i nærkampene, så ville det være fint... (Eller begyndte at spille for OB som han gør for Island noget oftere) Hans spark, iver og vilje fejler ikke noget.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Hvis han så bare også kunne udvikle sit pasningsspil, især under pres, sit overblik, lige voksede et par centimeter i højde og fik mere pondus i nærkampene, så ville det være fint... (Eller begyndte at spille for OB som han gør for Island noget oftere) Hans spark, iver og vilje fejler ikke noget.

                        MvH ChrisOB
                        det med højden kan vi klare ved at lave en indsamling blandt os fans til et par PLATEAUFODBOLDSTØVLER Jeg synes der har været klar spillemæssig fremgang i foråret for Ari. Han er pt bedste vb i truppen og jeg tror han kommer til at blive bedre hvis holdet kan holde den gode relativt defensiv som Ove fik ordnet.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          No offense, men "p.t bedste VB i truppen" er ikke ligefrem et hædersmærke efter min mening, når konkurrenterne et kronisk skadet talent, en central midtbanespiller og Mikkel Kirkeskov...

                          Han skal blive MEGET bedre spillende, før han er en forstærkning end sige brugbar i forhold til at minimere antal fejl, som koster boldtab, der sætter os under unødigt pres og koster os mål.

                          Synes stadig at Ari Skulason, som han spiller og har spillet for OB, også på venstre back, ikke er god nok til at hæve holdets generelle niveau.

                          Og det er jo dét, vi skal stræbe efter. Forbedring gjorde os jo ikke til et hold, der blev stabilt. Vi blev bare bedre til at få point på ren vilje. (Og en god portion held) Nu skal vi udvikles, og dér tror jeg simpelthen ikke at Skulason kan udvikle sig mere. Så jeg kunne edermame godt tænke mig en anden venstre back. Og så skal det anførerbind af hans arm. Han er jo ikke anfører. En anfører skal fylde mere - og ikke smide så mange bolde væk. Tvivler på, at det ændrer sig ret meget under Kent Nielsen. Overblik og evne til at spille bold under pres er noget man har; det er ikke noget man pludselig bliver god til.

                          Hvad angår højden, så er det ikke et ultimativt krav, om end det med plateau lyder spændende ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            @ChrisOB

                            Jeg er reelt enig med dig hvad angår det niveau vi har på vores venstre back og angående det at vi skal flytte os fremad. Desværre bliver det med garanti ikke på vores venstre back at der kommer til at ske noget - vi har hele tre VB i truppen, det er om noget den "bedst" dækkede plads. Hvis der skal ske forandringer på den plads tror jeg vi skal af med både Ari og Kirkeskov - og foruden at vi direkte ophæver deres kontrakter, så kan jeg ikke se hvordan det skal ske.

                            Så ud over det økonomiske aspekt i at hente en VB nummer fire til truppen, den efterfølgende større ustabilitet grundet det i forvejen store antal udskiftninger i start elleveren og behovet for at for fyldt truppen op på andre steder - så er jeg bange for at vi i hvert fald næste sæson med må nøjes med det vi allerede har.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              No offense, men "p.t bedste VB i truppen" er ikke ligefrem et hædersmærke efter min mening, når konkurrenterne et kronisk skadet talent, en central midtbanespiller og Mikkel Kirkeskov...

                              Han skal blive MEGET bedre spillende, før han er en forstærkning end sige brugbar i forhold til at minimere antal fejl, som koster boldtab, der sætter os under unødigt pres og koster os mål.

                              Synes stadig at Ari Skulason, som han spiller og har spillet for OB, også på venstre back, ikke er god nok til at hæve holdets generelle niveau.

                              Og det er jo dét, vi skal stræbe efter. Forbedring gjorde os jo ikke til et hold, der blev stabilt. Vi blev bare bedre til at få point på ren vilje. (Og en god portion held) Nu skal vi udvikles, og dér tror jeg simpelthen ikke at Skulason kan udvikle sig mere. Så jeg kunne edermame godt tænke mig en anden venstre back. Og så skal det anførerbind af hans arm. Han er jo ikke anfører. En anfører skal fylde mere - og ikke smide så mange bolde væk. Tvivler på, at det ændrer sig ret meget under Kent Nielsen. Overblik og evne til at spille bold under pres er noget man har; det er ikke noget man pludselig bliver god til.

