Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kampråb AC Horsens - OB 25.02.17

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg forstår simpelthen ikke alle de simple simple fejlafleveringer. Fra spillere, det har deres force langs med jorden.

Hvad skyldes det?
    Banen? :) Sådan mere seriøst så er det ikke til vores fordel med en virkelig tung vandmættet bane... Dog ser det ud til at vi er blevet bedre til at spille os igennem, men vi skal jo stadig vise at vi kan score!

Comment

Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
      😴

Men i det mindste er vi mere på bolden nu. Synes bare ikke vi får skabt chancer
      Ja, vi kommer i gang.
      Har kun en dårlig streamning, er banen så svært og dårligt som det ser ud til mig?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Vi tabet altså ikke idag....jeg tror på det
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

Vi sidder totalt på spillet pludselig og kommer til mange chancer, men det er godt nok kritisk, at vi nærmer os ti afslutninger, uden at være tæt på at score.

Comment

Nu har jeg siddet og holdt lidt øje med Tverskov, og selvom man ikke lægger så meget mærke til ham, så sætter han altså ikke en fod forkert - positionerer sig helt perfekt, og er rolig som en klippe når han er på bolden... fremragende fodboldspiller!

Comment

Vi skal altså score nu, når vi har chancerne. Ellers får Horsens samlet for mange kræfter inden de sætter en spurt ind, inden halvlegen.
              OBeliever

Comment

Oprindeligt indsendt af magnus.uglesen Se indlæg
                Nu har jeg siddet og holdt lidt øje med Tverskov, og selvom man ikke lægger så meget mærke til ham, så sætter han altså ikke en fod forkert - positionerer sig helt perfekt, og er rolig som en klippe når han er på bolden... fremragende fodboldspiller!
                Jeg er også helt tosset med ham! Rigtig godt køb, og en spiller som kan udvikle sig yderligere
                OBeliever

Comment

Ellers løber vi ind i kniven. Vi har bolden og Horsens slår til - ufortjent, men desværre forventeligt.

Comment

Nej, AK, den var tæt på.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Kæmpe chance til ak.....god redning af Horsens keeper

Comment

Flot angreb, og god afslutning - nu skal vi udnytte momentum

Comment

Skidt afsluttet midt i målet.

Comment

For pokker hvor er vi bare ikke heldige. Den afslutning fra AK er det ikke alle der tqger

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Skidt afsluttet midt i målet.
                              Ja, kunne næsten ikke være en nemmere bold.
                              OBeliever

Comment

9-10 afslutninger. 3-4 store chancer. 2 skud indenfor målrammen. 0 mål.

Åh, nej - det lugter af det seneste halve år.

Comment

Working...
                                X