Annoncering

Collapse
No announcement yet.

U17 FCK - OB, lørdag d. 10/12 kl. 13:30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    U17 FCK - OB, lørdag d. 10/12 kl. 13:30

    Vores U17-drenge møder om små fem minutter topholdet fra FCK.
    Hvis ellers jeg finder den rigtige bane, opdaterer jeg løbende fra min 2. live-U17-kamp denne sæson. Pt. er jeg ret alene, bortset fra optagelserne af Thomas Delaney, der foregår lige foran mig.

    #2
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Vores U17-drenge møder om små fem minutter topholdet fra FCK.
    Hvis ellers jeg finder den rigtige bane, opdaterer jeg løbende fra min 2. live-U17-kamp denne sæson. Pt. er jeg ret alene, bortset fra optagelserne af Thomas Delaney, der foregår lige foran mig.
    👍🏻 Lækkert
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
      Vores U17-drenge møder om små fem minutter topholdet fra FCK.
      Hvis ellers jeg finder den rigtige bane, opdaterer jeg løbende fra min 2. live-U17-kamp denne sæson. Pt. er jeg ret alene, bortset fra optagelserne af Thomas Delaney, der foregår lige foran mig.
      Nice

      Comment


        #4
        Puha, slet ikke der jeg troede, men nu er jeg på plads. Jeg identificerer opstilling og prøver at opsøge en stilling.

        Comment


          #5
          Andreas Søndergaard
          Jonas Andersen - Christian Vestergaard - Kasper Skræp - Thomas Hvilsom Hansen.
          Aldin Osmanovic - Jonathan Harboe.
          Nicolai Skøtt - Jonas Skytte - Lucas Møller Jensen.
          Peter Clement.

          Sådan ca. Jeg er lidt i tvivl om de offensive placeringer.
          FCK mest på bolden.

          Comment


            #6
            Måske mere en 4411 med Jonas Skytte hængende og Nicolai Skøtt og Lucas Møller Jensen på kanterne.

            Comment


              #7
              FCK måtte lige bruge tre forsøg på et målspark. OBs høje pres tvang dem til at løbe ind i feltet. Til sidst sparkede de bare langt

              Gult kort til Jonathan Harboe for et professionelt frispark.
              Andreas Søndergaard med en god redning efterfølgende på et forsøg fra nært hold.

              Comment


                #8
                Jonas Andersen bryder på højre back og driver bolden helt op i feltet, hvor han tvinger en redning ud af FCKs keeper. Det efterfølgende hjørnespark ender hos FCK.

                Comment


                  #9
                  Peter Clement er lige ved at knibe sig mellem sidste forsvarer og keeperen. Han ser ud til at mene at han bliver væltet, og har måske en lille sag. Det havde nu nok været et tyndt straffe.

                  Første halvleg slut, dem bag mig snakker om uafgjort, så 0-0.
                  Vores drenge er absolut med.

                  Comment


                    #10
                    Klokken er 14:25 her på et køligt FREDERIKSBERG idrætsanlæg og de to hold er stillet op til anden halvleg.
                    Of DER starter vi.

                    Comment


                      #11
                      Godt arbejde jchristo

                      Comment


                        #12
                        Andreas Søndergaard med en fin redning efter ti minutter. Første forsøg fra FCK i halvlegen. Vores gutter har været farlige et par gange, når de lykkes med højt pres og bryder.

                        En kontra er lige ved at lykkes. Frispark til FCKs keeper på det efterfølgende hjørne. Det kunne jeg absolut ikke se.

                        Comment


                          #13
                          Fremragende tackling af Christian Vestergaard. FCK er lige ved at stikke bolden i dybden fra midten, men Vestergaard kaster sig på tværs og blokerer. Kontant!

                          Comment


                            #14
                            Lidt under halvvejs i anden halvleg og Andreas Søndergaard laver sin anden redning. Ellers har han kun rørt bolden ved tilbagelægninger

                            FCK lidt mere nærgående de sidste minutter, men ellers ligner det mere en OB sejr. Midtbanen bryder godt, forsvaret har ikke været truet for alvor, og den offensive kvartet Lucas Møller Jensen, Jonas Skytte, Nicolai Skøtt og Peter Clement spiller med høj fart når de har bolden. Fart og teknik der bare kræver en god kontra.

                            Aldin Osmanovic udskiftes med Laurits Lillemose, midt for midt.

                            Comment


                              #15
                              Peter Clement afslutter lige på keeperen. Christian Vestergaard bryder i forsvaret og driver bolden frem til lidt over halvvejs på FCKs banehalvdel. Han stikker til Clement, der desværre ikke kan komme helt fri og afslutningen blev ikke farlig.

                              Med ti minutter igen er det ellers noget tid siden vi var farlige
                              Og der havde FCK lige en friløber, der blev sparket ved siden af

                              Shamel El-Haj kommer ind i midterforsvaret i stedet for Christian Vestergaard.

                              Comment

                              Working...
                              X