Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet, hvis vi kigger fremad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg tør godt at love, at der kommer under 10.000 i morgen. Det er jeg helt sikker på.
    Med mindre OB har postet en masse fribilletter ud , hvilket jeg ikke forestiller mig da de sikkert bilder sig ind at kampen sælger sig selv , tror jeg ikke på vi bliver meget over 8500 i morgen
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Med mindre OB har postet en masse fribilletter ud , hvilket jeg ikke forestiller mig da de sikkert bilder sig ind at kampen sælger sig selv , tror jeg ikke på vi bliver meget over 8500 i morgen
      selv det virker højt sat i mine øjne....det er ved at være koldt, efterårsferien slutter og nåå jo så spiller OB ikke specielt godt for tiden.....ret mange grunde til at holde sig inden døre

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Nogle som ved om tv-penge er lagt ind i budgettet , altså om der er budgetteret med f.eks en sjetteplads , så der i så fald "mangler" 3 mio i kassen nu ?

        Til spørgsmålet om vi har råd til at lade være med at invistere i de rigtige spillere .....
        Sportsligt har vi ikke
        Økonomisk har vi på den lange bane heller ikke .
        Men vi har pt ikke de rette folk til at finde de rette spillere .
        Jeg håber virkelig ikke der er budgetteret med en bestemt placering, for det vil da være det dummeste i hele verdenshistorien, selv for vores sportsdirektør.

        Ingen finansfolk med bare en my hjerne vil sælge skindet før bjørnen er skudt.

        Comment


          #19
          Jeg tror grundlæggendedet vigtigste der kan ske er at bestyrelsen satte sig ned sammen med det sportslige team, og blev 100% enige om hvilket fodboldhold OB skulle være. Kunne de ikke blive dét, burde bestyrelsen finde et sportsligt team de VAR enige med, og så starte processen der.
          Mit personlige håb ville så være at de blev enige om at det skulle være et OB-hold bygget over de klassiske dyder, og dermed et stop på den proces der kører nu. Men hvis vi SKAL fortsætte den nuværende kurs, skal der til gengæld investeres i det, så vi henter de spillere der passer ind i konceptet, og har den nødvendige kvalitet på netop de nødvendige områder. Og det er ikke billigt.

          Men den nuværende situation, hvor der ønskes at bygge et boldbesiddende hold op uden økonomi, det fungerer i hvert fald ikke...

          Mvh

          MaxHH

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Jeg tror grundlæggendedet vigtigste der kan ske er at bestyrelsen satte sig ned sammen med det sportslige team, og blev 100% enige om hvilket fodboldhold OB skulle være. Kunne de ikke blive dét, burde bestyrelsen finde et sportsligt team de VAR enige med, og så starte processen der.
            Mit personlige håb ville så være at de blev enige om at det skulle være et OB-hold bygget over de klassiske dyder, og dermed et stop på den proces der kører nu. Men hvis vi SKAL fortsætte den nuværende kurs, skal der til gengæld investeres i det, så vi henter de spillere der passer ind i konceptet, og har den nødvendige kvalitet på netop de nødvendige områder. Og det er ikke billigt.

            Men den nuværende situation, hvor der ønskes at bygge et boldbesiddende hold op uden økonomi, det fungerer i hvert fald ikke...

            Mvh

            MaxHH

            + 1
            Hvis man ønsker at spise suppe, men kun har en gaffel og ønsker at spare købet af en ske vil man sandsynligvis forblive sulten.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment

            Working...
            X