Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Viborg - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Viborg - OB

    Min MOM går selvfølgelig til fansene. Imponerende fremmøde og lydkulisse. Det stadion blev styret med hård, odenseansk stemning. Tak for den oplevelse.

    MOM af spillerne:
    JJT - Han starter ikke kampen særlig godt. Mange fejlafleveringer og dårlige beslutninger, men han løfter niveauet og kroner den af med en scoring. Fin kamp.

    Gryte og Tverskov er altid gode. Barret var også god i dag.

    Desler er OK, men slår de dårligste indlæg vi længe har haft i klubben. Det er selvfølgelig heller ikke nemt at skulle efterleve Espen Ruud.

    Jönsson, AK, Mikkelsen, Lund var dårlige i dag.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Min MOM går selvfølgelig til fansene. Imponerende fremmøde og lydkulisse. Det stadion blev styret med hård, odenseansk stemning. Tak for den oplevelse.

    MOM af spillerne:
    JJT - Han starter ikke kampen særlig godt. Mange fejlafleveringer og dårlige beslutninger, men han løfter niveauet og kroner den af med en scoring. Fin kamp.

    Gryte og Tverskov er altid gode. Barret var også god i dag.

    Desler er OK, men slår de dårligste indlæg vi længe har haft i klubben. Det er selvfølgelig heller ikke nemt at skulle efterleve Espen Ruud.

    Jönsson, AK, Mikkelsen, Lund var dårlige i dag.
    Jeg kan ikke bestemme mig, men er egentlig ret enig i dine beskrivelser... vil lige prøve at vende den et par gange mere, og se om jeg kan finde en... Hælder nok mest til Tverskov...

    Desler, han skal bare efterleve Skogseid, men det kniber også til tider...

    Scorer Jønne en pind eller to i dag, så kunne han sikkert have bygget det mere på i løbet af kampen og måske spillet sin bedste af slagsen i OB, men det er jo helt galt med de afslutninger... AK, ja jeg ved ikke om jeg skal sige det, men måske vi skulle sende ham videre og prøve lykken et andet sted...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Svært,. Svenskeren hvis han havde scoret. Det gjorde han så ikke (naturligvis), så min mom går til Tværskov.

      Comment


        #4
        Svært idag. Ingen udmærker sig specielt.
        Jønsson er meget synlig, kommer til chancer og tager initiativ offensivt, men brænder for meget. Jjt scorer og har et par fremragende skærene afleveringer, imens han også har tidspunkter hvor hans boldomgang er langsom og han er ved at koste et par omstillinger.
        De kan kun gøre sig fortjent til en halv hver, men synes det er de to der gør væsen af sig i dag. De andre spiller alibi uden vision, og det giver jeg ikke noget for. Gryte kunne også få den, men det kan han jo altid

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Svært idag. Ingen udmærker sig specielt.
          Jønsson er meget synlig, kommer til chancer og tager initiativ offensivt, men brænder for meget. Jjt scorer og har et par fremragende skærene afleveringer, imens han også har tidspunkter hvor hans boldomgang er langsom og han er ved at koste et par omstillinger.
          De kan kun gøre sig fortjent til en halv hver, men synes det er de to der gør væsen af sig i dag. De andre spiller alibi uden vision, og det giver jeg ikke noget for. Gryte kunne også få den, men det kan han jo altid
          For at pointere og tydeliggøre OBs mangler i forreste geled, så giver jeg den til Jønsson. Han brændte chancerne ja, og tog forkerte beslutninger ved at drible yderligere, hvor der bare skal hamres mod mål! Men han understregede samtidig, hvad jeg har forsøgt at pointere i lang tid, at AK og Fester står bare og kigger/gemmer sig, når lovende angrebsmønstre er ved at tage form. I dag var ikke engang en dag, hvor vi decideret vadede i lovende spilpositioner, dertil stod Viborg alt for lavt, for omstillingerne og overtalssituationerne var trods massivt spilovertag, relativt få. Men den bevægelse, som Jønsson til en luftforandring bidrog med oppe foran, var nok til at bringe ham i positioner, hvor han burde have scoret. AK rørte på sig de sidste 15 minutter, hvor han faldt ned i banen, og droppede "spil den til stationære mig, så skal JEG nok hive et messi-stunt op af ærmet"-attituden og bidrog rent faktisk med noget. Greve burde have belønnet ham fliden og spillet 1-2, så havde AK haft et fint raid ned ad venstreflanken, men istedet smed Greve den inde centralt.

