Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Edmundsson og Gryte!!
    Ja edmundsson gjorde det fremragende fra tribunen[/QUOTE]

    Genau, du er skarp;) Der gjorde han såmend også lige meget væsen af sig som dem som tonsede rundt på banen. Heller ingen fejl;) klar MOM sammen med Gryte, som endnu engang sørgede en enkelt gang for, at det ikke stod endnu værre ud. GrydeJoan er MOM resten af sæsonen, mark My words! Den eneste som nogenlunde som dem, der har holdt niveau uden for store udsving, Tverskov, dummede sig i dag, ved overhovedet at tage fat i armen. Straffe var der ikke, han smed sig som en La Liga spiller, ikke desto mindre var det tåbeligt af Tverskov overhovedet at give ham mulighed derfor! Vi SKAL bare partout begå en tåbelighed, som forærer modstanderen et mål i hver eneste kamp (minus BIF og derfor vandt vi minsandten også), derfor ligger vi og roder i bunden når vi hellere kan score selv. Selv med vores scoringskrise in mente, så havde vi vel haft 4-5 point mere pt...

    Comment


      #17
      Greve er min MOM - efterfulgt af Makrini
      - synes Jønsson var uhyggeligt ringe - gad nok vide hvad det er for fotos han har med Kent, som sikrer ham en plads i startelveren uge efter uge???

      Comment


        #18
        Makrini får den fra mig. Han har satme mange vigtige volderobringer specielt i 1. Halveg som i den grad var med til at vi holdte presset så intenst på Esbjerg.
        Jønnen, Greve og Tingager spiller også fint i dag. Jjt mangler lige lidt før det bliver rigtig godt og angriberne var forfærdelige igen

        Comment


          #19
          Makrini får den også fra mig :-)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
            Greve er min MOM - efterfulgt af Makrini
            - synes Jønsson var uhyggeligt ringe - gad nok vide hvad det er for fotos han har med Kent, som sikrer ham en plads i startelveren uge efter uge???
            For lige, at sætte svenskeren i relief, så var det en af hans bedre kampe.

            Comment

            Working...
            X