Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 5. april 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 5. april 2017

    Vi var forbi Ådalen i dag for at se træningen.

    Tverskov og Buus trænede for sig selv, og Ryan udgik undervejs, hvor Bredahl måtte agere stand in.

    Vi var ikke imponerede over vores prøvespiller. I kan læse lidt mere om det her:

    http://obstruktion.dk/traening-5-april-2017/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var forbi Ådalen i dag for at se træningen.

    Tverskov og Buus trænede for sig selv, og Ryan udgik undervejs, hvor Bredahl måtte agere stand in.

    Vi var ikke imponerede over vores prøvespiller. I kan læse lidt mere om det her:

    http://obstruktion.dk/traening-5-april-2017/
    Tak for indsatsen

    Comment


      #3
      Ryan med problemer med låret...
      Får nu desværre virkeligt en dårlig fornemmelse...
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ryan med problemer med låret...
        Får nu desværre virkeligt en dårlig fornemmelse...
        Det er ikke mange spilminutter Ryan har fået og det e rvel 4. måned vi kører på. Før døjede han ofte med skader og det fortsætter selvfølgelig. Det er synd for ham. Jesper & Kent tog en dårlig kalkuleret chance, ser det mere og mere ud til.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Jeg hæfter mig ved:

          - Endnu én med rygproblemer?
          - At det ikke første gang, at "førsteholdet" klarer sig dårligere i spil til to mål end reserverne. Det har jeg sgu set tit under Kent.
          -AK er den samme til både træning og kamp.

          Jeg er glad for, at de kommer så godt ud af det med hinanden, men det er detaljerne i træningen, der viser mere hvordan vi er som hold.

          Og jeg ser stadig et hold med store offensive problemer og et hold, der er ude af stand til at vinde 2 kampe i træk.

          Kvalitet i bredde og angreb, tak.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment

          Working...
          X