Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ny stadionspeaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg synes hun gjorde det skidegodt, meget prof.

    "Never change a winning team"
    (aka Ravn skal slå hende af og spille sig på holdet igen ;-)

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      Ja, mærkeligt i den forstand at det er usædvanligt. For det er det jo. Men der var imo intet i dag der diskvalificerede hende fra at beholde jobbet.
      Det var heller ikke min mening med min kommentar...mere at det var..hmmm...uvant :-)
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #33
        Kan man ikke få en date med hende??

        Hun er sgu da for nice

        Comment


          #34
          Det kræver først og fremmest at du er kvinde ;-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Det var heller ikke min mening med min kommentar...mere at det var..hmmm...uvant :-)
            Jeg tror såmænd at vi er helt enige Jeg kan ikke mindes at have oplevet det før.

            Comment


              #36
              Jeg er kvinde :)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                Jeg er kvinde :)
                http://www.youtube.com/watch?v=XhbhNLgwyE4

                Comment


                  #38
                  Jamen så go for it :-)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
                    Jeg er kvinde :)
                    http://www.dr.dk/radio/ondemand/p3/go-morgen-p3-364#!/

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
                      Jeg synes hun gjorde det skidegodt, meget prof.

                      "Never change a winning team"
                      (aka Ravn skal slå hende af og spille sig på holdet igen ;-)
                      Enig , Signe gjorde det absolut rigtig godt .
                      Man skal nok lige vænne sig til en kvindestemme i højttaleren på stadion , men det skal ikke tage noget fra Signe´s evner til at klare det. Og så skal man måske lige justere på lyden da den til tider var ldt skinger , så lidt justering der så er det en god sub for Ravn vi har .

                      Comment


                        #41
                        Hun gjorde det dårligt. Håber Ravn kommer tilbage igen mod København den 9..

                        Comment


                          #42
                          Al ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Al ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
                            Helt enig. Der er bare noget som kvinder ikke fungerer til, og stadionspeaker til fodbold er en af dem..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Al ære og respekt for Signe, men jeg foretrækker en speaker med noget mere 'growl' i stemmen. Der er vel en grund til, at vi skal tilbage til Jeanne d'Arc for at finde en kvindelig hærfører/indpisker, som kunne kalde mændene til krig. Kvinder lyder for meget som børn, sådan klangmæssigt.
                              det der med mere "growl", det kan skam være fint nok, men det kræver altså at vi tilskuere er med på vognen. Det nytter ikke at han growler "MÅLSCORER FOR OB, med nummer ... , EEEESPEEENNN ..."', hvorefter publikum pipper tilbage så det vel næppe kan høres inde på banen, "Ruud". Det bliver nærmest lidt pinligt. Ligesom en stand-upper, der ikke kan få publikum til at grine.

                              Indtil vi lærer det kan Signe lige så godt fortsætte.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Gorm Se indlæg
                                Helt enig - Ingen kvindelig stadionspeaker
                                Nu ikke så bitter på kvinder, fordi du kan kneppe Cirkeline uden hun kan mærke det. Fornyelse er fedt.
                                Last edited by jajes.; 26-02-2014, 14:04.

                                Comment

                                Working...
                                X