          I dag burde det dog slet ikke være kommet så langt. Havde KN haft noget som helst brugbart at skyde med fra bænken, så var AK flået ud tidligt i første halvleg. At TM kommer ind viser vel, hvor lidt tiltro KN har til at Yao kan gøre nogen som helst forskel..

          Comment


            #6
            Jeg synes JJT er MOM.

            gryte, tverskov, greve, barrett og Jönne gør det også fint. havde Jönne scoret havde han fået titlen i dag. Han spiller faktisk ok, men afslutter som de fleste af helvede til. Men han var den eneste angriber vi havde på banen i dag.
            Last edited by Oblisk; 12-12-2016, 23:10.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #7
              Argghhhhh den er svær idag.. For satan jeg ville gerne give den til Jønne idag da jeg faktisk syntes han for en gang skyld gjorde meget rigtigt.. Problemet igen er jo slutprodukt. Hold nu op nogle ringe afslutninger.... Greve, Tverskov og Gryte gjorde det også godt.. JJ gør det også okay så længe han ikke presses og det går langsomt nok. Og han scorer vores mål. Argghhhhh...

              gir den tiiiiiiiilllllllllll ehhhhhhhh Tverskov

              Comment


                #8
                Giver den til Yao. Det var sgu en stærk opvarmning han diskede op med.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  For at pointere og tydeliggøre OBs mangler i forreste geled, så giver jeg den til Jønsson. Han brændte chancerne ja, og tog forkerte beslutninger ved at drible yderligere, hvor der bare skal hamres mod mål! Men han understregede samtidig, hvad jeg har forsøgt at pointere i lang tid, at AK og Fester står bare og kigger/gemmer sig, når lovende angrebsmønstre er ved at tage form. I dag var ikke engang en dag, hvor vi decideret vadede i lovende spilpositioner, dertil stod Viborg alt for lavt, for omstillingerne og overtalssituationerne var trods massivt spilovertag, relativt få. Men den bevægelse, som Jønsson til en luftforandring bidrog med oppe foran, var nok til at bringe ham i positioner, hvor han burde have scoret. AK rørte på sig de sidste 15 minutter, hvor han faldt ned i banen, og droppede "spil den til stationære mig, så skal JEG nok hive et messi-stunt op af ærmet"-attituden og bidrog rent faktisk med noget. Greve burde have belønnet ham fliden og spillet 1-2, så havde AK haft et fint raid ned ad venstreflanken, men istedet smed Greve den inde centralt.

                  I dag burde det dog slet ikke være kommet så langt. Havde KN haft noget som helst brugbart at skyde med fra bænken, så var AK flået ud tidligt i første halvleg. At TM kommer ind viser vel, hvor lidt tiltro KN har til at Yao kan gøre nogen som helst forskel..
                  Jeg er med på at svenskeren skal have den... med JJT som runner up, sammen med Tverskov.

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    #10
                    Giver den til Barrett. God energi frem ad banen.

                    Comment


                      #11
                      JJT

                      KN får kujonprisen for at ændre indskiftningen af Yao til Izunna
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Giver den til Yao. Det var sgu en stærk opvarmning han diskede op med.

                        MvT
                        Det var næsten en Denni Conteh

                        Giver den til JJT

                        Comment


                          #13
                          Stemmer også på JJT. Greve syntes jeg også spillede en fin kamp, opløftende, I øvrigt en fin kamp af mange. Meget positivt vores position taget i betragtning, at selv om vi fik en kold spand vand ned af ryggen med Viborgs scoring, mistede spillerne ikke troen og gejsten men kæmpede fint for at vinde. Det lykkes så ikke helt, men mange positive elementer i kampen.

                          Comment


                            #14
                            Nå, det bliver Tverskov der får min... Jo mere jeg tænker over det, jo mere ser jeg egentlig en spiller som optræder lige præcis som han skal, så det var egentlig ikke så svært at vælge alligevel...

                            Han optræder jo stort set som det en anden ellers blev hentet ind for. Han ligner en erfaren forsvarskrumptap, og spiller en solid kamp uden udsving og uden først at skal spille sig op... Vi har ikke for mange af de typer/præstationer i OB...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Jeg har svært ved at pege en MoM ud; men så tager jeg da JJ, for at ha scoret og spillet sig op.

                              Jönsson var aktiv, ja; men hans to ekstremt slatne afslutninger på gode chancer trækker gevaldigt ned, ligesom det var ham, der ikke gik nok ind i duellen, der førte til Viborgs kæmpe chance i overtiden. Så i min bog, der er han, igen, dumpet.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X