Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKN : Vi er cool omkring det, for vi har vist nogle gode sider af os selv – det gjorde vi også i første halvleg. Vi har vist, at vi godt kan spille mod kompakte hold; det viste vi også mod Horsens "
Okay .. øhhh hvor mange kampe har vi vundet mod de kompakte hold ?
Ikke imponeret Kent - vi skal sgu ville noget med den bold - ikke nok at trille den fra den ene side til den anden
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFedt :-)
http://www.ob.dk/artikel/reserverne-...silkeborg.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg1-0 til AaB .. sådanTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægHvor er det muligt at finde odds på en direkte nedrykker eller bare en nedrykker? Har kigget godt rundt omkring, men dog uden held
Nej, faktisk ikke ... tror det er fordi det er sidste runde inden gruppespillet.Last edited by Entusiastens; 13-03-2017, 20:43.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægHar kigget på Danske Spil, men kan kun finde nedrykning i andre ligaer.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment