Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Startopstilling i foråret/første kamp
Collapse
X
-
Det var da egentlig meget rart at høre m tiden i SIF; så Løffe kom ikke ud den blå luft? Det kunne vel også forklare, hvorfor Løffe selv lød OK tilfreds med sit ophold, på trods af nær ved 0 spilletid. En kalkuleret risiko er jo nødvendig i fodbold; især når økonomien er som den er. Det er nok ikke sidste gang, vi prøver noget i den dur. Og dybest ser aner jeg ikke en flyvende fis om Bechs scoutingevner - jeg var måske bare begyndt at se en mønster i Darko, Løffe, N'Koum - teknisk begavede typer med mentale eller fysiske issues, der måske aldrig kan realisere deres potentiale.
-
Det ene udelukker ikke det andet. FCM og AAB ligger lige nu nr. ét og to, med trupper fortrinsvis bygget op om unge spillere og egne talenter.Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlægOgså mere enig med nixcha, bare det ikke bliver med for stor bekostning. Jeg tænker her på at vi skal ligge rundt nede ved 8-12 pladsen sæson efter sæson, og vi ikke kan komme op og kæmpe omkring europæiske pladser, medaljer og duksepladsen. :)"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment