Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen

    Han fortjener vel også sin egen tråd

    http://mobil.bold.dk/#/nyt/Kasper-L-...t-noerdet-lidt

    #2
    De Kasakhstanske mestre Astana har tilsyneladende kig på Kasper Larsen. http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/f...medium=twitter
    En lejeaftale kunne måske være en god løsning så han kunne komme ud og få lidt hård erfaringer, for derefter at vende tilbage og bliver en profil.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
      De Kasakhstanske mestre Astana har tilsyneladende kig på Kasper Larsen. http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk/f...medium=twitter
      En lejeaftale kunne måske være en god løsning så han kunne komme ud og få lidt hård erfaringer, for derefter at vende tilbage og bliver en profil.
      eller også skulle vi bare lade være med at svække en allerede smal trup. Fast starter er han måske ikke mere - men han er en af dem der ligger lige i perifirien. Lejer vi ham ud skal vi vel bare hen og finde en erstatning....kommer de og smider 10 mill på bordet er det jo en anden sag.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        eller også skulle vi bare lade være med at svække en allerede smal trup. Fast starter er han måske ikke mere - men han er en af dem der ligger lige i perifirien. Lejer vi ham ud skal vi vel bare hen og finde en erstatning....kommer de og smider 10 mill på bordet er det jo en anden sag.
        det land forekommer mig at være så anderledes på alle måder at KL skal mærke meget godt efter i sig selv, for at finde ud af om det er det han har lyst til. Kulturelt og på alle andre måder vil det være en kolossal omvæltning at flytte dertil. Jeg håber KL har modet til at sige nej tak, selv om OB måske går glip af nogen penge.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Man kan da godt have et stille håb om at de her Astana makkere her er villige til at betale en god pris for KL, nu når man lige har set hvordan Eddy Gomes er blevet solgt i en vild transfer til østen. KL er jo kommet mere i overskud med indkøbet af HJ og har ikke for alvor slået igennem, selvom potentialet helt sikkert er der, så for ham vil det måske også være en god mulighed at komme væk. Jeg håber i hvert fald vi får ham enten lejet ud eller solgt her i vinduet. Vi har stadig Diarra som også kan gå ind og gøre det solidt, hvis der opstår skader, og jeg synes sgu det er synd når nu KL ikke lykkedes med at slå igennem her indtil nu, at han så skal varme bænken et helt forår. Jeg er overbevist om der er mere i ham end han har vist her, og tiden er til at komme videre, hvis han skal nå at gøre noget ved det

          Comment


            #6
            http://www.globalis.dk/Lande/Kasakhstan

            lidt om landet
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #7
              Vi kan jo ikke blive ved med at ansætte nordmænd på ½ årige kontrakter, indtil de finder ud af hvad der skal ske, og så samtidig have de unge folk løbende rundt... KLs pladser er dækket ind af Skog og Hall nu, Diarra kan også spille dem, og så DH og LN selvfølgelig(og så har en 8-10 stykker kendskab fra TBs tid)... Det må være mellem KL og Diarra, står det til mig, er sidstnævnte den bedste af de to...
              Diarra kan jo også dække venstrebacken, når hjerneblødningerne der igen vil melde deres ankomst, der har KL knap så meget erfaring... med venstrebacken altså...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Man kan da godt have et stille håb om at de her Astana makkere her er villige til at betale en god pris for KL, nu når man lige har set hvordan Eddy Gomes er blevet solgt i en vild transfer til østen. KL er jo kommet mere i overskud med indkøbet af HJ og har ikke for alvor slået igennem, selvom potentialet helt sikkert er der, så for ham vil det måske også være en god mulighed at komme væk. Jeg håber i hvert fald vi får ham enten lejet ud eller solgt her i vinduet. Vi har stadig Diarra som også kan gå ind og gøre det solidt, hvis der opstår skader, og jeg synes sgu det er synd når nu KL ikke lykkedes med at slå igennem her indtil nu, at han så skal varme bænken et helt forår. Jeg er overbevist om der er mere i ham end han har vist her, og tiden er til at komme videre, hvis han skal nå at gøre noget ved det
                kan godt li' at selv om HJ endnu ikke har spillet en eneste kamp så kan vi allerede konstatere at KL er kommet i overskud.....HJ kan så vidt jeg ved også dække pladsen på def midt. så det er jo ikke sikkert han er en direkte konkurrent til KL.

