Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt BIF-OB 25/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg har en god fornemmelse idag. Måske fordi solen skinner. Men vi har på en eller anden måde ofte været bedre mod Brøndby i Brøndby. Det hænger jeg lidt min hat på. Lad mig hive et ældre og grinagtigt slogan frem. Tænk hvis vi vinder....

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Jeg har en god fornemmelse idag. Måske fordi solen skinner. Men vi har på en eller anden måde ofte været bedre mod Brøndby i Brøndby. Det hænger jeg lidt min hat på. Lad mig hive et ældre og grinagtigt slogan frem. Tænk hvis vi vinder....
      Dejligt med lidt optimisme i disse dage, men den vil jeg ødelægge ved at sige, at jeg tror vi taber 2-0 i dag.

      Comment


        #33
        Sjældent har jeg glædet mig så meget til mandag, den her kamp skal bare overstås. Et beskedent nederlag og videre i teksten.

        Comment


          #34
          "For at gøre ondt værre har OB ikke scoret i de seneste fire kampe, og det er bekymrende for et hold, der ellers burde have sine primære kvaliteter i det offensive med folk som Rasmus Jönsson, Rasmus Festersen og Anders K. Jacobsen. Sidstnævnte er skadet, mens Festersen ikke har kunnet finde målet, og Jönsson var senest sat af mod SønderjyskE."

          - så mange fejl i det lille stykke....for det første har festersen fundet målet - 2 gange. Og hvorfor folk bliver ved med at omtale jönsson som en offensiv profil fatter jeg på ingen måde. Manden har intet vist! Konklusionen er jeg dog enig i - vi taber og det uden at score

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/optakt-broendby-if-ob-3

          Comment

          Working...
          X