Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Efb 1/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt OB-Efb 1/12

    Med de aller mest positive briller tipper jeg på 1-1 men frygter igen den sædvanlige "forbandet" , "ærgelige", "vi var bedst i X min" osv osv osv osv oven på et nederlag på 2 mål

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med de aller mest positive briller tipper jeg på 1-1 men frygter igen den sædvanlige "forbandet" , "ærgelige", "vi var bedst i X min" osv osv osv osv oven på et nederlag på 2 mål
    Er også bange for at det kan blive meget svært. Syntes vi de sidste kampe har spillet fornuftigt, med alle de indivduelle mangler vi har, Esbjerg vil kæmpe som besatte, og jeg tror ikke det vil lykkes for os med et etableret spil.

    Comment


      #3
      Det er en bøvlet kamp, men håber på de 3 point. Er Joan egentlig i karantæne eller hvad?

      Comment


        #4
        Hvis opstilling, taktik og spændingsniveau er korrekt, kan vi få tre point - også uden vores nu vigtigste spiller i selve spillet, Joan, i karantæne.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Enig. Og kriser ved angribere ender også en dag. Og da vi har to angriber i krisen for flere måneder nu er der til mindst en højere sandsynlighed at en eller begge kommer i gang torsdag.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Kan vi komme ud til den her kamp, som vi gjorde imod bif, hvor vi er aggressive i genpresset og får spillet hurtigt fremad banen, så er der gode muligheder imod EfB, som virkelig ikke er specielt gode. Jeg tror og håber vi vil forsøge at komme buldrende fra start. Vi er på hjemmebane, og skal vise vi er bedre end EfB, som jeg synes vi er.
            Det er noget møg Joan er i karantæne, da han virkelig bare bliver bedre og bedre. Han har grebet dirigentstokken de sidste par kampe, og det har været med til spillet er blevet lidt bedre. Jeg formoder Greve får chancen i stedet. Han havde et fint indhop sidst og kommer med en masse energi, som vi også får brug for i en bundkamp som den her.
            Nogen der ved hvad der sker med Barrett? Joao spillede jo forfærdeligt sidst, så håber han er klar til at tage over. Hvad med KEP? Han kommer sandsynligvis ind igen, hvis han er klar, men jeg synes ikke at have læst noget

            Comment


              #7
              Tror på at vi kan vinde med:

              Gryte
              Desler KEP Tverskov Barrett/Lund
              Thrane JJT Makrini Greve
              Jönsson AK

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Tror på at vi kan vinde med:

                Gryte
                Desler KEP Tverskov Barrett/Lund
                Thrane JJT Makrini Greve
                Jönsson AK
                Svenskeren skal bare ikke starte.

                Comment


                  #9
                  KEP starter ikke inde.

                  Comment


                    #10
                    Kunne man evt ikke også prøve at starte med yao inde i sådan en kamp.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Kunne man evt ikke også prøve at starte med yao inde i sådan en kamp.
                      Det kunne man sagtens gøre. Manden bomber og bomber for reserverne og vores øvrige angribere har mildest talt svært ved at finde målet. Jeg tror bare ikke på det, for lige pt. flyder spillet fint, så Kent vil holde fast i så mange fra den stamme som spiller lige nu som muligt.
                      Jeg tror ikke på ham som kant, da Kent vil have kanterne trækker ind centralt og det kan han ikke endnu

                      Comment


                        #12
                        KEP helt ude og ligner en der er færdig i efteråret

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...vis-forvaerret

                        Comment


                          #13
                          Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen
                            I hvert fald et godt indhop i mandags

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det forlyder at Greve starter inde i morgen. Spændende at se om han vil gribe chancen
                              Ja mon ikke den bliver sådan her:

                              Gryte
                              Desler, Tingagr, Tverskov, Pereira
                              Greve, El Makrini, JJT, Jönsson
                              Festersen, AK

                              Comment

                              Working...
                              X