                Omvendt kan jeg da sagtens forstå hvis Kasper gerne vil have noget mere fast spilletid og derfor så småt begynder at se sig om - personligt ville jeg nok holde mig fra kasakstan - men det kan jo være Kasper er mere eventyrlysten....eller at pengene bare bliver så gode at det er svært at sige nej.

                (nogen der har nogen som helst ide om hvilket niveau deres liga er på?....har svært ved at forestille mig den skulle være bedre end suppen - men kan da være de har hentet så mange ulandsproffer for alle deres olie penge så niveauet er hævet)

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  kan godt li' at selv om HJ endnu ikke har spillet en eneste kamp så kan vi allerede konstatere at KL er kommet i overskud.....HJ kan så vidt jeg ved også dække pladsen på def midt. så det er jo ikke sikkert han er en direkte konkurrent til KL.

                  Omvendt kan jeg da sagtens forstå hvis Kasper gerne vil have noget mere fast spilletid og derfor så småt begynder at se sig om - personligt ville jeg nok holde mig fra kasakstan - men det kan jo være Kasper er mere eventyrlysten....eller at pengene bare bliver så gode at det er svært at sige nej.

                  (nogen der har nogen som helst ide om hvilket niveau deres liga er på?....har svært ved at forestille mig den skulle være bedre end suppen - men kan da være de har hentet så mange ulandsproffer for alle deres olie penge så niveauet er hævet)

                  2013–14 UEFA Europa League 1Q Botev Plovdiv 0–1 0–5 0–6
                  2014–15 UEFA Europa League 1Q Pyunik 2–0 4–1 6–1
                  2Q Hapoel Tel Aviv 3–0 0–1 3–1
                  3Q AIK 1–1 3–0 4–1
                  PO Villarreal 0–3 0–4 0–7
                  Deres europæiske resultater de seneste år.

                  Comment


                    #10
                    Det må siges at være imponerende dårligt, men jeg tror heller ikke, at jeg havde forventet mere af et Kazakhstansk hold. :-) Så ser jeg nu hellere at KL bliver lejet ud til en Norsk eller svensk klub, og evt. tilbagevende som en bedre fodboldspiller, og muligheden for at bide sig endegyldigt fast i superligatruppen i OB.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Det må siges at være imponerende dårligt, men jeg tror heller ikke, at jeg havde forventet mere af et Kazakhstansk hold. :-) Så ser jeg nu hellere at KL bliver lejet ud til en Norsk eller svensk klub, og evt. tilbagevende som en bedre fodboldspiller, og muligheden for at bide sig endegyldigt fast i superligatruppen i OB.
                      For så at blive slået af Astana..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Skal han til at cykle?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Det må siges at være imponerende dårligt, men jeg tror heller ikke, at jeg havde forventet mere af et Kazakhstansk hold. :-) Så ser jeg nu hellere at KL bliver lejet ud til en Norsk eller svensk klub, og evt. tilbagevende som en bedre fodboldspiller, og muligheden for at bide sig endegyldigt fast i superligatruppen i OB.
                          Imponerende dårligt? Det er vel ironisk?

                          Muligvis har de da skuffet mod Villarreal (som i øvrigt har en voldsomt talentfuld trup), men jeg føler mig da på ingen måde sikker på, at vi havde præsteret bedre i deres sted. Må indrømme at jeg ikke har det store kendskab til Hapoels nuværende trup, men de har da for få år tilbage høstet store resultater. Resultater hvis lige vi ikke har præsteret - desværre. AIK sluttede så vidt jeg husker som 3'er i Allsvenskan sidste år, med et hold med flere stærke profiler. Selvom jeg stadig vil fastholde Superligaens overlegenhed ift. Allsvenskan, må jeg indrømme at jeg har svært ved at se at AIK skulle være ringere end os, uagtet formstigningen sidst på efteråret.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Skal han til at cykle?
                            BA-DAM-DAM-TJIIIIII..........

                            Comment


                              #15
                              Kazakhstansk fodbold? Det må da være penge der trækker fordi det kan da ikke være hverken den korrupte kultur eller det at bo i Kazakhstan der trækker Kapsers udvikling, eller formåen, er gået voldsomt i stå og derfor kan det være meget godt at komme videre meeeeen Kazakhstan?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment

                              Working...
                              X