Annoncering

Collapse
No announcement yet.

hvad hvis..(systemskifte)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han er nok ikke skiftet til OB for de flotte blå stribers skyld nej. Han gjorde det for udfordringen og pengenes skyld. Og det er også okay.
    Jeg forlanger ikke at en ny mand skal kysse logoet fra Dag 1. Det er faktisk falsk og klamt..
    Der har manglet lidt kvalitet ja. Det har kostet lidt med så ringe et efterår.. Men manglende engagement kan jeg altså ikke få øje på
    med manglende engagement tænker jeg bl.a. at han slet ikke er hoppet op en luftduel, som han nok sandsynligvis havde tabt, men ikke desto mindre ved fysisk at gå op i duellen, meget vel kunne have forstyrret så meget, at modspilleren ikke fik præcision nok i afslutningen. Med manglende engagement mener jeg bl.a. også situationen, hvor han spiller bolden op i fødderne på Izunna, hvor han godt kan se at Izunna har en spiller i ryggen, og hvor det går galt..!

    Som styrmand og General savner jeg også en passende dirigerende ageren med armfægter, opråb osv. til en forholdsvis ung, sammenbragt og urutineret backkæde. Han har hilst på modstander og dommer før kamp, og udtalt sig i medierne efter kampe. Det synes jeg er for lidt, med tanke på den baggrund han kommer med.

    Men ja, finder han tidligere niveau frem i slutspurten, så kan han blive en afgørende faktor i kampen om overlevelse. Hvis ikke, så kan netop han ligeså vel blive skurken, fordi der er vel ingen tvivl om, at det bl.a. ovenstående, som der forventes at han byder ind med

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...t-nielsen-igen

      Nu blev jeg sjovt nok hed på tanken om at AaB gafler Kent. Spøg eller ej, så synes at hans udtalelse matcher fint til hans indstilling i OB trøjen: ...jeg orker ikke..

      Og superligaprofil ligefrem?? Prøv superligaflop i stedet! Han burde afbenyttede sin ferie på grønsværen i stedet for denne type galgenhumor! Men det ville jo nok afføde stress, for afholdt ferie er vel egentlig en passende overskrift for hans tid i OB.
      Hvad en dum og idiotisk kommentar for en spiller som blev hentet som profil og anfører men har skuffet hele tid. Især når man tænker i hvilken situation klubben, holdet og træneren står. Måske han føler sig så sikker at undgå sparket i røven han fortjener derfor på grund af sin særlig forhold til Kent. Håber Kent viser til mindst stadig cujones at give ham den rigtige reaktion. (Håber det mere end tror det, men man siger ja at håbet dør sidst...) Vi har brug for loyal folk i holdet som tager situationen seriøst. Men åbenbart har vi med KEP og Izunna desværre igen spillere i truppen som ved ikke hvornår man skulle holde kæft eller bruge til mindst hjernet før de siger/skriver noget i offentligheden. En KEP- eller Izunnatrøje vil det helt, helt sikker ikke blive når jeg køber en ny OB-trøje.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment

      Working...
      X