Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Han skulle vel ikke komme fra OB ham der...
    Så deeeeeet

    Han lignede virkelig en igår der trængte til lidt fridage

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Han skulle vel ikke komme fra OB ham der...
      ja noget har han da lært i OB....de andre er hurtigere end os, vi kan ikke score mål - men vi var faktisk bedre end dem.....come on

      sgu synd at man ikke kunne sende et mere slagkraftigt hold afsted, nu man endelig havde kvallet.....det er jo håbløst at den turnering ikke er en del af FIFA kalenderen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Så deeeeeet

        Han lignede virkelig en igår der trængte til lidt fridage
        mon ikke også han får det....kan ikke forestille mig han skal i start 11 allerede næste weekend....4 kampe på relativt kort tid samt to lange flyveture i benene

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Så deeeeeet

          Han lignede virkelig en igår der trængte til lidt fridage
          Han ser og lyder slidt... Fint med mig hvis han får bænken, for der skal nok tankes lidt kræfter og sult igen........... og vinder attitude...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            mon ikke også han får det....kan ikke forestille mig han skal i start 11 allerede næste weekend....4 kampe på relativt kort tid samt to lange flyveture i benene
            What? Der er da absolut intet problem i hvis han spiller fra start næste weekend? Jeg kan godt godtage at han får en dag eller to fri fra træning, men så må det da også være det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja noget har han da lært i OB....de andre er hurtigere end os, vi kan ikke score mål - men vi var faktisk bedre end dem.....come on

              sgu synd at man ikke kunne sende et mere slagkraftigt hold afsted, nu man endelig havde kvallet.....det er jo håbløst at den turnering ikke er en del af FIFA kalenderen
              + 1
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                What? Der er da absolut intet problem i hvis han spiller fra start næste weekend? Jeg kan godt godtage at han får en dag eller to fri fra træning, men så må det da også være det.
                tja....nu ved jeg ikke hvornår de flyver hjem - men mon ikke de først lander i DK mandag....ja okay kan så se vi først spiller igen mandag d 22 giver ham selvfølgelig lidt mere tid.....men nej umiddelbart ville jeg ikke tro han er klar til start 11

                edit: og ja han er go - men det er jo ikke på falk niveau vi snakker, ikke sådan vi er totalt afhængige af ham, så ser da hellere han får hvilet ordenligt ud

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tja....nu ved jeg ikke hvornår de flyver hjem - men mon ikke de først lander i DK mandag....ja okay kan så se vi først spiller igen mandag d 22 giver ham selvfølgelig lidt mere tid.....men nej umiddelbart ville jeg ikke tro han er klar til start 11

                  edit: og ja han er go - men det er jo ikke på falk niveau vi snakker, ikke sådan vi er totalt afhængige af ham, så ser da hellere han får hvilet ordenligt ud
                  Det første er jeg stadig ikke enig i - jeg synes at en uges pause evt. med en dag eller to fri fra træning må være rigeligt til at få ham op på dupperne igen.

                  Reelt set er jeg ikke den største Desler-fan. Jeg synes faktisk ikke han er bedre end Oliver Lund - måske lige i de defensive markeringer hvor Lund kan sejle. Men han er fynbo og han er vores. Derfor skal han naturligvis spille.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    mon ikke også han får det....kan ikke forestille mig han skal i start 11 allerede næste weekend....4 kampe på relativt kort tid samt to lange flyveture i benene
                    Har du hørt om copa america? Tror nok det flyver lidt frem og tilbage fra Europa og spiller i den efterfølgende weekend. Men jeg er faktisk fint tilfreds med Lund på backen. Ville hellere have desler op på kanten.
                    Vores to nuværende kanter er vores store svaghed.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Har du hørt om copa america? Tror nok det flyver lidt frem og tilbage fra Europa og spiller i den efterfølgende weekend. Men jeg er faktisk fint tilfreds med Lund på backen. Ville hellere have desler op på kanten.
                      Vores to nuværende kanter er vores store svaghed.
                      Vi må sige at Desler's mangler defensivt virkelig var tydelige under OL.. Han er ikke specielt god overhovedet.. Han har sine kvaliteter i det offensive og man gjorde måske alle en tjeneste ved at smide ham på kanten

                      Comment


                        Jeg synes det er rigtig relevant at spørge om han virkelig er bedst på backen? Den debat har jeg gerne ville i lang tid...
                        Desler er en rigtig god allround spiller, formentlig en af de spillere, som vil kunne spille stort set samtlige pladser på et hold. Måske kunne han være løsningen på den centrale offensive midtbane, som vi har sukket efter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Jeg synes det er rigtig relevant at spørge om han virkelig er bedst på backen? Den debat har jeg gerne ville i lang tid...
                          Desler er en rigtig god allround spiller, formentlig en af de spillere, som vil kunne spille stort set samtlige pladser på et hold. Måske kunne han være løsningen på den centrale offensive midtbane, som vi har sukket efter?
                          Det vil jeg tillade mig at tvivle meget stærkt på. Dertil er han simpelthen for ringe på bolden. Har ikke set noget i hans spil som skulle indikere, at han ville kunne skabe noget kreativt og uventet. Desler er en gudsbenådet arbejdshest, men det er også dér hans forcer er.

                          Comment


                            Jeg tror du har ret. I hvert fald på kort sigt vil han ikke falde til derinde, og vi har vel ikke tid til at spille ham ind på den plads, specielt ikke i vores nuværende situationen .

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Det vil jeg tillade mig at tvivle meget stærkt på. Dertil er han simpelthen for ringe på bolden. Har ikke set noget i hans spil som skulle indikere, at han ville kunne skabe noget kreativt og uventet. Desler er en gudsbenådet arbejdshest, men det er også dér hans forcer er.
                              Argh, det er jeg ikke helt enig i. Synes han især i samspillet med Falk valgte mange uventede og gode kreative tiltag... måske fordi han vidste Falk var kreativ nok til at kunne profittere på dem, mens samme aflevering til mange andre spillere ville gå tabt, pga deres anderledes tilgang til spillet end Falk.

                              Jeg kunne godt se Desler indgå i den centrale midtbane på sigt.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Jeg kunne personligt godt tænke mig at se Dessler prøvet på venstre midt... Tænker at han med stor ærgerrighed og speed vil kunne indgå i teknisk godt samspil med fx Fester, når han falder lidt i banen - som vi så han gjorde med Falk. Hans hurtighed vil være en kærkommen gevinst i omstillingerne på midten.

                                Comment

                                Working...
                                X