Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dagens træning tirsdag d. 1/11 på Dyrskuepladsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det er klogt med lidt afveksling. Nogen bruger det forstærkede ord team-building om den slags.
    God fornøjelse til gutterne . De trænger til det.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      I Esbjerg blev restitution træningen efter kampen mod AGF droppet. De blev stedet pisket igennem med tung løbetræning. Fridagen i morgen er også inddraget. Hvorfor holde fri når man taber alle kampe.
      Colin Todd er vist træt af sin trup. Han har lige smidt stenderup ud og siger der er flere der ikke burde være i truppen.

      Comment


        #18
        I forhold til Christian SØrensen så har jeg spottet ham i de seneste 2 træningsvideoer på OB.dk, så han må have været med et par uger efterhånden.
        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
        Kristian Morre

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Jeg er sikker på, at alle mand må vælge en pose haribo i bussen, og Onkel Kent giver sikkert en hot-dog i pausen. Og mon ikke de skal ned og have autografer og selfies bagefter med FCK spillerne. ...

          Pinligt er efterhånden et fattigt ord i sammenhæng med det der foregår i OB...
          Jeg døde lige lidt af grin :)
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment

          Working...
          X