Oprindeligt indsendt af NyrnZ
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
E-sport
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlægBlev til en samlet 3-2 sejr til OB over Lyngby.
Bækkelund 1-1 Kaalby
Keglekongen 2-1 Aldin
Det er altså lidt underligt, at det er så svært at finde noget om det, når man nu havde gjort så meget ud af at markedsføre det ved lanceringen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvor man kan se resultater og kampreferater? Står intet på ob.dk og virker ikke til at esuperligaen har en officiel side. BT.dk har en artikel, men den omhandler kun FCKs kamp.
Det er altså lidt underligt, at det er så svært at finde noget om det, når man nu havde gjort så meget ud af at markedsføre det ved lanceringen.siden 1887
Comment
-
Okay det er så faktisk meget sjovt at se, men jeg er også turneringsfreak!
Synes dog stadig ikke det burde være i et fodboldforum.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Hmm, - hvad er det egentligt der i spil hos jer, der på flere sider i denne tråd har behov for at ytre jer om, at et sub brand til OB: eSport ikke må befinde sig i OB’s main forum.
Hvad eksakt er det, der er jeres problem?
Er det frygt for, at dét som er hovedattraktionen OB’s Superligahold forsvinder i nyhedsstrømmen om eSporten. Er det, “eSport har ikke noget med sport at gøre”, mavesurhed eller hvor er vi henne?
Prøv nu at slap lidt af- der her er et fænomen der er kommet for at blive, og hvad skade gør det, at der popper et par tråde op i ny og næ. Er det virkeligt så provokerende for jer, at i ikke er i stand til at lade øjet glide hen over overskriften og lade fokus falde på en anden debat?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægKl 20.45 på kanal 9, viser de Sønderjyske-OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægHmm, - hvad er det egentligt der i spil hos jer, der på flere sider i denne tråd har behov for at ytre jer om, at et sub brand til OB: eSport ikke må befinde sig i OB’s main forum.
Hvad eksakt er det, der er jeres problem?
Er det frygt for, at dét som er hovedattraktionen OB’s Superligahold forsvinder i nyhedsstrømmen om eSporten. Er det, “eSport har ikke noget med sport at gøre”, mavesurhed eller hvor er vi henne?
Prøv nu at slap lidt af- der her er et fænomen der er kommet for at blive, og hvad skade gør det, at der popper et par tråde op i ny og næ. Er det virkeligt så provokerende for jer, at i ikke er i stand til at lade øjet glide hen over overskriften og lade fokus falde på en anden debat?
Netbetjentene er blevet saa vant til at diktere det hele herinde, inden de skal hjem og have bank af konen. Men dem om det. Esport er kommet for at blive, og saa laenge Jesper Hansen ikke har en finger med i spillet, har OB faktisk en chance.Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RMN Se indlægBækkelund er undervurderet, og hvis keglekongen finder et bare nogenlunde niveau, vinder OB ligaen relativt nemt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægNu er jeg ikke meget inde i det her, men det er ikke sådan jeg har forstået styrkeholdet :D.
Comment
Comment