Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Spørg JH om han mener han er kompetente. Først gik det skidt i Horsens, nu os. Han er sikkert en flink fyr, men måske skal han tilbage og sælge herretøj, eller hvad han lavede før. Vi kan jo alle få en opgave vi ikke magter. I det offentlige Danmark er det jo tit set at man forfremmer til inkompetence. Ved det er frækt at spørge om, men det er jo det halvdelen af potentielle fans mener
    Hvilket svar regner du med at få på det spørgsmål?

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jeg kunne bedre tænke mig at spørge Thorborg om han fx HELT har givet op med vores klub. 'NOGEN' burde jo have taget et sportsligt ansvar langt tidligere i sæsonen...
    Men Thorborg fastholder jo at han først vil udtale sig efter sæsonen.. virkelig ansvarligt hr. Bestyrelsesformand ... Sælg dog for Guds skyld i stedet for mere af det her...
    men i og med at spørgsmålene kun kan rettes til spillere og mellemledere så spørg da JH om han er tilfreds med hvad han får for sine 30 mio - i forhold til hvad man fx får i Randers eller Sønderjyske... eller Kent... hvor lang tid han vil tro der går før spillerne har lært hans koncept og hinanden at kende...
    So NOT impressed...
    Modstanderne har for længst lært hans koncept ;-)

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Jeg kunne bedre tænke mig at spørge Thorborg om han fx HELT har givet op med vores klub. 'NOGEN' burde jo have taget et sportsligt ansvar langt tidligere i sæsonen...
    Men Thorborg fastholder jo at han først vil udtale sig efter sæsonen.. virkelig ansvarligt hr. Bestyrelsesformand ... Sælg dog for Guds skyld i stedet for mere af det her...
    men i og med at spørgsmålene kun kan rettes til spillere og mellemledere så spørg da JH om han er tilfreds med hvad han får for sine 30 mio - i forhold til hvad man fx får i Randers eller Sønderjyske... eller Kent... hvor lang tid han vil tro der går før spillerne har lært hans koncept og hinanden at kende...
    So NOT impressed...

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    To ting:

    Der er vel ingen, som rigtig lytter efter mere, når JH/KN sætter 'marginaler/bundholdets lod/arbejde hårdt/fokuser på det positive'-pladerne på. Så et spørgsmål til JH kunne lyde:

    "Er tilliden til KN så stor, at man er villig til at tage en nedrykning for at få den kontinuitet, som vi alle sukker efter?"

    Og til KN:

    "Vi er i krise. Viborg er i krise. Og AGF er i semi-krise. I alle tre klubber lyder kommunikationen, at man er på sporet, at der knokles i det daglige, at man tror, det vender snart osv.

    EfB er også krise, men her har piben en anden lyd. Træneren melder ud, at spillerne ikke ofrer nok, at han ikke kan beskytte dem, fridage inddrages osv. Kunne man forestille sig, at nogle af vores spillere reelt ikke yder, det de kan, fordi de ikke bliver presset nok eller ikke har fattet alvoren?".

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Spørg JH om han mener han er kompetente. Først gik det skidt i Horsens, nu os. Han er sikkert en flink fyr, men måske skal han tilbage og sælge herretøj, eller hvad han lavede før. Vi kan jo alle få en opgave vi ikke magter. I det offentlige Danmark er det jo tit set at man forfremmer til inkompetence. Ved det er frækt at spørge om, men det er jo det halvdelen af potentielle fans mener

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Lidt det jeg frygter, for det er ikke godt nok.

    Vi er nået dertil hvor der skal ske noget voldsomt. Der er forskellige veje der kan vælges, men der skal ske noget.
    Ja, der SKAL ske noget. Der skal ske mange ting.
    Jeg kommer om to uger til Brøndby-kampen og håber at der sidder til mindst en ny mand på trænerbænken. Det ville være en start...

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    At holdet bare spilles sammen bedre ...
    Lidt det jeg frygter, for det er ikke godt nok.

    Vi er nået dertil hvor der skal ske noget voldsomt. Der er forskellige veje der kan vælges, men der skal ske noget.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Gad også godt høre om faciliteterne.

    Derudover. Hvad er planen for at undgå nedrykning ??????????????
    At holdet bare spilles sammen bedre ...

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Hvilke spørgsmål ønsker folket besvaret ?

    Jeg har mange her er et par :

    Hvad er der af konkrete planer for at forbedre vores faciliteter , foreløbig er det blevet til omkring 10 års snak men hvad kan vi forvente , er der handling på vej eller er det stadig bare tom snak og ænsketænkning ?

    Hvad har de sportslige krav været til de spillere der er handlet som JH har indrømmet man vidste ikke var gode nok , har man tilsidesat det sportslige/kvaliteter/ambitioner og ønsket om at skabe en grundstamme og vægtet økonomien over alt andet ?

    Hvor meget havde man set til Koval inden man skrev kontrakt ?

    Hvordan tror JH modtageren opfatter det når der males rosenrøde billeder af nyindkøb som de fleste kan se aldrig vil kunne flytte holdet fremad , og når forsvarskrisen bagatellideres som små bump på vejen og JH erklærer sig tilfreds med forsvaret trods et hav af mål imod , samt senest i denne sæsonstart hvor vi igen måtte høre om JH's fulde tilfredshed med truppen .

    Havde JH kun udset sig McGready som evt forstærkning i det seneste vindue ?
    Gad også godt høre om faciliteterne.

    Derudover. Hvad er planen for at undgå nedrykning ??????????????

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Gad vide hvor mange der kommer

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Hvilke spørgsmål ønsker folket besvaret ?

    Jeg har mange her er et par :

    Hvad er der af konkrete planer for at forbedre vores faciliteter , foreløbig er det blevet til omkring 10 års snak men hvad kan vi forvente , er der handling på vej eller er det stadig bare tom snak og ænsketænkning ?

    Hvad har de sportslige krav været til de spillere der er handlet som JH har indrømmet man vidste ikke var gode nok , har man tilsidesat det sportslige/kvaliteter/ambitioner og ønsket om at skabe en grundstamme og vægtet økonomien over alt andet ?

    Hvor meget havde man set til Koval inden man skrev kontrakt ?

    Hvordan tror JH modtageren opfatter det når der males rosenrøde billeder af nyindkøb som de fleste kan se aldrig vil kunne flytte holdet fremad , og når forsvarskrisen bagatellideres som små bump på vejen og JH erklærer sig tilfreds med forsvaret trods et hav af mål imod , samt senest i denne sæsonstart hvor vi igen måtte høre om JH's fulde tilfredshed med truppen .

    Havde JH kun udset sig McGready som evt forstærkning i det seneste vindue ?

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
    Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid..
    bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 
    Det er da altid noget... men nu har vi faste pladser, sæsonkort, kender folk omkring os, og gør en indsats for at skabe lidt stemning i en ørken af stilhed... så vi bliver nok hængende... ,o)

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
    Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid.. bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 😂
    Enig det er ikke sådan mere , måske de småknægte er blevet klogere med alderen , eller opdaget at det ikke var vejen frem .

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
    Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid.. bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 😂

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

    Mvh

    MaxHH
    Præcis derfor er jeg heller ikke længere at finde på Stiften

    Leave a comment:

Working...
X