                              Hvad angår højden, så er det ikke et ultimativt krav, om end det med plateau lyder spændende ;-)

                              MvH ChrisOB
                              der er plads til forbedring, men vi kan heller ikke skifte hele hele holdet igen igen. Ari har niveau til superligaen imø og vejen til toppen går over midten, som TB sagde, her mener jeg sagtens Ari kan yde et bidrag alene for at bevare en form for kontinuitet, som alle vel skriger efter. Lad Kent udvikle med de spillere der kommer og når tiden kommer til snakke kontrakt med Ari igen må det vurderes om han kan byde ind med mere i fht. til at vi også gerne vil i toppen igen
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                                @ChrisOB

                                Jeg er reelt enig med dig hvad angår det niveau vi har på vores venstre back og angående det at vi skal flytte os fremad. Desværre bliver det med garanti ikke på vores venstre back at der kommer til at ske noget - vi har hele tre VB i truppen, det er om noget den "bedst" dækkede plads. Hvis der skal ske forandringer på den plads tror jeg vi skal af med både Ari og Kirkeskov - og foruden at vi direkte ophæver deres kontrakter, så kan jeg ikke se hvordan det skal ske.

                                Så ud over det økonomiske aspekt i at hente en VB nummer fire til truppen, den efterfølgende større ustabilitet grundet det i forvejen store antal udskiftninger i start elleveren og behovet for at for fyldt truppen op på andre steder - så er jeg bange for at vi i hvert fald næste sæson med må nøjes med det vi allerede har.
                                Det er så for vidt ikke et spørgsmål om det er realistisk eller ej, om vi på nuværende kan og vil hente en ny venstre back; for mig handler det om en personlig mening om hvor vidt det vi har, reelt set, er godt nok. Og det synes jeg ikke, at det er.

                                I min ideelle verden skilte vi os af med både Ari og Kirkeskov og fik to nye, fordi jeg mener ingen af dem kommer til at løfte os. Beholder vi dem - bygger vi med dem, får vi ikke andet end det, som vi hidtid har fået fra dem: Ustabile præstationer og et latterligt lavt bundniveau.

                                For mig at se, så er der ikke den store gamble, ud fra et sportsligt synspunkt, at hente en venstre back nr. 4; med mindre denne IKKE er bedre, end dem vi har. For hvis vi fortsætter med dem vi har, så får vi ikke en væsentlig forbedring af hverken af spil under pres eller det, igen, latterligt lave bundniveau.

                                Jeg kan ikke selv se, at vi rent faktisk skiller os af med de to; og som altid, så skal alle have en fair chance for at vise, de kan hæve niveauet, men jeg tvivler ret kraftigt på, at det vil ske. Som sagt: De evner, der skal forbedres for at de kan hæve deres generelle niveau, dem enten har de, eller også har de ikke. Og ingen ny træner kan lige pludselig få de to til at springe ud som profiler, der kan spille bold under pres, og som ikke falder til jorden med et brag, bare fordi nogen af holdkammeraterne også har en dårlig dag.

                                Man skal altid stræbe efter at forbedre sig; og hvis spiller A er bedre end spiller B, C, D, etc, så skal man da skyde hul i at man rent faktisk har det antal spillere til den samme plads.

                                Jeg er godt klar over, at vi sandsynligvis må nøjes med det vi har. Men det er lige præcis pointen... Nøjes. Det kommer vi ikke, nødvendigvis højere op i tabellen med. Det gør vi med Mikkel Deslere; Greve'r og muligvis Zohore'r eller Azer'e. Ikke Ari eller Kirkeskov.

                                Så når du siger "bedst" dækkede plads, i anførselstegn, så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. I den forstand, at også her har vi simpelthen for lav kvalitet. Ikke noget personligt imod de to spillere, og man kan tilmed argumentere for, at så dårlige, som jeg forsøger at fremstille dem som, er de heller ikke, men "ikke gode nok" burde være legitimt nok at sige, uden at blive beskyldt for at kalde dem talentløse.

                                Jeg er godt klar over vores virkelighed. Jeg siger bare, at hvis man forventer/håber på de to spillere vil kunne løfte holdets generelle niveau, så bliver man slemt skuffet.

                                Og derfor synes jeg, at vi burde anskaffe os to nye venstre backs. Eller i hvert fald én, sæt nu Barret rent faktisk kan blive kampklar nok til at konkurrere.

                                Upåagtet hvad vi så har af ressourcer. Mit håb er, at vi anskaffer os nye backs. Bedre backs, end dem vi har. Èn med Espen Ruuds iver og offensive kvaliteter; bare krydret med bedre placeringsevne og en smule bedre teknik.

                                Ellers får vi bare mere af det samme; og så hænger vi fast i feltet 8-12 for evigt.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X