Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Lyngby 6/11 kl 12.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    3.05 på Lyngby-sejr. Hvis ikke de har skader af betydning er det da en foræring . Lyngby er et spændende hold med en overraskende god træner. Måske fedtspiller jeg på en x2. Men håber på sejr. Og sætter kun en hund.
    Jeg sætter min sædvanlige 100mand til striwernes fordel
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #47
      Start 11

      OB: Grytebust - Desler, Petersen, Tverskov, Pereira - Edmundsson, Welbeck, El Makrini, Jönsson - Jacobsen, Festersen.

      Ser ud til at Falkesgaard er skadet

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Start 11

        OB: Grytebust - Desler, Petersen, Tverskov, Pereira - Edmundsson, Welbeck, El Makrini, Jönsson - Jacobsen, Festersen.

        Ser ud til at Falkesgaard er skadet
        Åh nej. Tænkte nok det ville blive denne, men håbede det ikke.. :-(

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Åh nej. Tænkte nok det ville blive denne, men håbede det ikke.. :-(
          Lund ude af truppen og U19 målmand inde

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lund ude af truppen og U19 målmand inde
            Er Lund skadet eller bare ikke fundet god nok?

            Comment


              #51
              Okay. Jeg kan se Oliver Lund også er ude med sygdom, så forstår jeg bedre Desler på højreback.

              Comment


                #52
                Så uhyre vigtig en kamp... der SKAL tre point på kontoen!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Sidder her på det, stort set, tomme stadion og det minder om en gravøls-sceance, hvor de folk, der stadig gives a damn er dukket op for at sludre, kigge over på det tomme stemningsområde, og sende den døde afsted mod dødsriget...

                  Hvor er det sørgeligt det her.

                  Nå men, håber på en god kamp og en sejr.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Og Kent er i shorts. Elsker de trænere der ikke klæder sig som om de arbejder i en bankledelse.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Sidder her på det, stort set, tomme stadion og det minder om en gravøls-sceance, hvor de folk, der stadig gives a damn er dukket op for at sludre, kigge over på det tomme stemningsområde, og sende den døde afsted mod dødsriget...

                      Hvor er det sørgeligt det her.

                      Nå men, håber på en god kamp og en sejr.

                      MvH ChrisOB
                      Ja, det var et meget sørgeligt syn - og det havde været endnu værre, hvis der ikke var blevet pumpet en anseelig mængde fribilletter i omløb, således at Nordea-tribunen formåede at være halvt fyldt.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Ja, det var et meget sørgeligt syn - og det havde været endnu værre, hvis der ikke var blevet pumpet en anseelig mængde fribilletter i omløb, således at Nordea-tribunen formåede at være halvt fyldt.
                        Sørgeligt at OB er tvunget til at pumpe fribilletter ud til kampene for at det skal se bedre ud udadtil .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Sørgeligt at OB er tvunget til at pumpe fribilletter ud til kampene for at det skal se bedre ud udadtil .
                          Jeg kender ikke årsagen til fribilletterne... der kan jo være sponsorer, der har købt en stak billetter til omdeling - McD har bl.a. gjort det. Shell gjorde det også.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Jeg kender ikke årsagen til fribilletterne... der kan jo være sponsorer, der har købt en stak billetter til omdeling - McD har bl.a. gjort det. Shell gjorde det også.
                            OB var jo ude på Hunderupskolen i ugens løb, hvor de delte 100-vis af fribilletter ud

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg kender ikke årsagen til fribilletterne... der kan jo være sponsorer, der har købt en stak billetter til omdeling - McD har bl.a. gjort det. Shell gjorde det også.
                              Har naturgas, fik en mail hvor jeg kunne reservere op til 4 fribilletter til Nordea og vi er en del der har naturgas her på øen......

                              Comment


                                #60
                                Kunne det være en idé at betale folk for at møde op på stadion?

                                Comment

                                Working...
                                X