Prøvespiller med i morgen aften mod marienlyst. 21 årig center forsvarer.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Darko iliesko
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægCenter forsvarer??????
Hvem vil Kent omskole nu? KEP til angriber???
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægEller måske bolddreng. Han vil forsøge at dække det kæmpe tab, som salget af Makrini har givet os ved at rykke Tværskov op på midten. Meen, mon ikke bare det er for at tilfredsstille omgivelserne, tvivler på, at man mener, at han vil kunne spille en rolle for os i foråret."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan er på kontrakt, så han er med som agentpleje eller i et fremtidsperspektiv. Han kan tidligst spille for os til sommer."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvor spiller ham? Kan ikke finde ham med Google.
https://en.wikipedia.org/wiki/FK_Pobeda
http://www.transfermarkt.de/darko-il...spieler/227424"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Så kan jeg til mindst være sikker at det ikke er Darko (Bodul) som hentes tilbage under andet efternavn... ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan er på kontrakt, så han er med som agentpleje eller i et fremtidsperspektiv. Han kan tidligst spille for os til sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg har altid haft svært ved at forstå reglerne på området, Boysen-sagen har bestemt ikke gjort det nemmere. Men hvis han ikke har repræsenteret nogen klub på den her side af foråret, og han får ophævet hans kontrakt i sin rumænske klub, vil han så i teorien ikke kunne spille for os?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægSelvfølgelig, det giver mening.
Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægI tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægI tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
Han har spillet for 2 klubber og skal derfor have dispensation og han fik den fordi han ikke er under kontrakt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment