Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt RFC-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    FS mener det bliver denne start11'er mod hestene

    Grytebust
    OL KEP Tingager JBL
    Joan ElMak Tverskov Desler
    Jönsson AK

    Fester bliver meldt tæt på klar, og menes at være klar til pokalkamp på onsdag
    Pereira er ligeledes klar

    Kun JJT (og Fester) er ude, trods div. skavanker hos andre spillere i ugens løb
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Hvor meget tror I Pereira mangler ift spilletid, og skal han i det hele taget have en startplads?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
        Hvor meget tror I Pereira mangler ift spilletid, og skal han i det hele taget have en startplads?
        Han har været ude siden EfB kampen og det er vel ca 5-6 uger siden, så han skal imø ikke starte inde i dag. Spilletid kan sagten komme på tale af mange grunde. Kommer vi til at stå langt tilbage og evt. skal forsvare et point, eller en føring hjem tror jeg Joao er bedre fysisk end JBL. Han har virket tungere og lidt langsommere end JBLm men måske med mere rutine og godt teknisk niveau. Det virker som 50/50 situation med de spillere til vb.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #34
          Han er i mine øjne for dårlig offensivt. Så endnu et fejlkøb i min bog.

          Comment


            #35
            Hvor er jeg dog trææææt af at snart sagt ALLE tråde skal drejes ind på JH, og antydninger af JHs gøren og laden. Denne er en optaktstråd og har som intet med JH at gøre
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Personligt, kunne jeg godt lide det som welbeck kom med. Men jeg vill også gerne have Tverskov og Tingager på banen. Så det blivet nok :

              Grytebust

              Lund. Tingager KEP Barret
              Makrini
              Joan. . Tverskov Desler ( skal snart til at vise noget)
              Jonsson
              AK

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Personligt, kunne jeg godt lide det som welbeck kom med. Men jeg vill også gerne have Tverskov og Tingager på banen. Så det blivet nok :

                Grytebust

                Lund. Tingager KEP Barret
                Makrini
                Joan. . Tverskov Desler ( skal snart til at vise noget)
                Jonsson
                AK
                Det ligner jo FSs starter Jeg er enig i at Nana gav noget friskhed i spillet, og det er noget vi har manglet i store perioder. Konkurrencen er god for alle så de "tvinges" til at yde det bedste de kan til træning og kamp. JJT er jo også på trapperne og kan sikkert sammenlignes med Nana som spillertype
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment

                Working...
                X