OB er læst. Vi har spillet 4-4-2 i 300 år og det er læst for længe siden. Kent vil gerne spille flot teknisk spil, det har vi bare kreativitet nok til. Derfor tænker jeg, at vi nu skal have lukket defensiven fuldstændig af.
Der var noget perspektiv over de kampe, hvor Kent spillede med et 3 mands forsvar. Jeg håber der kan bygges et godt fundament der. Der skal snart ske noget andet, noget der tvinger modstanderen til at skulle omstille sig OB.
3-4-3
Grytebust
KEP - Tverskov - JP
Desler - Makrini - Nana - Lund
Joan - AK - Fester
3-5-2
Grytebust
KEP - Tverskov - JP
Desler - Makrini - Joan - Nana - Lund
AK - Fester
Man kunne også spille en 4-3-3/4-5-1
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - JP
Makrini - Nana - JJT
Joan - AK - Fester
Noget nyt skal der altså ske. Det kan godt være vi spiller fint i perioder, men det er jo lige meget når vi ikke vinder. Jeg savner kynisme. Et mere kontra baseret OB hold kunne måske give dette, en midtbane med Nana og Makrini kunne sagtens danne en god balance.
Har i et bedre bud?
Der var noget perspektiv over de kampe, hvor Kent spillede med et 3 mands forsvar. Jeg håber der kan bygges et godt fundament der. Der skal snart ske noget andet, noget der tvinger modstanderen til at skulle omstille sig OB.
3-4-3
Grytebust
KEP - Tverskov - JP
Desler - Makrini - Nana - Lund
Joan - AK - Fester
3-5-2
Grytebust
KEP - Tverskov - JP
Desler - Makrini - Joan - Nana - Lund
AK - Fester
Man kunne også spille en 4-3-3/4-5-1
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - JP
Makrini - Nana - JJT
Joan - AK - Fester
Noget nyt skal der altså ske. Det kan godt være vi spiller fint i perioder, men det er jo lige meget når vi ikke vinder. Jeg savner kynisme. Et mere kontra baseret OB hold kunne måske give dette, en midtbane med Nana og Makrini kunne sagtens danne en god balance.
Har i et bedre bud?
Comment