Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sportschef/træner/spillermøde d. 10/11-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Syntes det er rigtig godt de indkalder til et sådan arrangement , hvilket jeg selv har efterlyst , men det virker som om de kun tør høre " de bløde " fans mening . Det ville imo være bedre at sprede det ud og invitere nogle af de hardcore fra stiften som også er dem som danner rammen for stemningen på stadion , en stemning som er ved at uddø fulstændig , og så er det dem som udgør flertallet på vores næsten ikke eksisterende udebaneture .

    Enten har man ikke nosser til at høre de mest kritiske fans mening , eller også er man ikke interesseret i at samle de stemningsskabende fans op og genskabe en slags forhold til dem .. Men måske bider " klampølsefansene" ikke så hårdt ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Der er måske ingen grund til at antage, at fans på langsiden har mindre forventninger eller ambitioner på OB's vegne. Eller at sejre og nederlag betyder mindre for dem. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg er pænt plaget af den aktuelle tilstand. :-)

      Jeg tror nu ikke, at de ønsker at udelukke nogle fans. Faktisk var der - så vidt jeg husker - fri adgang til mødet i Ådalen, så her kunne alle jo have mødt op og stillet spørgsmål.

      Der er næppe tale om andet end et arrangement målrettet indehaverne af det "dyre" sæsonkort på langsiden. Det står også i mailen, som jeg har fået: ”OB – Helt tæt på” er det første i en række af eksklusive arrangementer, vi fremover vil tilbyde dig, som loyal sæsonkortholder."

      Tidligere på sæsonen bød de sæsonkortholderne på en sodavand før kampen - mod Horsens, tror jeg - og her talte jeg med en medarbejder, som allerede dengang fortalte, at de ville lave flere arrangementer for os sæsonkortholdere fremover.

      Det roste jeg naturligvis, for jeg har haft min plads i 10 år, og jeg kan faktisk ikke huske, at vi er blevet tilbudt noget som helst - udover hvad vi har betalt for. :-)


      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Syntes det er rigtig godt de indkalder til et sådan arrangement , hvilket jeg selv har efterlyst , men det virker som om de kun tør høre " de bløde " fans mening . Det ville imo være bedre at sprede det ud og invitere nogle af de hardcore fra stiften som også er dem som danner rammen for stemningen på stadion , en stemning som er ved at uddø fulstændig , og så er det dem som udgør flertallet på vores næsten ikke eksisterende udebaneture .

        Enten har man ikke nosser til at høre de mest kritiske fans mening , eller også er man ikke interesseret i at samle de stemningsskabende fans op og genskabe en slags forhold til dem .. Men måske bider " klampølsefansene" ikke så hårdt ;-)
        Der er intet der tyder på de hardcore som du kalder dem, har nogen særlig lads i OB' hjerter. Det har været en offentlig hemmelighed mange år. Det er så også en meget lille del af den samlede tilskuere skare.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Der er måske ingen grund til at antage, at fans på langsiden har mindre forventninger eller ambitioner på OB's vegne. Eller at sejre og nederlag betyder mindre for dem. Jeg kan i hvert fald fortælle dig, at jeg er pænt plaget af den aktuelle tilstand. :-)

          Jeg tror nu ikke, at de ønsker at udelukke nogle fans. Faktisk var der - så vidt jeg husker - fri adgang til mødet i Ådalen, så her kunne alle jo have mødt op og stillet spørgsmål.

          Der er næppe tale om andet end et arrangement målrettet indehaverne af det "dyre" sæsonkort på langsiden. Det står også i mailen, som jeg har fået: ”OB – Helt tæt på” er det første i en række af eksklusive arrangementer, vi fremover vil tilbyde dig, som loyal sæsonkortholder."

          Tidligere på sæsonen bød de sæsonkortholderne på en sodavand før kampen - mod Horsens, tror jeg - og her talte jeg med en medarbejder, som allerede dengang fortalte, at de ville lave flere arrangementer for os sæsonkortholdere fremover.

          Det roste jeg naturligvis, for jeg har haft min plads i 10 år, og jeg kan faktisk ikke huske, at vi er blevet tilbudt noget som helst - udover hvad vi har betalt for. :-)


          Er helt sikker på at jer på langsiden er lige su skuffede som os på stiften , fordi i ligesom os har ambitioner og forventninger . Men jeg tror bare ( måske uberettiget ) at i ikke er lige så hårdføre i kritikken , hvilket det ikke er noget som helst galt i for vi er fans af samme klub bare på forskellige niveauer .
          Jeg syntes ikke det er prisen på sæsonkortet der skal være afgørende for om man inviteres til et klub-fan arrangement .
          Dejligt i også tilgodeses med en sodavand eller andet det er jer vel ondt .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Er helt sikker på at jer på langsiden er lige su skuffede som os på stiften , fordi i ligesom os har ambitioner og forventninger . Men jeg tror bare ( måske uberettiget ) at i ikke er lige så hårdføre i kritikken , hvilket det ikke er noget som helst galt i for vi er fans af samme klub bare på forskellige niveauer .
            Jeg syntes ikke det er prisen på sæsonkortet der skal være afgørende for om man inviteres til et klub-fan arrangement .
            Dejligt i også tilgodeses med en sodavand eller andet det er jer vel ondt .
            Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

            Mvh

            MaxHH

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

              Mvh

              MaxHH
              Ja kender alt for godt den " gør som os eller skrid " mentalitet som desvære herskede blandt nogle småknægte som følte at truende adfærd var vejen frem når der skulle skabes stemning .

