Oprindeligt indsendt af jchristo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med de undtagelser der er så kan jeg slet ikke forestille mig desler ikke kommer i spil. Men afhænger selvfølgelig også af hvem der slutter i top 4....bif har jo en del spillere der kan komme med - sønderjyske mener jeg ikke umiddelbart har så mange.
Comment
-
Synes vi kom noget tættere på den "gamle" Desler i dag, stærk kamp fra ham... Godt at se han fik en god afslutning, det har været lidt op ad bakke for ham denne sæson...
Det skal ikke være en hemmelighed jeg helst ser ham på kanten, men omvendt så får vi brug for en stabil og solid Desler i forsvaret næste sæson, hvor meget vil være nyt. Så det er nu ganske fornuftigt at han får den tjans...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jeg tror Desler kan blive en rigtigt god højre back. Offensivt har han de kvaliteter en back skal have - som hans evne til at komme til baglinjen, fine teknik, hurtighed og store motor, samt gode indlæg. Han skal stadig arbejde på det defensive.
Jeg ved godt at mange gerne ser ham som kant, men han virker slet ikke målfarlig nok til det. Han søger altid afleveringen i stedet for afslutningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes vi kom noget tættere på den "gamle" Desler i dag, stærk kamp fra ham... Godt at se han fik en god afslutning, det har været lidt op ad bakke for ham denne sæson...
Det skal ikke være en hemmelighed jeg helst ser ham på kanten, men omvendt så får vi brug for en stabil og solid Desler i forsvaret næste sæson, hvor meget vil være nyt. Så det er nu ganske fornuftigt at han får den tjans...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Men fedt for ham at han er med
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægDet stort at komme til et OL -tillykke til Desler
Men det gør jo så, at OB skal undvære ham i nogle uger mens Superligaen er i gang...eller hvor lang tid de nu ellers skal være til samling og være på rejse. Det kan risikere at koste...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDejligt for ham, hvis han er med i den endelige trup til OL. Det bliver en kæmpe oplevelse.
Men det gør jo så, at OB skal undvære ham i nogle uger mens Superligaen er i gang...eller hvor lang tid de nu ellers skal være til samling og være på rejse. Det kan risikere at koste...
Dog kan jeg godt lide at OB er en klub der signalerer goodwill over for de unge
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDejligt for ham, hvis han er med i den endelige trup til OL. Det bliver en kæmpe oplevelse.
Jeg selv har det lidt svært med den fodboldturnering til OL. For Desler synes jeg det er fedt han er med (for under alle omstændigheder må det være fedt at deltage i OL), men kvaliteten af spillerne der er med gør bare turneringen lidt uinteressant. Man tænker ikke ligefrem wow når man ser de 7 navne, der er udtaget.Last edited by Agbre; 21-06-2016, 07:56.
Comment
Comment