Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Så du har intet at underbygge din påstand med?
    Skal man have været i landet for det..?

    ... eller mener du de tidligere suppespillere der røg derover, skabe stabile karrierer i landet..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Skal man have været i landet for det..?
      For at postulere at det enten er "RIGTIG positivt, eller MEGA sur røv..." og at der ikke er "noget kedeligt midt i mellem..."? Ja!


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      ... eller mener du de tidligere suppespillere der røg derover, skabe stabile karrierer i landet..?
      Jeg husker ingen tidligere suppespillere der har været forbi Kasakhstan...

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        For at postulere at det enten er "RIGTIG positivt, eller MEGA sur røv..." og at der ikke er "noget kedeligt midt i mellem..."? Ja!
        Ej den holder ikke fordi med den holdning så kan nærmest ingen af os være imod præstestyret i Irak, kvinde undertrykkelse i mellemøsten (og mange andre steder), russernes klapjagt på homoseksuelle eller det total overgreb på menneskerettigheder i Kina eller Nordkorea fordi vi ved ikke om de rent faktisk er/har et problem. Det kan vi ikke have kendskab til fordi vi ikke har været i landet? Du kan godt høre det ikke holder ik?
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #79
          2,2 mill netto for 11 måneder i Astana

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...khstan/5428140

          Comment


            #80
            Der bliver desuden vuderet i artiklen at En handel med Dumic fra Brøndby ikke blev til noget pga et krav på 10 mill

            så mon ikke at KL's samlede værdi i leje og evt salg kunne være 5-7 mill?

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              For at postulere at det enten er "RIGTIG positivt, eller MEGA sur røv..." og at der ikke er "noget kedeligt midt i mellem..."? Ja!


              Jeg husker ingen tidligere suppespillere der har været forbi Kasakhstan...
              Det er jeg så uenig i...

              Det gør jeg...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #82
                Har læst lidt om Kashkstan, det er et relativt fredeligt land, overvejende muslimsk men også med en del kristne.

                Set fra et KL synspunkt syntes jeg det er fornuftigt, han kan sætte par mill på bogen, og få chancen for at vise sig frem i Cl kval. His han spiller op til sit bedste er en en utrolig god forsvarspiller, og ofte scorer han på hovedstød. Det kan måske kaste en kontrakt af sig i en Hollandsk Eller belgisk klub næste sæson.

                I OB er han gået lidt i stampe, har spillet enkelt rigtig gode kampe for OB, men hans potetentialle virker uforløst.

                Han har været i OB systemet siden han var drengspiller så det er over 8 år, et skift med ny rolle og nye input kan måske skubbe ham igang foralvor igen.

                Nivauet på Astana er uden tvivl højt sikkert også rigtige gode træningspas, nivauet generelt i Kaskhstan er nok mere tvilvsomt

                Comment


                  #83
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-i-kasakhstan Make it rain!
                  1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Det gør jeg...
                    Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvilke tidligere suppespillerer husker du som har været i Kazakhstan?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Nu bliver jeg altså nysgerrig, hvilke tidligere suppespillerer husker du som har været i Kazakhstan?
                      Lige på stående fod husker jeg da Hannes Sigurdsson, nok fordi det var min hade islænding i Suppen... "Lucho" Gonzales røg direkte fra AaB derover...

                      ... men hvis i sidder der ude med en perlerække af folk fra vestlige ligaer/suppen, som ikke er endt med korte ophold, i form at det rene penge eventyr, eller som ren spillemæssig nedtur...

                      ...bring it on...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det er jeg så uenig i...

                        Det gør jeg...
                        OK

                        Comment


                          #87
                          Lidt om KL

                          http://www.fyens.dk/sport/Kasper-Lar...rtikel/2659954
                          Læs om Sport Fyns besøg hos Kazakhstan-klubben FC Astana i avisen og mitfyn.dk i dag


                          hvis nogen har mulig for at give et referat om Sport Fyns besøg skal de være velkommen

                          Comment


                            #88
                            Bliver spændende at følge Kaspers færd i Kazakhstan. Jeg synes han virkede lovende de første mange kampe, men ligesom resten af holdet de seneste par sæsoner, har hans form været ustabil, og efter tilgangen af Lasse Nielsen og sidenhen Halgrimur Johanasson, virker hele løsningen med et udenlandsophold (med gode penge) og en anderledes hverdag, som den det helt rigtige for alle parter.

                            Jeg afventer ihvertfald spændt hvad fremtiden for Kasper skal bringe.

                            Comment


                              #89
                              http://www.fyens.dk/sport/Kasper-ven...rtikel/2676639
                              Lidt nyt om Kaspers ophold, lad os håbe han kan få spillet sig i startopstillingen.

                              Comment


                                #90
                                Ja han må have lidt tålmodighed og håbe på at han får chancen

                                Comment

                                Working...
                                X