Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kasper Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Lille fint interview med "giraffen" selv http://www.tv2fyn.dk/article/519428?...video_id=83292
    Jeg synes det er fremragende Kasper Larsen vender hjem til OB. Er overbevist om han vil blomstre under Kent og Bredahl. Har allerede stor rutine samtidig med at der stadig kan udvikles på hans spil.
    Jeg var ihvertfald blevet mega skuffet, hvis han pludselig var havnet i Brøndby eller AaB. Nu er han tilbage i Ådalen og kan sammen med resten af truppen starte på en helt frisk "år et" under Kent Nielsen ;-)

    Next stop:
    En 1. Målmand (Jesper Hansen).
    En 1. Angriber (AK. Jacobsen)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      You lost me. En spiller som El Makrini har ikke "signal værdi ud ad til", fordi han er på fri transfer? Forventer i en spiller ind (transfer), hvor de fleste i fodbold-Danmark vil nikke genkendende?
      Jeg forventer at Jesper Hansen lever op til sine egne ord: - Vi har gode muligheder for at komme tilbage til toppen af dansk fodbold. Det gør også, at vi har nogle muskler

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg forventer at Jesper Hansen lever op til sine egne ord: - Vi har gode muligheder for at komme tilbage til toppen af dansk fodbold. Det gør også, at vi har nogle muskler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Absolut ikke forbudt. Men jeg undrer mig. Havde du hørt om FCK's slovenske kantspiller eller deres nye sydamerikanske angriber før?
          Det er meget sjældent at du vil se en spiller du genkender komme til superligaen - selv de fleste af FCKs og Brøndbys handler kender få noget til.

          De eneste spillere, du vel kan nikke genkendende til, vil være udenlandsdanskere, der vender hjem i jagt på spilletid. Ankersen, Kusk, Kian Hansen, Helenius. Og her er vi sgu næppe første, andet eller tredje prioritet i suppen..
          Jeg tror ikke at du forstår, hvad vi mener. Vi mener at Jesper Hansen skal vise, at vi igen er klar til at investere i truppen istedet for at spare.

          Comment


            http://www.ob.dk/artikel/tripper-for-den-19-juli.aspx

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg tror ikke at du forstår, hvad vi mener. Vi mener at Jesper Hansen skal vise, at vi igen er klar til at investere i truppen istedet for at spare.
              Nu kan jeg ikke huske, om Festersen og El Makrini blev hentet før eller efter dit indlæg. Men 3 mio (angiveligt) for en superligaangriber, der scorede 10 mål i sidste sæson, må vel siges at være en vis investering i truppen. Det samme må man sige om en profil fra et Eresdivisie-hold, som klubben gerne ville forlænge med, og havde andre muligheder end OB. Han koster formentlig også en pæn del i løn, og har kostet en pæn sjat i sign-on, så det er også en investering.

              Jeg vil medgive, at Oliver Lund og Falkesgaard mere virker som billigere handler, hvor man håber at de vil udvikle sig under større ansvar.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Nu kan jeg ikke huske, om Festersen og El Makrini blev hentet før eller efter dit indlæg. Men 3 mio (angiveligt) for en superligaangriber, der scorede 10 mål i sidste sæson, må vel siges at være en vis investering i truppen. Det samme må man sige om en profil fra et Eresdivisie-hold, som klubben gerne ville forlænge med, og havde andre muligheder end OB. Han koster formentlig også en pæn del i løn, og har kostet en pæn sjat i sign-on, så det er også en investering.

                Jeg vil medgive, at Oliver Lund og Falkesgaard mere virker som billigere handler, hvor man håber at de vil udvikle sig under større ansvar.
                Det er lækkert at Jesper Hansen lytter til mine indlæg og handler derefter :) Jeg har fået, hvad jeg bad om

                Comment


                  Haha, du skal sgu bare endnu mere frem i skoene på forum så!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Det er lækkert at Jesper Hansen lytter til mine indlæg og handler derefter :) Jeg har fået, hvad jeg bad om
                    Mener nu også at jeg var med i det "udbrud"

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Mener nu også at jeg var med i det "udbrud"
                      Haha, det er rigtigt Sikke en lavine af positiv omtale det har ført med sig, Don Ø spår os en tredje plads, Aab's fans mener vi er rykket fra dem, spillere rundt omkring i Danmark og udenlands må også synes at OB er blevet mere interessant, jeg tror også vi kommer til at se en stigning på lægterne i forhold til sidste sæson.

                      Jeg kunne faktisk godt se os to i OB's bestyrelse i en rådgivende rolle lidt ligesom den Ebbe Sand har fået i Schalke.

                      Nå, vi/jeg må hellere stoppe inden der går jantelov i den

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Haha, det er rigtigt Sikke en lavine af positiv omtale det har ført med sig, Don Ø spår os en tredje plads, Aab's fans mener vi er rykket fra dem, spillere rundt omkring i Danmark og udenlands må også synes at OB er blevet mere interessant, jeg tror også vi kommer til at se en stigning på lægterne i forhold til sidste sæson.

                        Jeg kunne faktisk godt se os to i OB's bestyrelse i en rådgivende rolle lidt ligesom den Ebbe Sand har fået i Schalke.

                        Nå, vi/jeg må hellere stoppe inden der går jantelov i den
                        Ja ha ha. Et drømmejob uden sidestykke ville det være. Tror mange ville stå i kø...
                        Men helt vildt hvor meget stemningen er vendt på en uge

                        Nu mangler vi bare en klassemålmand og AK hentet. Så bliver det sgu okay

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Haha, det er rigtigt Sikke en lavine af positiv omtale det har ført med sig, Don Ø spår os en tredje plads, Aab's fans mener vi er rykket fra dem, spillere rundt omkring i Danmark og udenlands må også synes at OB er blevet mere interessant, jeg tror også vi kommer til at se en stigning på lægterne i forhold til sidste sæson.

                          Jeg kunne faktisk godt se os to i OB's bestyrelse i en rådgivende rolle lidt ligesom den Ebbe Sand har fået i Schalke.

                          Nå, vi/jeg må hellere stoppe inden der går jantelov i den
                          Det blev så en artikel i Ekstra Bladet to timer efter

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ljebud/5640818

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Det blev så en artikel i Ekstra Bladet to timer efter

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ljebud/5640818
                            Kan godt "li'" at journalisten først forsøger illustrere absurditeten i Don Øs fidus ved at påpege hvor langt fra medaljer, vi har været de sidste 4 år, for så at slutte af med at slå fast at Don Ø krammer Søren Pind og måske er på vej i fængsel.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Lidt med Kasper Larsen her..

                              http://global-sport.dk/kasper-larsen...-tilbage-i-ob/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
                                Lyder til at han har været en del igennem derovre

                                Comment

                                Working...
                                X