Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

    Mvh

    MaxHH

    Haha, gjorde de virkelig det :D?
    Det er, objektivt set, dumt!

    Hilsen the artist formerly known as Mad X.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

    Mvh

    MaxHH
    Ja kender alt for godt den " gør som os eller skrid " mentalitet som desvære herskede blandt nogle småknægte som følte at truende adfærd var vejen frem når der skulle skabes stemning .

    Klampølsefansene var ikke så slemt ment ;-) ..

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Er helt sikker på at jer på langsiden er lige su skuffede som os på stiften , fordi i ligesom os har ambitioner og forventninger . Men jeg tror bare ( måske uberettiget ) at i ikke er lige så hårdføre i kritikken , hvilket det ikke er noget som helst galt i for vi er fans af samme klub bare på forskellige niveauer .
    Jeg syntes ikke det er prisen på sæsonkortet der skal være afgørende for om man inviteres til et klub-fan arrangement .
    Dejligt i også tilgodeses med en sodavand eller andet det er jer vel ondt .
    Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Der er måske ingen grund til at antage, at fans på langsiden har mindre forventninger eller ambitioner på OB's vegne. Eller at sejre og nederlag betyder mindre for dem. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg er pænt plaget af den aktuelle tilstand. :-)

    Jeg tror nu ikke, at de ønsker at udelukke nogle fans. Faktisk var der - så vidt jeg husker - fri adgang til mødet i Ådalen, så her kunne alle jo have mødt op og stillet spørgsmål.

    Der er næppe tale om andet end et arrangement målrettet indehaverne af det "dyre" sæsonkort på langsiden. Det står også i mailen, som jeg har fået: ”OB – Helt tæt på” er det første i en række af eksklusive arrangementer, vi fremover vil tilbyde dig, som loyal sæsonkortholder."

    Tidligere på sæsonen bød de sæsonkortholderne på en sodavand før kampen - mod Horsens, tror jeg - og her talte jeg med en medarbejder, som allerede dengang fortalte, at de ville lave flere arrangementer for os sæsonkortholdere fremover.

    Det roste jeg naturligvis, for jeg har haft min plads i 10 år, og jeg kan faktisk ikke huske, at vi er blevet tilbudt noget som helst - udover hvad vi har betalt for. :-)


    Er helt sikker på at jer på langsiden er lige su skuffede som os på stiften , fordi i ligesom os har ambitioner og forventninger . Men jeg tror bare ( måske uberettiget ) at i ikke er lige så hårdføre i kritikken , hvilket det ikke er noget som helst galt i for vi er fans af samme klub bare på forskellige niveauer .
    Jeg syntes ikke det er prisen på sæsonkortet der skal være afgørende for om man inviteres til et klub-fan arrangement .
    Dejligt i også tilgodeses med en sodavand eller andet det er jer vel ondt .

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Syntes det er rigtig godt de indkalder til et sådan arrangement , hvilket jeg selv har efterlyst , men det virker som om de kun tør høre " de bløde " fans mening . Det ville imo være bedre at sprede det ud og invitere nogle af de hardcore fra stiften som også er dem som danner rammen for stemningen på stadion , en stemning som er ved at uddø fulstændig , og så er det dem som udgør flertallet på vores næsten ikke eksisterende udebaneture .

    Enten har man ikke nosser til at høre de mest kritiske fans mening , eller også er man ikke interesseret i at samle de stemningsskabende fans op og genskabe en slags forhold til dem .. Men måske bider " klampølsefansene" ikke så hårdt ;-)
    Der er intet der tyder på de hardcore som du kalder dem, har nogen særlig lads i OB' hjerter. Det har været en offentlig hemmelighed mange år. Det er så også en meget lille del af den samlede tilskuere skare.

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Der er måske ingen grund til at antage, at fans på langsiden har mindre forventninger eller ambitioner på OB's vegne. Eller at sejre og nederlag betyder mindre for dem. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg er pænt plaget af den aktuelle tilstand. :-)

    Jeg tror nu ikke, at de ønsker at udelukke nogle fans. Faktisk var der - så vidt jeg husker - fri adgang til mødet i Ådalen, så her kunne alle jo have mødt op og stillet spørgsmål.

    Der er næppe tale om andet end et arrangement målrettet indehaverne af det "dyre" sæsonkort på langsiden. Det står også i mailen, som jeg har fået: ”OB – Helt tæt på” er det første i en række af eksklusive arrangementer, vi fremover vil tilbyde dig, som loyal sæsonkortholder."

    Tidligere på sæsonen bød de sæsonkortholderne på en sodavand før kampen - mod Horsens, tror jeg - og her talte jeg med en medarbejder, som allerede dengang fortalte, at de ville lave flere arrangementer for os sæsonkortholdere fremover.

    Det roste jeg naturligvis, for jeg har haft min plads i 10 år, og jeg kan faktisk ikke huske, at vi er blevet tilbudt noget som helst - udover hvad vi har betalt for. :-)


    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Syntes det er rigtig godt de indkalder til et sådan arrangement , hvilket jeg selv har efterlyst , men det virker som om de kun tør høre " de bløde " fans mening . Det ville imo være bedre at sprede det ud og invitere nogle af de hardcore fra stiften som også er dem som danner rammen for stemningen på stadion , en stemning som er ved at uddø fulstændig , og så er det dem som udgør flertallet på vores næsten ikke eksisterende udebaneture .

    Enten har man ikke nosser til at høre de mest kritiske fans mening , eller også er man ikke interesseret i at samle de stemningsskabende fans op og genskabe en slags forhold til dem .. Men måske bider " klampølsefansene" ikke så hårdt ;-)

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

    Se det kan blive spændende
    Håber så på en uddybende forklaring på hvordan de vil må målet , er ikke nok med flere hensigtserklæringer .

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

    Se det kan blive spændende
    Ja. Er der nogen som kan filme mødet på deres mobil? Så vi har noget at forholde os til, når det stadigvæk ikke er blevet bedre næste år.

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    "Derfor vil vi rigtig gerne invitere dig til en ”OB – Helt tæt på”-aften på EWII Park, hvor vi vil fortælle om den udvikling, vi er inde i, og om, hvor vi arbejder på, at den skal føre os hen."

    Se det kan blive spændende

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det vil sgu være fedt , vil lige se om jeg kan lave en bytter med eks'en da det er en børnetorsdag
    jeg må hellere lige redigere til MÅSKE kan jeg skaffe dig adgang.
    Jeg kan næppe låne et kort uden at spørge vedkommende først 😊

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg kan skaffe dig adgang
    Det vil sgu være fedt , vil lige se om jeg kan lave en bytter med eks'en da det er en børnetorsdag

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Et godt spoergsmaal kunne vaere:
    Der er mange kurser for traenere saa de kan foelge med i udviklingen. Er der efter- og videreuddannelseskurser til sportschefer? Eller er der netvaerk? Hvad kan du goere for hele tiden at blive bedre til din funktion, Jesper Hansen? Og hvad goer du?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så håber jeg i vil gå dem rigeligt på klingen
    jeg kan skaffe dig adgang

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Torsdag den 10. november kl. 19 til 21. Det er - så vidt jeg kan se - kun sendt til sæsonkortholdere på langsiden. Men vi har heller ikke været forkælet med lave priser eller bonus, så jeg er faktisk glad for, at der bliver lavet noget for os. ;-)
    Så håber jeg i vil gå dem rigeligt på klingen

    Leave a comment:

Working...
X