Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 27/10.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Kvaliteten bestemmer udfaldet - ikke viljen. I hvert fald når det gælder vores hold.

    De træninger, jeg har overværet, der har der været masser af vilje, hver gang; men kvaliteten af førsteberøringerne, skiftene, afslutningerne har stort set hver gang været til den forkerte side.

    Det modsatte synes jeg at opleve under Lars Olsen. Der var ikke ret meget intensitet til træning; i hvert fald de træninger, jeg så; men der kvalitet i det, der blev foretaget, når der så blev skruet op for tempoet. Og det var nok også derfor, at vi vandt de kampe, vi gjorde; ligesom kvaliteten per nuværende også fortæller historien om, hvorfor vi ligger som vi gør.

    Evner vil altid slå vilje. Evner de rigtige steder på banen, alt efter spillestilen.

    MvH ChrisOB
    Kan vi ikke gøre det hele lidt mere sort/hvidt? Jeg synes, at der er alt for mange nuancer i de her analyser.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Kan vi ikke gøre det hele lidt mere sort/hvidt? Jeg synes, at der er alt for mange nuancer i de her analyser.
      Vi er elendige, fordi vi er elendige.

      Tilfreds?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment

      Working...
      X