              Klampølsefansene var ikke så slemt ment ;-) ..
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

                Mvh

                MaxHH

                Haha, gjorde de virkelig det :D?
                Det er, objektivt set, dumt!

                Hilsen the artist formerly known as Mad X.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Jeg ser temmelig mange af de "gamle" drenge på langsiden, fyre der gav den MAX gas for bare få år tilbage... Vi flyttede hovedsagligt væk fra stiften for at undgå stemningsskabere der stod og råbte os ind i hovedet, og truede med diverse fysiske aktiviteter, hvis vi lige tillod os at også snakke sammen, eller spise en pølse, hvilket var uudholdeligt... men fravalget af stiften er ikke automatisk lig med klappepølse-mentalitet...

                  Mvh

                  MaxHH
                  Præcis derfor er jeg heller ikke længere at finde på Stiften
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    #24
                    Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
                    Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid.. bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 😂

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
                      Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid.. bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 😂
                      Enig det er ikke sådan mere , måske de småknægte er blevet klogere med alderen , eller opdaget at det ikke var vejen frem .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg synes ikke det er et problem på stiften længere, men der var en længere periode hvor jeg fortrød at jeg valgte stiften igen og igen.. Netop fordi de små møgunger skulle opføre sig på den måde.
                        Ikke fordi jeg ikke var med til at skabe stemning, men fangede de dig i et kort øjeblik spise en pølse, eller snakke med en omkring sig.. så var de lidt dumsmarte. Det oplever jeg heldigvis ikke længere, og de blev desuden bare bedt om at holde deres kæft, også selvom det gjorde at man blev set ondt på resten af kampen af en flok teenagere. Det kunne man ikke tage så seriøst, men et irritationsmoment var det i hvert fald - så jeg forstår udemærket dem som flyttede, men jeg vil dog anbefale at komme retur. Jeg oplever det ikke længere, og har ikke gjort det i lang tid..
                        bortset fra en enkelt udebane i Parken, hvor de tog billede af mig. 
                        Det er da altid noget... men nu har vi faste pladser, sæsonkort, kender folk omkring os, og gør en indsats for at skabe lidt stemning i en ørken af stilhed... så vi bliver nok hængende... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          #27
                          Hvilke spørgsmål ønsker folket besvaret ?

                          Jeg har mange her er et par :

                          Hvad er der af konkrete planer for at forbedre vores faciliteter , foreløbig er det blevet til omkring 10 års snak men hvad kan vi forvente , er der handling på vej eller er det stadig bare tom snak og ænsketænkning ?

                          Hvad har de sportslige krav været til de spillere der er handlet som JH har indrømmet man vidste ikke var gode nok , har man tilsidesat det sportslige/kvaliteter/ambitioner og ønsket om at skabe en grundstamme og vægtet økonomien over alt andet ?

                          Hvor meget havde man set til Koval inden man skrev kontrakt ?

                          Hvordan tror JH modtageren opfatter det når der males rosenrøde billeder af nyindkøb som de fleste kan se aldrig vil kunne flytte holdet fremad , og når forsvarskrisen bagatellideres som små bump på vejen og JH erklærer sig tilfreds med forsvaret trods et hav af mål imod , samt senest i denne sæsonstart hvor vi igen måtte høre om JH's fulde tilfredshed med truppen .

                          Havde JH kun udset sig McGready som evt forstærkning i det seneste vindue ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Gad vide hvor mange der kommer

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvilke spørgsmål ønsker folket besvaret ?

                              Jeg har mange her er et par :

                              Hvad er der af konkrete planer for at forbedre vores faciliteter , foreløbig er det blevet til omkring 10 års snak men hvad kan vi forvente , er der handling på vej eller er det stadig bare tom snak og ænsketænkning ?

                              Hvad har de sportslige krav været til de spillere der er handlet som JH har indrømmet man vidste ikke var gode nok , har man tilsidesat det sportslige/kvaliteter/ambitioner og ønsket om at skabe en grundstamme og vægtet økonomien over alt andet ?

                              Hvor meget havde man set til Koval inden man skrev kontrakt ?

                              Hvordan tror JH modtageren opfatter det når der males rosenrøde billeder af nyindkøb som de fleste kan se aldrig vil kunne flytte holdet fremad , og når forsvarskrisen bagatellideres som små bump på vejen og JH erklærer sig tilfreds med forsvaret trods et hav af mål imod , samt senest i denne sæsonstart hvor vi igen måtte høre om JH's fulde tilfredshed med truppen .

                              Havde JH kun udset sig McGready som evt forstærkning i det seneste vindue ?
                              Gad også godt høre om faciliteterne.

                              Derudover. Hvad er planen for at undgå nedrykning ??????????????

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Gad også godt høre om faciliteterne.

                                Derudover. Hvad er planen for at undgå nedrykning ??????????????
                                At holdet bare spilles sammen bedre ...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X