Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fyffer pyffer.. Næsten svært at se et scenarie hvor vi ikke skal ud i nogle knald eller fald kampe.. Det bliver et hårdt forår
    Hvis vi kan vinde to ud af de sidste fem, og har bare en lille smule held i de andre kampe, så ser det faktisk ikke så sort ud. Men det kræver så, at vi er i stand til at vinde nogle kampe i vores nedrykningspulje, selvfølgelig...
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hvis vi kan vinde to ud af de sidste fem, og har bare en lille smule held i de andre kampe, så ser det faktisk ikke så sort ud. Men det kræver så, at vi er i stand til at vinde nogle kampe i vores nedrykningspulje, selvfølgelig...
      Og helt ærlig hvis ikke vi formår at vinde 2 ud af 5 kampe mod rimeligt overkommelige modstandere.....fortjener vi så ikke at ryge ud i de nedrykningskampe? Man kunne næsten sige det ville være bevis for truppens (manglende) kvalitet....

      Comment


        Super fedt.

        Vores angribere mener ikke de kan være så ringe i foråret:

        http://tb01.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-lave-igen

        Om jeg er enig vil jeg helst ikke svare på.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Super fedt.

          Vores angribere mener ikke de kan være så ringe i foråret:

          http://tb01.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ikke-lave-igen

          Om jeg er enig vil jeg helst ikke svare på.
          Hyggeonklen mener ikke efteråret er godkendt... Stærk udmelding...
          En sæson lige så ringe som den hvor vi rykkede ned, den er ikke godkendt...

          Er der ikke en voksen i denne klub, der kan finde ud af at sige tingene som de er..? En der kan signalere nogen ægte følelser ud til folket...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Hyggeonklen mener ikke efteråret er godkendt... Stærk udmelding...
            En sæson lige så ringe som den hvor vi rykkede ned, den er ikke godkendt...

            Er der ikke en voksen i denne klub, der kan finde ud af at sige tingene som de er..? En der kan signalere nogen ægte følelser ud til folket...
            Det tror jeg ikke du skal regne med.

            Husk på at der er ingen i klubben der tror at vi kan rykke ned.
            De er jo alle blevet fyldt med varm luft fra Jesper Hansen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Hyggeonklen mener ikke efteråret er godkendt... Stærk udmelding...
              En sæson lige så ringe som den hvor vi rykkede ned, den er ikke godkendt...

              Er der ikke en voksen i denne klub, der kan finde ud af at sige tingene som de er..? En der kan signalere nogen ægte følelser ud til folket...
              Ha - tror du ville finde mere kynisme i Bamses Billedbog, før du finder nogen i og omkring OB, der kan finde ud af sige tingene, som de er...

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Emil Ousager sender en bredside afsted mod de sidste 10 år... Super godt skriv, og for mit vedkommende også et par ting jeg ikke havde hørt noget om, og som ikke ligefrem gør kulturen under LO bedre... Kan kun ryste på hovedet af hvad der foregik dengang..

                http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3122326
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Emil Ousager sender en bredside afsted mod de sidste 10 år... Super godt skriv, og for mit vedkommende også et par ting jeg ikke havde hørt noget om, og som ikke ligefrem gør kulturen under LO bedre... Kan kun ryste på hovedet af hvad der foregik dengang..

                  http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3122326
                  Udmærket artikel. Synes ikke der er noget nyt i den, men viser meget godt hvor problemerne stammer fra. Mener dog han skyder forbi skiven når han mener Eriksen er en såkaldt kulturbærer. JJT, Desler, Greve er i mine øjne langt mere vigtige for klubben. Jeg håber der snart kommer et par nye til. Det er meget vigtigt for klubben at opbygge en god stamme af egne talenter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Emil Ousager sender en bredside afsted mod de sidste 10 år... Super godt skriv, og for mit vedkommende også et par ting jeg ikke havde hørt noget om, og som ikke ligefrem gør kulturen under LO bedre... Kan kun ryste på hovedet af hvad der foregik dengang..

                    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3122326

                    Jamen det bekræfter mig i at LO blev fyret alt for sent , mener stadig at fyreseddelen skulle være uddelt straks efter slutfløjtet i 0-2 kampen mod FCK december 2009 , eller helst langt tidligere ..
                    Last edited by Magge; 12-02-2017, 17:05.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Jamen det bekræfter mig i at LO blev fyret alt for sent , mener stadig at fyreseddelen skulle være uddelt straks efter slutfløjtet i 0-2 kampen mod FCK december 2009 , eller helst langt tidligere ..
                      Husker den kamp alt for godt. Og jeg er helt enig med dig. Kan tydeligt huske jeg havde håbet LO var blevet fyret dagen efter det nederlag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Emil Ousager sender en bredside afsted mod de sidste 10 år... Super godt skriv, og for mit vedkommende også et par ting jeg ikke havde hørt noget om, og som ikke ligefrem gør kulturen under LO bedre... Kan kun ryste på hovedet af hvad der foregik dengang..

