Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Ikke fordi det ikke er sjovt med konspirationsteorier om Brøndby og DBU. Og ikke fordi der ikke er noget om det, men:
    U16:
    Claus Nørgaard (Brøndby fra sommer). Kan ikke finde noget om en assistent.
    U17
    Per Holm (tidligere Lyngby - fra sommer. Er pt. U16/U18-landstræner). Pt. er det Jan Michaelsen, der har været træner i FCK. Fremtidig assistent er Tonny Hermansen, OB.
    U18
    Claus Nørgaard (Brøndby fra sommer).
    U19
    Henrik Clausen, tidl. OB. Assistent: Jens Letort, Esbjerg.
    U20 og U21
    Niels Frederiksen, tidl. Lyngby og Esbjerg. Assistent: Uffe Pedersen, OB.

    Så på ungdomslandsholdene tæller jeg en Brøndbymand fordelt på to hold, to Lyngbymænd og en OB'er. På assistentsiden finder jeg to OB'ere og en Esbjergmand.
    Nu er Clausen jo så også først lige kommet til i sidste uge, fordi at han var assistent for Turbo Bent der tog tilbage til, nå ja, Brøndby.

    Comment


      EB vurderer at Desler skal med til OL

      http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...riksen/6040244

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        EB vurderer at Desler skal med til OL

        http://ekstrabladet.dk/sport/anden_s...riksen/6040244
        Det kan jo næsten ikke undgås. ....medmindre OB stiller sig i vejen for ham og vil man virkeligt det hvis han selv er frisk og gerne vil med.
        Med de undtagelser der er så kan jeg slet ikke forestille mig desler ikke kommer i spil. Men afhænger selvfølgelig også af hvem der slutter i top 4....bif har jo en del spillere der kan komme med - sønderjyske mener jeg ikke umiddelbart har så mange.

        Comment


          Dsler med OL holdet til Sydkorea

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-sydkorea/

          Comment


            Synes vi kom noget tættere på den "gamle" Desler i dag, stærk kamp fra ham... Godt at se han fik en god afslutning, det har været lidt op ad bakke for ham denne sæson...

            Det skal ikke være en hemmelighed jeg helst ser ham på kanten, men omvendt så får vi brug for en stabil og solid Desler i forsvaret næste sæson, hvor meget vil være nyt. Så det er nu ganske fornuftigt at han får den tjans...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Jeg tror Desler kan blive en rigtigt god højre back. Offensivt har han de kvaliteter en back skal have - som hans evne til at komme til baglinjen, fine teknik, hurtighed og store motor, samt gode indlæg. Han skal stadig arbejde på det defensive.

              Jeg ved godt at mange gerne ser ham som kant, men han virker slet ikke målfarlig nok til det. Han søger altid afleveringen i stedet for afslutningen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Synes vi kom noget tættere på den "gamle" Desler i dag, stærk kamp fra ham... Godt at se han fik en god afslutning, det har været lidt op ad bakke for ham denne sæson...

                Det skal ikke være en hemmelighed jeg helst ser ham på kanten, men omvendt så får vi brug for en stabil og solid Desler i forsvaret næste sæson, hvor meget vil være nyt. Så det er nu ganske fornuftigt at han får den tjans...
                Det var Deslers bedste kamp siden hans skade. Men det var sgu også på tide. Det virkede som om at KN havde sagt til ham at han skulle udfordre noget mere. Han har været alt for passiv i det her forår. Vi håber at han vender tilbage på det niveau efter sommerferien!

                Comment


                  http://www.dbu.dk/Nyheder/2016/Juni/OL_navne

                  Comment


                    Pinligt at de ikke engang kan stave hans navn ordenligt

                    Men fedt for ham at han er med

                    Comment


                      Desler med 1 s om sin OL udtagelse

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...stort-for-mig/

                      Comment


                        Det stort at komme til et OL -tillykke til Desler

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Det stort at komme til et OL -tillykke til Desler
                          Dejligt for ham, hvis han er med i den endelige trup til OL. Det bliver en kæmpe oplevelse.

                          Men det gør jo så, at OB skal undvære ham i nogle uger mens Superligaen er i gang...eller hvor lang tid de nu ellers skal være til samling og være på rejse. Det kan risikere at koste...
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Dejligt for ham, hvis han er med i den endelige trup til OL. Det bliver en kæmpe oplevelse.

                            Men det gør jo så, at OB skal undvære ham i nogle uger mens Superligaen er i gang...eller hvor lang tid de nu ellers skal være til samling og være på rejse. Det kan risikere at koste...
                            Ja det er træls at skulle undvære ham.. Men så må OL steppe op..

                            Dog kan jeg godt lide at OB er en klub der signalerer goodwill over for de unge

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Dejligt for ham, hvis han er med i den endelige trup til OL. Det bliver en kæmpe oplevelse.

                              Men det gør jo så, at OB skal undvære ham i nogle uger mens Superligaen er i gang...eller hvor lang tid de nu ellers skal være til samling og være på rejse. Det kan risikere at koste...
                              Ja, det kan nemt komme til at koste. Derfor synes jeg faktisk også det er "flot" af de klubber, der lader spillerne tage til OL.

                              Jeg selv har det lidt svært med den fodboldturnering til OL. For Desler synes jeg det er fedt han er med (for under alle omstændigheder må det være fedt at deltage i OL), men kvaliteten af spillerne der er med gør bare turneringen lidt uinteressant. Man tænker ikke ligefrem wow når man ser de 7 navne, der er udtaget.
                              Last edited by Agbre; 21-06-2016, 07:56.

                              Comment


                                tillykke til Desler - en skam vi kommer til at undvære ham - men det skal vi kunne klare

                                Comment

                                Working...
                                X