Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 Brøndby IF - OB lørdag d. 11. kl. 15.15

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 Brøndby IF - OB lørdag d. 11. kl. 15.15

    Medmindre noget går helt galt, så bliver jeg stående efter U19s kamp, og ser U17.

    #2
    Et kvarter til kampstart.
    Det er top mod bund:
    Brøndby ligger nummer to i U17-ligaen med 31 points efter 15 kampe og en målscore på 33-20.
    OB ligger i den tunge ende som nummer 12 ud af 14. 12 points i 14 kampe og en målscore på 19-24.

    De gange jeg har set dem, har udfordringen meget været at få scoret. Massere af flot offensivt spil, men ingen mål.
    Nytilkomne Mathias Jørgensen har scoret to gange i to kampe, så måske er gutten fra FC Nordsjælland lige det holdet har manglet.

    Comment


      #3
      Startopstillingen bliver:
      Andreas Søndergaard
      Jonas Andersen - Christian Vestergaard - Shamel El-Haj - Thomas Hvilsom Hansen
      Jonas Skytte - Laurits Lillemose - Jonathan Harboe - Lucas Møller Jensen
      Peter Clement - Mathias Jørgensen.

      Hvis ellers jeg har luret opvarmningen korrekt.

      Comment


        #4
        Jeg bekræfter startopstillingen og supplerer med at Jonathan Harboe er anfører.
        Vi er startet fem minutter senere end planlagt.

        Comment


          #5
          Andreas Søndergaard!
          Små 10 minutter spillet og Brøndby får en mand alene igennem. Søndergaard ikke kun redder, men når også tilbage og redder returbolden, der ellers måtte betegnes som en 100% chance.

          Comment


            #6
            Når Brøndby angriber, går det hurtigt!
            Et lille kvarter spillet med Brøndby i teten. Vores gutter er dog ikke helt væk, og der har også været optræk til gode kontrachancer.
            0-0.

            Comment


              #7
              Christian Vestergaard når lige at blokere en stikning.
              Kampbilledet det sidste kvarter har været Brøndby på bolden, afbrudt af lange bolde frem fra Andreas Søndergaard, hvorefter Brøndby starter forfra. Der er ikke meget OB-spil, og i lange perioder har der været problemer med at cleare bolden ordentligt. Det bliver ikke ved med at gå godt.

              Mens jeg skriver har vi faktisk en ok periode.

              30 minutter spillet, 0-0.

              Comment


                #8
                Jonathan Harboe i jorden og han ser ikke glad ud.
                Jeg så ikke hvad der skete, for jeg var optaget af en ikke så godt dømt fordel til OB.

                Comment


                  #9
                  Harboe tilbage på banen. På kunstgræs kan man altid frygte det værste.

                  Comment


                    #10
                    0-0 ved pausen.
                    OB var lige ved at komme foran på et absurd selvmål :
                    Brøndby sparker bolden væk fra eget forsvar, men rammer dommeren. Bolden ryger tilbage i en høj bue, hvor en forsvarer forsøger at nå den. Resultatet er at han snitter bolden forbi sin målmand, men bolden bliver fanget inden det for alvor bliver kritisk.

                    Brøndby havde så bolden på ydersiden af stolpens fod, men Søndergaard var nede og dække af.

                    Brøndby klart bedst i første halvleg.

                    Comment


                      #11
                      2. halvleg er sat igang. Kom så, drenge!

                      Comment


                        #12
                        Mathias Jørgensen! 1-0, 3 mål i 3 kampe.
                        Han tilkæmper sig et frispark i venstre side. Jonathan Harboe sparker og indlægget er lige ved at sejle i mål. Det rammer stolpen og springer ind foran mål, hvor Mathias Jørgensen header den ind fra en meters afstand.

                        Og der har været optræk til lidt mere mens jeg har skrevet.

                        Comment


                          #13
                          Tak for opdateringerne jchristo

                          Comment


                            #14
                            Der er spillet et lille kvarter og 1-0.
                            Brøndby har bolden en del, men har slet ikke været farlige i anden halvleg. Modsat lurer OB på at sende hurtige Jørgensen afsted i kontraer.

                            Comment


                              #15
                              Pis. Udligning efter en forsvarsfejl. Andreas Søndergaard redder ellers i første omgang, men returen bliver sparket ind.
                              21 minutter spillet...

                              Og 2-1 efter et hjørne. For helvede!

                              Comment

                              Working...
                              X