Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Efb 1/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvad med Welbeck? Kan han ikke være sammen med Makrini på midten? ham kan jeg godt lide.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Fed kamp i dag! Jeg glæder mig helt vildt, og forventer at vi henter tre point. Vi kan og må ikke tabe til det her Esbjerg hold. Jeg tipper 2-1 til os.

      Til OB fans i København; husk at der er gratis indgang i Nordsjælland på søndag. Kom frisk og hiv vennerne med.
      Jeg er enig i at vi ikke må tabe, men syntes ikke vores hold er bedre end EFB. Slet ikke uden Joan, og med den dovne svensker på kanten. Score Esbjerg først, eller hvis de udligninger mod os, så frygter jeg De får vinger. Vi skal være klar fra start, sætte os på dem og fortsætte, hvis Miraklet sker og f.eks Festersen score.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
        Hvad med Welbeck? Kan han ikke være sammen med Makrini på midten? ham kan jeg godt lide.
        Det kan han godt. Men mon ikke at man foretrækker JJT. Med mindre at han ikke er restitueret nok efter i mandags. Så bliver det nok Nana

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Jeg er enig i at vi ikke må tabe, men syntes ikke vores hold er bedre end EFB. Slet ikke uden Joan, og med den dovne svensker på kanten. Score Esbjerg først, eller hvis de udligninger mod os, så frygter jeg De får vinger. Vi skal være klar fra start, sætte os på dem og fortsætte, hvis Miraklet sker og f.eks Festersen score.
          Fuldstændig enig. Syntes ikke at vi er et bedre hold end EfB pt

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
            Hvad med Welbeck? Kan han ikke være sammen med Makrini på midten? ham kan jeg godt lide.
            Det kan jeg også, men vi kan ikke komme udenom at spillet både før JJT blev skadet og efter han er kommet tilbage, er bedre end mens han var skadet. Derfor er han foran på point lige nu.

            Comment


              #36
              Jeg er spændt på tilskueretallet i aften. Mon det også bliver en bundsjasker? Drømmer om 3 sejre i de sidste 3 kampe inden jul. Forventer dog kun 4 point.

              Comment

              Working...
              X