Ville være fint hvis den en eller anden kunne give karaktere om spillerne. Synes kamptråden viser at Gryte reddede os 1 point og at Nana spillede en fod kamp. Hvordan vurderer I de andre?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Karaktere SIF-OB 28.10.16
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægGryte 10
Barret -3
KEP 4
Tverskov 4
Lund 00
Jönsson 7
Desler 7
Nana 7
Thrane 4
AK 4
Festersen 4
Izuna 4
Yao Udenfor bedømmelse
Tingager Udenfor bedømmelse
Comment
-
Bemærkelsesværdigt at den eneste spiller som var en smule kæk og kæphøj inden kampen, og som udtalte at "Når vi vinder i Silkeborg" går hen og er kampens klart dårligste spiller. JBL.
MOM: Gryte
Welbeck som runner up. Mere til ham.. vil gerne se ham og Makrini fremover.
Jeg synes også det er værd at bemærke, at Desler spiller en rigtig god kamp efter at blive placeret på kanten. Han skal slet ikke være på højreback, hvor han har kandideret til at være vores værste spiller i hver kamp, i de sidste 5 kampe.
Jeg håber snart lyset går op for Kent, og han kan få sammensat den rigtige trup. Jeg tror på han finder den mod Lyngby. 3 point på kontoen!
Comment
-
Kunne lige se kampens højdepunkter. Grytebusts redning den var ja bare ..... wow!
Hvad er jeg glad at vi har sådan en målmand!!!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægIngen tvivl.
Mom # Grytebust
Runner up, bannerne mod Jesper Hansen.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment