Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 27/10.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning d. 27/10.

    Jeg så lidt træning i dag og vil mene at der bestemt ikke mangler lyst, intensitet eller motivation ... generelt, problemet er snarere at der mangler kvalitet ... på de få minutter jeg ser er der et klart flertal af fejl og mislykkede aktioner (Yao sparker direkte i jorden f.eks), men masser af vilje.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg så lidt træning i dag og vil mene at der bestemt ikke mangler lyst, intensitet eller motivation ... generelt, problemet er snarere at der mangler kvalitet ... på de få minutter jeg ser er der et klart flertal af fejl og mislykkede aktioner (Yao sparker direkte i jorden f.eks), men masser af vilje.
    Og det tegner jo også et billede af hvad de fleste mener.. Manglende kvalitet..
    Og med det budget vi har kan det kun falde tilbage på 2 mennesker. Jesper og Kent

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg så lidt træning i dag og vil mene at der bestemt ikke mangler lyst, intensitet eller motivation ... generelt, problemet er snarere at der mangler kvalitet ... på de få minutter jeg ser er der et klart flertal af fejl og mislykkede aktioner (Yao sparker direkte i jorden f.eks), men masser af vilje.
      Hvordan var intensiteten? Hvor hårdt fysisk blev spillerne belastet?

      Comment


        #4
        Jeg har hørt at Kents "Førstehold" startede med Nana og Thrane på midten, og hvis der er noget historien fortæller mig, så er Kents første 1. Hold det som bliver hans starter i morgen.

        Spændende, skræmmende... men props til Kent for at prøve noget helt nyt. Noget skal der ske.. Izunna er helt væk fra holdet. Han skal videre - Jeg tror heller ikke han er sund at have i en trup, og endnu værre i nuværende situation.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg har hørt at Kents "Førstehold" startede med Nana og Thrane på midten, og hvis der er noget historien fortæller mig, så er Kents første 1. Hold det som bliver hans starter i morgen.

          Spændende, skræmmende... men props til Kent for at prøve noget helt nyt. Noget skal der ske.. Izunna er helt væk fra holdet. Han skal videre - Jeg tror heller ikke han er sund at have i en trup, og endnu værre i nuværende situation.
          En midtbane med de 2 vil være selvmord og jeg kan på ingen måde se det skal kunne fungere.. Thrane har før vist at han tydligvis ikke er midtmidt og har på intet tidspunkt vist takter eller kvalitet på pladsen..

          Og hvis Izunna er så langt væk fra holdet og har været det længe er det jo endnu mere hjernedødt at man ikke solgte ham på sidste dagen til GF som tydeligvis var interesseret

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            En midtbane med de 2 vil være selvmord og jeg kan på ingen måde se det skal kunne fungere.. Thrane har før vist at han tydligvis ikke er midtmidt og har på intet tidspunkt vist takter eller kvalitet på pladsen..

            Og hvis Izunna er så langt væk fra holdet og har været det længe er det jo endnu mere hjernedødt at man ikke solgte ham på sidste dagen til GF som tydeligvis var interesseret
            Jeg er slet ikke uenig, men det ser ud til at være den midtbane vi får i morgen. Thrane har jeg ingen fidus til. Super fin fyr, men hans fodboldkompetencer har jeg ikke helt fået fat på endnu.

            Izunna skulle selvfølgelig have været solgt ved sidste transfervindue. Han er doven og har lad holdning til professionel fodbold. Væk med ham.. ophæv kontrakten.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Jeg er slet ikke uenig, men det ser ud til at være den midtbane vi får i morgen. Thrane har jeg ingen fidus til. Super fin fyr, men hans fodboldkompetencer har jeg ikke helt fået fat på endnu.

