Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Operation motivation pt 2. - Sammen for OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Send evt initiativet til Leif Rasmussen. Mon ikke han vil lave en lille artikel på fyens.dk der kan hjælpe med at sprede budskabet?
    Det tror jeg han vil

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Ja det er godt nok ren kuldegysninger. :).

Jeg kan næsten ikke Vente med at få lov at poste det næste der skal ske på kampdagen. Men det bliver engang i morgen det kommer op.
    Glæder mig som en lille dreng til juleaften Håber det er godt

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Ja det er godt nok ren kuldegysninger. :).

Jeg kan næsten ikke Vente med at få lov at poste det næste der skal ske på kampdagen. Men det bliver engang i morgen det kommer op.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.
    VI ER OB - lad os sammen kæmpe for de 3 point".

Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er 💪💪💪
    Det er fandme tæt på det fedeste jeg har hørt i mands minde...

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Det er med Kæmpe respekt og Stolthed jeg vil poste det som vores U-Træner Anders Skjodemose lige har skrevet til Begivenheden på fredag, han skriver således "Vi har i Talentafdelingen valgt ikke at træne på fredag og tropper istedet op på Stiften/Nordea med over 100 talentspillere fra U12 til U19 alle iført OB trøjer.

Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er ������
    :)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied

Hvis det ikke er at stå sammen om klubben så ved jeg Kraftedme ikke hvad det er ������
    Det giver helt kuldegysninger at læse det der...

Leave a comment:

• Marco1887
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det er fandme dejligt at se at der er 200 tilmeldte og over 100 mennesker interesseret i at møde op på stiften på Fredag!.

Ingen over klubben.
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Så fedt .

Hvis OB ville vinde noget goodwill så henvendte de sig til jer med en stak fribilletter i hånden .

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Det er fandme dejligt at se at der er 200 tilmeldte og over 100 mennesker interesseret i at møde op på stiften på Fredag!.

Ingen over klubben.
    Så fedt .

Hvis OB ville vinde noget goodwill så henvendte de sig til jer med en stak fribilletter i hånden .

Leave a comment:

• Marco1887
    replied

Ingen over klubben.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Haha selvfølgelig 

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja man kan jo frygte manden er så fjern at han tror det også er en støtteerklæring til ham .
    Ja netop. Men for mig er det en støtte til Kent,John og alle spillerne... Ikke Jesper Hansen

Leave a comment:

• Marco1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ok fair nok. Men kan vi snakke grafisk layout muligheder hvis det bliver "7 in a row" ...
    Haha selvfølgelig 👍👍

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fantastisk. Jeg hopper over hegnet fra vippen så jeg kan være med i dette fantastiske tiltag..

Men så nu også gerne en "Fyr Jesper Hansen" TiFo
    Ja man kan jo frygte manden er så fjern at han tror det også er en støtteerklæring til ham .

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Den dag kommer der ingen "negative" tifo rettet mod klub træner eller sportsdirektør, der bliver det 100% positivt for drengene på Grønrsværnen.

Men fortvivl ej, der er massere i støbeskeen i tilfælde af flere hjernblødninger fra Jesper H
    Ok fair nok. Men kan vi snakke grafisk layout muligheder hvis det bliver "7 in a row" ...

Leave a comment:

Working...
X