Jeg håber ikke Kent flytter Tverskov frem på midten, jeg synes klart at forsvaret er blevet mere stabilt hen over efteråret, og det er særligt Tverskov fortjeneste. Izunna må og skal prøves af på midten som erstatning for Makrini, jeg mindes også at kunne huske at han gjorde det fornuftigt i kampen i efteråret mod FCM på udebane hvor Makrini var ude med karantæne.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zenit - OB (05-02-2017)
Collapse
X
-
Forventer stensikkert nederlag hvor vi efterfølgende skal høre Kent tåge rundt i noget.....forbandet.....vi tager en masse med,.....ser gode takter.....fyld selv mere varm luft på.....måske suppleret med et interwiev hvor Dks mest inkompetente sportsdirektør kommer med noget mere selvmodsigende bavl.....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægForventer stensikkert nederlag hvor vi efterfølgende skal høre Kent tåge rundt i noget.....forbandet.....vi tager en masse med,.....ser gode takter.....fyld selv mere varm luft på.....måske suppleret med et interwiev hvor Dks mest inkompetente sportsdirektør kommer med noget mere selvmodsigende bavl.....Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg håber ikke Kent flytter Tverskov frem på midten, jeg synes klart at forsvaret er blevet mere stabilt hen over efteråret, og det er særligt Tverskov fortjeneste. Izunna må og skal prøves af på midten som erstatning for Makrini, jeg mindes også at kunne huske at han gjorde det fornuftigt i kampen i efteråret mod FCM på udebane hvor Makrini var ude med karantæne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af eilman Se indlægDet er måske bedst hvis vi får en ordentlig snitter på 6-8 mål og bliver totalt udstillet på midt og i angrebet. Det kan tvinge Jesper Hansen til at åbne punge til et par ekstra spillere fra den store transferfri pulje, som er iøvrigt kun har øje til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvor er det bare et dejligt fokuseret indlæg i denne tråd om Zenit-kampen ..
VelbekommeDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er næsten være hvis vi laver et godt resultat og spillerne går i arrogance mode. Der skal knofedt til i alle kommende kampe uanset om vi møde stærke, eller såkaldte lette modstandere. Vi må ikke undervurdere en eneste modstander, alle points tæller når Superligaen starter igen.
De shar vundet let, over hold som ville slå os uden besvær.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvis der ikke sker noget helt vanvittigt (en meget hurtig udvisning eller Zenit stiller uden de 20 bedste), så taber vi denne kamp med minimum 3 mål.
De shar vundet let, over hold som ville slå os uden besvær.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvor er det bare et dejligt fokuseret indlæg i denne tråd om Zenit-kampen ..
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment