Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt OB - FCK

    OB tabte i dag 3-0 til FCK.

    Jeg synes egentlig, at OB spiller ok indtil de kommer bagud.

    Jeg sad på langsiden i dag og kunne følge OB's og FCKs kanter tæt. Noget der slog mig var, at OB havde en back - f.eks. Barret, og midtbanen foran ham - Desler. De 2 står sådan placeret at Ankersen fra FCK kan dække dem begge 2 og lave angreb, uden at han skal frygte OB's kanter i et modangreb. Noget af det samme var gældende i den anden side. Hvis 1 FCK-spiller kan binde 2 OB-spillere i hver side, så må der være overskud af FCK-spillere et andet sted på banen. Kan det ikke være derfor at OB så tit får problemer når de skal spille bolden op? Når kanterne står for defensivt, gør det banen mindre, og nemmere for FCK at dække op, og lægge pres. Der er i hvertfald noget der ikke fungerer på OB's hold. Jeg mener, at der er problemer med taktikken - eller udførelsen af den.

    Der er alt for mange anonyme spillere der ikke bringer ret meget - p.g.a. ovenstående. Desuden lagde jeg også mærke til at nogle spillere ikke bidrager ret meget til spillet når man skal forsvare. Bl.a. angriberne, Desler, Joan og Nana. Det første forsvar starter altså med angriberne og kanterne. Få lagt et pres, så man tvinger modstanderen ud i nogle ubekvemme situationer.

    Der er kæmpe problemer i OB.

    OB's bedste spiller - i mangel af bedre: Grytebust

    #2
    Mange rigtig gode tweets her

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...per-h-eller-os

    Comment

    Working...
    X