Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Har lige læst ham som hedder Lasse Vøge på Twitter, han skriver at de jagter en forsvarsspiller (ung), en midtbanespiller og så kæmper de med at forlænge med Tingager og JJT. Så skriver han også at det lugter af en udlejning af yao og Weber og man ikke skal forvente en banegård.
    Og det giver også god mening selvom vi andre mener at der mangler mere til Top 6

    En ung forsvarsspiller må være en man kan udvikle på og som er tilfreds med det. En ny Tingager så at sige. Lyder ikke til hans findes på U19 desværre
    En midtbanespiller giver bare sig selv. Denne plads er super vigtig at bruge alt krudt på. Ikke flere Welbeck's og Thraner tak. Høj kvalitet
    Forlængelse af Tingager giver sig selv. JJ har stadig 2 år. Joan har også høj prioritet her.
    Udlejning af Yao giver mega god mening. Weber har kun 6 måneder tilbage. Men hvis man tror på ham så forlæng og lej ham ud

    Comment


      Så skal der vel også ske noget med vores blege bomber. Han går jo ind i sidste år af kontrakten. Hvad med om vi forlængede med yderligere 4 år!! IA

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Så skal der vel også ske noget med vores blege bomber. Han går jo ind i sidste år af kontrakten. Hvad med om vi forlængede med yderligere 4 år!! IA


        Lugter vel af salg eller ophævning af kontrakt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


          Lugter vel af salg eller ophævning af kontrakt
          man kan da håbe - for alles vedkommende....var de ikke glade for ham i det skotske? så kunne man jo lade være med at forlange en alt for stor transfer sum.....

          Omvendt må man også sige at det jo var sidste år - eller året før det virkeligt gjaldt med at få ham afhændet......lykkedes det ikke nu, så må han tage et år på bænken med de par minutter det kan blive til + kampe for 2. holdet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            man kan da håbe - for alles vedkommende....var de ikke glade for ham i det skotske? så kunne man jo lade være med at forlange en alt for stor transfer sum.....

            Omvendt må man også sige at det jo var sidste år - eller året før det virkeligt gjaldt med at få ham afhændet......lykkedes det ikke nu, så må han tage et år på bænken med de par minutter det kan blive til + kampe for 2. holdet
            Nu rykkede de ikke op. Og som klub vælter de ikke i penge. Og han scorede ikke i de sidste mange kampe selvom han fik fuld tid.
            Hvis der bliver en transfer er den nok lille.. Vildt nok hvis han kom tilbage og vi kom op på 5-6 angribere

            Comment


              Ser ud til at vores Chefscout har travlt med andet end at scoute spillere

              http://www.ob.dk/artikel/ob-scout-ud...struktoer.aspx

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ser ud til at vores Chefscout har travlt med andet end at scoute spillere

                http://www.ob.dk/artikel/ob-scout-ud...struktoer.aspx
                fint. Network, network, network

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  fint. Network, network, network
                  Vi får at se om det bærer frugt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Og det giver også god mening selvom vi andre mener at der mangler mere til Top 6

                    En ung forsvarsspiller må være en man kan udvikle på og som er tilfreds med det. En ny Tingager så at sige. Lyder ikke til hans findes på U19 desværre
                    En midtbanespiller giver bare sig selv. Denne plads er super vigtig at bruge alt krudt på. Ikke flere Welbeck's og Thraner tak. Høj kvalitet
                    Forlængelse af Tingager giver sig selv. JJ har stadig 2 år. Joan har også høj prioritet her.
                    Udlejning af Yao giver mega god mening. Weber har kun 6 måneder tilbage. Men hvis man tror på ham så forlæng og lej ham ud
                    Enig

                    Comment


                      Folk fra de kanter snakker om, at Pereira skulle være seriøst i spil til en retur til Vejle denne sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Folk fra de kanter snakker om, at Pereira skulle være seriøst i spil til en retur til Vejle denne sommer.
                        Har jeg ikke hørt noget om umiddelbart men de har fået penge mellem hænderne og går vidst efter 3-4 nye forsvarsspillere.. Så på den præmis kunne det sagtens være en mulighed..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Har jeg ikke hørt noget om umiddelbart men de har fået penge mellem hænderne og går vidst efter 3-4 nye forsvarsspillere.. Så på den præmis kunne det sagtens være en mulighed..
                          Skulle angiveligt stå i lokalavisen i dag, er jeg blevet fortalt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Skulle angiveligt stå i lokalavisen i dag, er jeg blevet fortalt.
                            Ja okay. Er vel meget muligt at de prøver. Vi må se om det lykkedes..

                            På den ene måde ville det være fint at slippe af med ham. Men det kræver vel at han erstattes med noget bedre. Og i der ligger min tvivl.. JBL er ofte skadet og vi ved at han ikke spiller alle kampe en hel sæson. Så der bør være en form for backup mm at Ryan eller Desler så bare smides der over

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Ja okay. Er vel meget muligt at de prøver. Vi må se om det lykkedes..

                              På den ene måde ville det være fint at slippe af med ham. Men det kræver vel at han erstattes med noget bedre. Og i der ligger min tvivl.. JBL er ofte skadet og vi ved at han ikke spiller alle kampe en hel sæson. Så der bør være en form for backup mm at Ryan eller Desler så bare smides der over

                              Det vil jo kræve at Ryan kan klare mere end 14 min pr sæson
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det vil jo kræve at Ryan kan klare mere end 14 min pr sæson
                                Det vil jeg nu godt vædde med at han gør

                                Comment

                                Working...
                                X