Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SDJ - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Ved godt yao stadig er ung. Men skulle han ikke have noget mere spilletid. Sys han kommer ind med noget vildskab og tør udfordre

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Ved godt yao stadig er ung. Men skulle han ikke have noget mere spilletid. Sys han kommer ind med noget vildskab og tør udfordre
      Jeg tror ikke alderen betyder noget, ikke for Kent, det har han bevist masser af gange ... det der betyder noget er kvalitet og den kan jeg ikke lige se han har, ud fra de træninger jeg har overværet.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvordan kan thrane starte inde? En af de ringeste spillere vi har set i OB i årevis. Jeg kan slet ikke se han har superliga potentiale.
        Ved ikke om jeg vil betegne ham som "En af de ringeste i årevis".... Endnu...
        Men jeg er langt langt fra imponeret. Har en fin energi men det er altså også det...
        Ligner endnu en flop signing

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Suppens ringeste angreb ... måske sammen med Silkeborg.
          Tvivlsom midtbane.
          Lidt op og ned forsvar
          God målmand.

          Det er godt nok ikke skræmmende :D! ... at stå over for det her som superligahold.
          Det hold kan kun overraske posetivt .. Puha hvor kan det blive grimt
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Hvordan kan thrane starte inde? En af de ringeste spillere vi har set i OB i årevis. Jeg kan slet ikke se han har superliga potentiale.
            Han er købt som udviklingsspiller så man skal forventningsafstemme ift det. Jeg synes han gjorde det ok se første par kampe, knap så godt i Esbjerg og siden har vi ikke set så meget til ham. Han har en god energi men mangler nogle spidskompetencer.

            Thrane starter vel fordi 3-5-2 ofte snarere bliver til en 5-3-2 når man forsvarer.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
              Leif Rasmussen siger vi starter med følgende i morgen:

              Grytebust
              Tverskov - KEP - Tingager
              Desler - Izunna - Makrini - Thrane
              Edmundson
              Jönsson - Mikkelsen

              Festersen er altså bænket. Det burde man nok have gjort for længe siden, men spørgsmålet er om det er den rigtige kamp eller han faktisk ikke viste fremgang mod Fcm?
              Det dér hold får jo store smæk. Og hvis vi ikke får de skadede spillere klar, så er der nye smæk søndag. Og smæk mod Dunken og AGF, der formåede at lægge et fysisk tryk i 1. Halvleg mod FCM, som vi ikke kan komme i nærheden af. Hold da fast en tynd bredde, vi har. Som i papirstynd.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                Han er købt som udviklingsspiller så man skal forventningsafstemme ift det. Jeg synes han gjorde det ok se første par kampe, knap så godt i Esbjerg og siden har vi ikke set så meget til ham. Han har en god energi men mangler nogle spidskompetencer.

                Thrane starter vel fordi 3-5-2 ofte snarere bliver til en 5-3-2 når man forsvarer.
                Er han ikke 22 eller 23 år? Så er han vel næppe udviklingsspiller..

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det dér hold får jo store smæk. Og hvis vi ikke får de skadede spillere klar, så er der nye smæk søndag. Og smæk mod Dunken og AGF, der formåede at lægge et fysisk tryk i 1. Halvleg mod FCM, som vi ikke kan komme i nærheden af. Hold da fast en tynd bredde, vi har. Som i papirstynd.

                  MvH ChrisOB
                  Skræmmende at se hvor meget det lykkedes for Randers og AGF idag at spille de store op til dans.. Syntes ikke vi var i nærheden af at kunne det samme..
                  Selvom nogle gerne vil sælge dem som "tætte kampe"

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Skræmmende at se hvor meget det lykkedes for Randers og AGF idag at spille de store op til dans.. Syntes ikke vi var i nærheden af at kunne det samme..
                    Selvom nogle gerne vil sælge dem som "tætte kampe"
                    Vi kan kun overraske. Men al fodboldlogik siger, at et hold med 4 nederlag i træk, skader og ekstra meget pres p.g.a kun én sejr, de selvfølgelig ikke tager 3 points på en bane og imod et hold, vi har haft det ekstra meget svært imod p.g.a deres fysik de senere år. Gætter på en godkendt 1. Halvleg, hvor kadencen falder i 2. halvleg. Første mål til Haderslev efter en time. Det andet mod slutningen. 2-0.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Vi kan kun overraske. Men al fodboldlogik siger, at et hold med 4 nederlag i træk, skader og ekstra meget pres p.g.a kun én sejr, de selvfølgelig ikke tager 3 points på en bane og imod et hold, vi har haft det ekstra meget svært imod p.g.a deres fysik de senere år. Gætter på en godkendt 1. Halvleg, hvor kadencen falder i 2. halvleg. Første mål til Haderslev efter en time. Det andet mod slutningen. 2-0.

                      MvH ChrisOB
                      Bolden er heldigvis rund. Og jeg foretrækker til hver en tid 3p over det at have ret..

                      Jeg ser stadig en tæt kamp som ender uafgjort

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Bolden er heldigvis rund. Og jeg foretrækker til hver en tid 3p over det at have ret..

                        Jeg ser stadig en tæt kamp som ender uafgjort
                        Jeg tror så det bliver enten sejr eller nederlag.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg tror så det bliver enten sejr eller nederlag.

                          MvH ChrisOB
                          Vi ser i morgen

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Bolden er heldigvis rund. Og jeg foretrækker til hver en tid 3p over det at have ret..

                            Jeg ser stadig en tæt kamp som ender uafgjort
                            HELT enig......kan desværre ikke se os vinde den kamp, bare det at få point ser mere end svært ud. Men kæft det ville være lækkert at tage fejl

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              HELT enig......kan desværre ikke se os vinde den kamp, bare det at få point ser mere end svært ud. Men kæft det ville være lækkert at tage fejl
                              Mit humør og helbred kunne godt klare 3p i morgen.. Også selvom det betyder at skulle lave evt indrømmelser...

                              Så det mest optimale for mig er vel at vinde 1-0 på selvmål efter at have blevet spillet helt ned under gulvtæppet ...
                              Så kan jeg nyde de 3 point samtidig med at jeg kan fortsætte brokkeriet

                              Comment


                                #60
                                Noget tyder på, at Greve heller ikke kommer til at starte inde i morgen. Jeg håbede at den her sæson ville blive hans gennembrud, men han virker langt fra start 11'eren.

                                Comment

                                Working...
                                X