              Izunna skulle selvfølgelig have været solgt ved sidste transfervindue. Han er doven og har lad holdning til professionel fodbold. Væk med ham.. ophæv kontrakten.
              Og ud fra den Yao træningsvideo på ob.dk ser Izunna lidt tykkæbet ud også.. At ophæve kontrakten vil være en fejl. Det vil både koste os en del måneders løn plus jeg stadig mener at han burde kunne sælges videre alene pga sit navn og CV

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og ud fra den Yao træningsvideo på ob.dk ser Izunna lidt tykkæbet ud også.. At ophæve kontrakten vil være en fejl. Det vil både koste os en del måneders løn plus jeg stadig mener at han burde kunne sælges videre alene pga sit navn og CV
                Selvfølgelig. Det var også bare for at pointere at han er intet aktiv for klubben. Hverken på eller udenfor banen.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Selvfølgelig. Det var også bare for at pointere at han er intet aktiv for klubben. Hverken på eller udenfor banen.
                  Nej han skal tydeligvis væk... Eller det var vi mange der kunne se allerede inden vinduet lukkede at det bal var forbi.
                  Endnu en dyr fejlinvestering

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Hvordan var intensiteten? Hvor hårdt fysisk blev spillerne belastet?
                    Jamen den er fin og midt i en turnering skal spillerne ikke belastes max og da slet ikke dagen før en kamp.
                    Jeg har set mange træninger og generelt savner jeg ikke intensitet.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Jeg har hørt at Kents "Førstehold" startede med Nana og Thrane på midten, og hvis der er noget historien fortæller mig, så er Kents første 1. Hold det som bliver hans starter i morgen.

                      Spændende, skræmmende... men props til Kent for at prøve noget helt nyt. Noget skal der ske.. Izunna er helt væk fra holdet. Han skal videre - Jeg tror heller ikke han er sund at have i en trup, og endnu værre i nuværende situation.
                      Det lyder sandsynligt, men jeg kom for sent til at se det.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg er slet ikke uenig, men det ser ud til at være den midtbane vi får i morgen. Thrane har jeg ingen fidus til. Super fin fyr, men hans fodboldkompetencer har jeg ikke helt fået fat på endnu.

                        Izunna skulle selvfølgelig have været solgt ved sidste transfervindue. Han er doven og har lad holdning til professionel fodbold. Væk med ham.. ophæv kontrakten.
                        Silkeborg har en midtbanemand der langt overgår enhver af vores ... Moro, han har virket overraskende god, ud fra det jeg har set.
                        Pasningsstærk, okay teknik og rimeligt bevægelig/okay fart ...
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Silkeborg har en midtbanemand der langt overgår enhver af vores ... Moro, han har virket overraskende god, ud fra det jeg har set.
                          Pasningsstærk, okay teknik og rimeligt bevægelig/okay fart ...
                          Jeg synes nu godt, at El Makrini kan være med omkring Moros niveau, men jeg er enig i, at han ligner en supersigning af SIF. Viser bare igen, hvor meget guld der findes derude, som kan samles op for en slik. Gid at OB brugte tid og penge på at finde de spillere, i stedet for at overbetale for nogle der var gode for to år siden. Det bliver dog desværre nok ikke i Jesper Hansens tid, at det kommer til at ændre sig.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg synes nu godt, at El Makrini kan være med omkring Moros niveau, men jeg er enig i, at han ligner en supersigning af SIF. Viser bare igen, hvor meget guld der findes derude, som kan samles op for en slik. Gid at OB brugte tid og penge på at finde de spillere, i stedet for at overbetale for nogle der var gode for to år siden. Det bliver dog desværre nok ikke i Jesper Hansens tid, at det kommer til at ændre sig.
                            Vil mene de kan forskellige ting.
                            Der er ikke meget bolderobrer over Moro, der er Makrini stærkere ... men med bolden og i bevægelighed er Moro et niveau over.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Kvaliteten bestemmer udfaldet - ikke viljen. I hvert fald når det gælder vores hold.

                              De træninger, jeg har overværet, der har der været masser af vilje, hver gang; men kvaliteten af førsteberøringerne, skiftene, afslutningerne har stort set hver gang været til den forkerte side.

                              Det modsatte synes jeg at opleve under Lars Olsen. Der var ikke ret meget intensitet til træning; i hvert fald de træninger, jeg så; men der kvalitet i det, der blev foretaget, når der så blev skruet op for tempoet. Og det var nok også derfor, at vi vandt de kampe, vi gjorde; ligesom kvaliteten per nuværende også fortæller historien om, hvorfor vi ligger som vi gør.

                              Evner vil altid slå vilje. Evner de rigtige steder på banen, alt efter spillestilen.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X