Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Mikkelsen (Målmand)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Thomas Mikkelsen (Målmand)

    Så skulle den være officiel:

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-i-1-division
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    #2
    33 år ? Lidt gammel :)

    Comment


      #3
      Et officielt rygte... :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Et officielt rygte... :-)
        Jeg kan godt lide at "Stemmer fra Ådalen" får æren for det Håber jeg kan være leveringsdygtig i lidt flere "officielle rygter" fremadrettet.
        “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
        Lou Holtz

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
          Jeg kan godt lide at "Stemmer fra Ådalen" får æren for det Håber jeg kan være leveringsdygtig i lidt flere "officielle rygter" fremadrettet.
          Gerne, så længe det ikke er bragt direkte fra svinestien, er vi lutter øren. En lille gættekonkurrence er heller ikke af vejen.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Gerne, så længe det ikke er bragt direkte fra svinestien, er vi lutter øren. En lille gættekonkurrence er heller ikke af vejen.
            Jeg har intet med svinet at gøre. Som jeg husker svinet var hans hitrate heller ikke særligt imponerende. Heller ikke selvom han ofte skød med spredehagl.

            Jeg har kaldt to spillere i tidens løb, og begge gange er de blevet introduceret indenfor en uge :). Min kilde er temmelig pålidelig, men han kræver også at jeg er lidt gelinde med offentliggørelserne her på forum.
            Last edited by amphibia; 30-03-2017, 18:29.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Jeg har intet med svinet at gøre. Som jeg husker svinet var hans hitrate heller ikke særligt imponerende. Heller ikke selvom han ofte skød med spredehagl.

              Jeg har kaldt to spillere i tidens løb, og begge gange er de blevet introduceret indenfor en uge :). Min kilde er temmelig pålidelig, men han kræver også at jeg er lidt gelinde med offentliggørelserne her på forum.
              Det er også helt fair at alt ikke kommer på forum. Kan du lade sive hvornår du fik at vide han var på vej?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Det er også helt fair at alt ikke kommer på forum. Kan du lade sive hvornår du fik at vide han var på vej?
                Nej. Det kan jeg ikke. For med lidt kendskab til processen i sådan en transfer, vil i kunne guide jer hen til hvad for en funktion min kilde har haft i forbindelse med transferen. Og det er hverken min kilde eller jeg interesseret i
                “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                Lou Holtz

                Comment


                  #9
                  Synes at det er en fin signing hvis det er med henblik på at der indenfor overskuelig fremtid bliver plads til nogle af vores yngre målmandstalenter
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    http://www.fyens.dk/sport/Rygter-OB-...rtikel/3136637


                    Jeg knuselsker simpelthen hvordan Stiften altid lige er et døgns tid bagud på rygtefronten - det er altså en farce. Man kunne da i det mindste holde folket opdateret, når nu man tilsyneladende ikke har netværket eller troværdigheden til at opstøve "sikre" rygter på egen hånd.

                    Comment


                      #11
                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...g-skal-til-ob/

                      Så bliver det vist ikke meget mere officielt, selvom der ikke har været en udmelding fra klubben endnu.

                      Velkommen til.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...g-skal-til-ob/

                        Så bliver det vist ikke meget mere officielt, selvom der ikke har været en udmelding fra klubben endnu.

                        Velkommen til.
                        Fornuftig handel! Bare det faktum, at han er OB-fan taler kæmpe meget til hans fordel og spiller ret beset fint ind i strategien. Alderen taler i mod.
                        Last edited by jonashj0305; 31-03-2017, 15:33.

                        Comment


                          #13
                          Hvad med Falkesgaard? Har der været noget med, at han er på vej videre, som jeg totalt har overset?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                            Hvad med Falkesgaard? Har der været noget med, at han er på vej videre, som jeg totalt har overset?
                            Ja, han har skrevet kontrakt med FCM.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Ja, han har skrevet kontrakt med FCM.
                              Tak! . Hvordan pokker har jeg overset det.

                              Hmm.. Kan sgu godt lide Falkesgaard. Synes faktisk han minder om Gryte i sit spil, bare knap så god. Endnu. Tror stadig på, han kan blive rigtig god.

                              Comment

                              Working...
                              X