Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning på Ringen 09.03.2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning på Ringen 09.03.2017

    Vi var en tur forbi træningen på Ringen i dag. Det var en ganske opløftende oplevelse, og en rigtig fin træning.

    Dog så det ud som om, at Grytebust var hårdt ramt til sidst. Jeg ved ikke, hvor slemt det står til med ham.

    http://obstruktion.dk/god-traeningsdag-paa-ringen/

    #2
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi var en tur forbi træningen på Ringen i dag. Det var en ganske opløftende oplevelse, og en rigtig fin træning.

    Dog så det ud som om, at Grytebust var hårdt ramt til sidst. Jeg ved ikke, hvor slemt det står til med ham.

    http://obstruktion.dk/god-traeningsdag-paa-ringen/
    Håber satme ikke det er alvorligt

    Comment


      #3
      Foretrækker klart Gryte, men er nu heller ikke bekymret over en udsigt til evt. at skulle sætte Falke på mål.

      Comment


        #4
        Vil være pænt bekymret hvis Falke skal stå... Ville være et stort usikkerhedsmoment i en periode hvor vi elles har fået mere stabilitet, og så har han kun 12 kampe i Suppen, sidste gang er over 1½ år siden, og vi så hvad usikkerheden endte i der... Svært at se hvordan det ikke kan give bekymring...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Vil være pænt bekymret hvis Falke skal stå... Ville være et stort usikkerhedsmoment i en periode hvor vi elles har fået mere stabilitet, og så har han kun 12 kampe i Suppen, sidste gang er over 1½ år siden, og vi så hvad usikkerheden endte i der... Svært at se hvordan det ikke kan give bekymring...
          Fuldstændig enig. Er jeg ikke super tryg ved.
          Men hellere dette setup end Koval/Tørnæs æraen

          Comment


            #6
            Jeg kan med glæde bringe en lille opdatering. Jeg har været i kontakt med Morten Wamsler, og der er ingen grund til bekymring omkring Grytebust. Heldigvis!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Jeg kan med glæde bringe en lille opdatering. Jeg har været i kontakt med Morten Wamsler, og der er ingen grund til bekymring omkring Grytebust. Heldigvis!
              Det redder dagen. :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Tak OBS

                Comment

                Working...
                X