Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Siger jeg andet eller hvad? Jeg siger jo netop at jeg hellere ville have ham på holdkortet, men når det nu skal være, så er det på en af de bedre positioner at få en karantæne. Det kan jo heller ikke være "et bet" at spille uden Tverskov, det er jo ikke os der har fravalgt ham - Han har kanrantæne, og derfor må vi ikke spille med ham.

    Ellers kan jeg kun referere til den klassiske fodboldspiller-udtalelse, meget kliche-agtigt. "Du er ikke bedre end din sidste kamp".

    Jeg er desuden pisse ligeglad med hvordan Horsens spiller, alle hold kan jo ikke spille ens, og det må man respektere.. Det er vores træner job at finde en passende taktik til hvert enkelt hold, og det formår Kent ikke at gøre mod de mere defensivt baserede hold. Hold som ikke tillader os at spille i de små rum, de er ødelæggende for os indtil Kent finder rette opskrift.
    Nu skrev han så også en EN bet. Det er mig bekendt noget helt andet.

    Comment


      #17
      Nogen der kan bruge to billetter til Nordea? sms 51148018 med din mail
      Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Nogen der kan bruge to billetter til Nordea? sms 51148018 med din mail
        Afsat ^^
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ekstremt vigtigt!

          Comment


            #20
            Og Ryan Johnson Laursen er ATTER blevet skadet og derfor ikke med.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Og Ryan Johnson Laursen er ATTER blevet skadet og derfor ikke med.

              MvH ChrisOB
              Ikke den store overraskelse. Håber bare at han kan blive klar til næste sæson og man finder en løsning så han ikke ender som en Kompany

              Comment


                #22
                Ryan om skaden

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-moede-esbjerg

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Og Ryan Johnson Laursen er ATTER blevet skadet og derfor ikke med.

                  MvH ChrisOB
                  Omg! :-/
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Joao P igen ikke i truppen. Kan ikke læse det hele her men udfra det jeg kan se ligner det at han vil finde spilletid et andet sted hvis situationen ikke har ændret sig til sommer

                    http://www.fyens.dk/ob/Pereira-vil-h...rtikel/3138649

                    Comment


                      #25
                      Ja endnu en fantastisk JH handel. Dyr og dårlig reserver.

                      Comment


                        #26
                        Uden at kunne læse artiklen om Pereira synes jeg at det lyder som en rigtig god ide at han vil finde noget andet. Jeg har sjældent set en back bidrage med så lidt offensivt

                        Comment


                          #27
                          Hvis Fester og AK stadig slider med form/selvtillid/skarphed/småskader, så synes jeg sgu vi skal give Weber chancen. De (indrømmet få) kampe jeg har set med ham, synes jeg altid han har leveret masser af energi og godt første pres på modstanderens forsvar.

                          Måske jchristo kan give sit besyv med her?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #28
                            God morgen der ude.
                            Jeg er på fyn fra mit exil på Sjælland denne weekend og ville gerne overraske min nevø på stadion, han skal sidde med en kammerat på nordea og jeg ville derfor gerne købe en billet her til, men det kan man åbenbart ikke.
                            Så hvis der er nogen der har en i overskud må i meget gerne sige til.

                            Comment


                              #29
                              Tag fat i SLO'en, han må kunne trylle lidt 😉

                              Comment


                                #30
                                Hvad er en SLO?

                                Comment

                                Working...
                                X