                        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3122326
                        Hvis du nogensinde prøvede at overvære en gennemsnits træning under LO så ville du kunne ha set den dårlige træningskultur med det blotte øje. Der var ingen intensitet. Den eneste kvalitet kom af enkelte spilleres efter danske forhold abnorme niveau.

                        Men resten var sådan set velkendt. Hvilket bringer kritikken af kritikken af LO i et andet perspektiv. Man stirrede sig blinde i resultater, og så ikke den store sammenhæng. Man kan lære meget om et holds reelle beskaffenhed ved at kigge på kvaliteten til træning. Og mens jeg så enkelt præstationer på et niveau højere end Superligaen under LO så jeg en samlet præstation fra denne trup, som har været under niveau.

                        Jeg glemmer ikke en træning i starten af forrige sæson hvor "førsteholdet" med bl.a Skulason og Haddi, de blev trynet af reserverne, der af underlige grunde så ud til at hænge bedre sammen end de startende.

                        Jeg var sammen med min gamle far, der ellers ikke er nogen fodboldørn, men selv han kunne se, at den var helt gal med sammenspillet i de bagerste rækker.

                        Falk, Fester og AK var farlige, men der var bare ingen sammenhæng mellem de 4 bagerste. Noget som blev taget med til kamp.

                        Ligesom enkelt præstationer bar os under LO. Mens vi rådnede op inde fra.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Udmærket artikel. Synes ikke der er noget nyt i den, men viser meget godt hvor problemerne stammer fra. Mener dog han skyder forbi skiven når han mener Eriksen er en såkaldt kulturbærer. JJT, Desler, Greve er i mine øjne langt mere vigtige for klubben. Jeg håber der snart kommer et par nye til. Det er meget vigtigt for klubben at opbygge en god stamme af egne talenter.
                          Enig med dig omkring Eriksen...

                          Ikke meget nyt nej, men overrasker mig alligevel at der tilsyneladende var SÅ store alkohol problemer...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Jamen det bekræfter mig i at LO blev fyret alt for sent , mener stadig at fyreseddelen skulle være uddelt straks efter slutfløjtet i 0-2 kampen mod FCK december 2009 , eller helst langt tidligere ..
                            Det var i hvert fald også der det i min verden vendte... LO blev også en anden, og ændrede helt filosofi omkring flere ting... der skete et eller andet i den periode...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Hvis du nogensinde prøvede at overvære en gennemsnits træning under LO så ville du kunne ha set den dårlige træningskultur med det blotte øje. Der var ingen intensitet. Den eneste kvalitet kom af enkelte spilleres efter danske forhold abnorme niveau.

                              Men resten var sådan set velkendt. Hvilket bringer kritikken af kritikken af LO i et andet perspektiv. Man stirrede sig blinde i resultater, og så ikke den store sammenhæng. Man kan lære meget om et holds reelle beskaffenhed ved at kigge på kvaliteten til træning. Og mens jeg så enkelt præstationer på et niveau højere end Superligaen under LO så jeg en samlet præstation fra denne trup, som har været under niveau.

                              Jeg glemmer ikke en træning i starten af forrige sæson hvor "førsteholdet" med bl.a Skulason og Haddi, de blev trynet af reserverne, der af underlige grunde så ud til at hænge bedre sammen end de startende.

                              Jeg var sammen med min gamle far, der ellers ikke er nogen fodboldørn, men selv han kunne se, at den var helt gal med sammenspillet i de bagerste rækker.

                              Falk, Fester og AK var farlige, men der var bare ingen sammenhæng mellem de 4 bagerste. Noget som blev taget med til kamp.

                              Ligesom enkelt præstationer bar os under LO. Mens vi rådnede op inde fra.

                              MvH ChrisOB
                              Indrømmet, jeg var kun til en enkelt træning under LO, og det var sæsonens sidste et af årerne, efter den sidste kamp, og det var ren sjov og spas(en træning mest for publikums skyld, tænker jeg) så den lagde jeg ikke noget dybere i...

                              ... men ja, det er jo velkendt at kulturen ikke var god, og jo også derfor Helveg tog den dybe indånding dengang efter en kamp og smed "bomben" som endte med at starte hele lavinen i OB... Dog overrasket over at der var problemer selv med at holde sig ædru til træning. Vidste godt der var meget sjov og party i truppen, men det der havde jeg nu ikke hørt... Dybt skandaløst...

                              Den tror jeg faktisk du har fortalt mig engang det der, men det har jo også været et gennemgående problem, i flere år...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Husker den kamp alt for godt. Og jeg er helt enig med dig. Kan tydeligt huske jeg havde håbet LO var blevet fyret dagen efter det nederlag.
                                Husker også tydeligt kampen , hvor LO i sin sædvanlige kujontaktik lagde sig på ryggen på forhånd ( som i de fleste topkampe ) og så husker jeg tydeligt debatten efterfølgende hvor jeg krævede ham fyret , gal der var mange som mente jeg var nærmest idiot ..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X