Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U19 Brøndby IF - OB lørdag d. 11. kl. 13.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Nåh. Anders Jørgensen havde brudt og spillede Lønfeldt igennem. Han kan ikke komme til afslutning og spiller til sidst på tværs til Weber. Han når lige at afslutte, men direkte på målmanden.
    Der er spillet små 10 minutter af anden halvleg.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hvor er det bare dejligt, at du gider at opdatere os
      +1
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Pik. Weber opsnapper en fejlaflevering, men bliver blokeret i afslutningsøjeblikket.

        Et kvarter spillet og OB har virket lidt modløse siden scoringen. Anfører Mads Jørgensen har forsøgt at få lidt lyd på.

        Brøndbymand i jorden efter en hård tackling fra Jacob Mikkelsen. Den kunne godt gøre ondt.

        Comment


          #19
          Puha. 3-1. Molberg får foræret bolden til Brøndby i venstre side. Det bliver straffet.
          Nu skal drengene sgu lige genfinde fokus.

          Lønfeldt med et vildt raid over en halv bane, men forbi mål.

          Vi er vel 18 minutter inde i halvlegen.
          Gult til Sebastian Lodahl for at bremse et angreb.

          Comment


            #20
            Det har været positivt de sidste fem minutter.
            OB mest på bolden, positiv lyd på og der er optræk til chancer.
            Specielt Lønfeldt er trådt frem, men masser af fight lige nu.

            Comment


              #21
              Dobbelt udskiftning efter ca. 25 minutter.
              Julius Fechtenburg og Sebastian Lodahl bliver erstattet af Christoffer Hansen, der går på venstrekanten og Philip Stoustrup, der går på top og skubber Weber ned på højrekant.

              Fortsat 3-1

              Comment


                #22
                Så har man heller ikke heldet. Weber rammer et Brøndbyhoved på målstregen. Frøkjær kæmper sig igennem og får lagt ind til Weber. Han afslutter resolut, men... Brøndbymanden havde garanteret ikke den fjerneste idé om, hvad han lavede.

                Comment


                  #23
                  En halv time spillet og det har været OB den seneste periode. Desværre uden mål.

                  Comment


                    #24
                    Vi må være lige før lukketid.
                    Lukket er kampen også.
                    4-1 på et følt spark over i modsatte hjørne.

                    Comment


                      #25
                      Og der slutter det.
                      Lorteresultat.
                      Der var for lange perioder uden holdarbejde; hvor det var enten individuelle aktioner eller tæt ved slåen op i banen.
                      4-1 var måske lidt voldsomt, men sejren kan man ikke brokke sig over. Eller... Det kan man selvfølgelig, men det ville ikke give mening.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                        Lækkert arbejde, jchristo! Ved du tilfældigvis, hvor alvorligt det er med Eskesen? Han har vist slet ikke spillet i foråret endnu.
                        Pas. Jeg kan faktisk heller ikke lige huske om han har været med i nogen af kampene.

                        Comment


                          #27
                          En halv time til U17-kampen. Jeg tror faktisk vores U15 render rundt på den anden bane. Jeg underholder mig lige med det.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                            Lækkert arbejde, jchristo! Ved du tilfældigvis, hvor alvorligt det er med Eskesen? Han har vist slet ikke spillet i foråret endnu.
                            Jeg har opsnuset at der er tale om en ankelskade, der driller. Det kan sådan nogen.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Jeg har opsnuset at der er tale om en ankelskade, der driller. Det kan sådan nogen.
                              Okay, tak for det. Så er det forhåbentlig et spørgsmål om uger og ikke måneder.
                              SLO

                              Comment

                              Working...
                              X