Annoncering

Collapse
No announcement yet.

E-sport

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Aha, der kan man bare se. Tak fordi du gjorde mig klogere.
    Jamen,velbekomme:-)
    Hvis du kan overskue at læse dig igennem den meget rodede side her, så er der her et link omkring omtalte event:
    https://npf.dk/nyheder/
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #32
      http://www.dr.dk/sporten/ob-sats-giv...a-fifa-spiller

      Det skal han jo egentlig sige ... men hvis det senere bliver bakket op med fakta, så er det da interessant og lidt underligt :D.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Det bliver spændende at følge i fremtiden. Jeg håber da det er en god investering. - Interessen for e-sport er kæmpe stor verden over, og se blot de arrangementer i Tyskland hvor 70.000 mennesker møder op for at se nogle dudes spille computerspil. Det siger mig absolut intet, men markedet er der.. og det bliver interessant om vi kan rykke på den front.

        Comment


          #34
          Nu er jeg selv FIFA maneger for DHG / Dalum Hjallese Gymnastik hehe.

          Lasse vandt faktisk Copenhagen Open igår og 8500kr kontant blandt andet, min egen spiller Fredberg kom på 3 pladsen.


          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af NyrnZ Se indlæg
            Nu er jeg selv FIFA maneger for DHG / Dalum Hjallese Gymnastik hehe.

            Lasse vandt faktisk Copenhagen Open igår og 8500kr kontant blandt andet, min egen spiller Fredberg kom på 3 pladsen.


            Stort tillykke til de unge gutter. Jeg har stadigvæk ikke helt forstået "sporten", men jeg skal nok stadigvæk bare have en tilvænningsperiode. Kan en OB'er vinde noget i København, så er det for mig ligegyldigt hvad det er.. så får de thumbs up herfra :-)

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Stort tillykke til de unge gutter. Jeg har stadigvæk ikke helt forstået "sporten", men jeg skal nok stadigvæk bare have en tilvænningsperiode. Kan en OB'er vinde noget i København, så er det for mig ligegyldigt hvad det er.. så får de thumbs up herfra :-)
              Tillykke til Lasse :-)

              Jeg har forstået "sporten" så langt, at det er fedt at vinde.... ligesom i så mange andre spil og sportgrene...

              Jeg har stadig ikke forstået formålet med at OB er gået ind i det, og har tilbudt kontrakt (lig med betale penge) for at en gut spiller med OB som hold i FIFA
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Tillykke til Lasse :-)

                Jeg har forstået "sporten" så langt, at det er fedt at vinde.... ligesom i så mange andre spil og sportgrene...

                Jeg har stadig ikke forstået formålet med at OB er gået ind i det, og har tilbudt kontrakt (lig med betale penge) for at en gut spiller med OB som hold i FIFA
                Billig marketing (OB betaler ikke alverden). Mange unge følger sporten og får kendskab til OB af den vej (de kommer jo ikke på stadion som mange påpeger) .. en måde ikke at tabe en yngre generation ..

                http://markedsforing.dk/artikler/kam...kkes-om-esport

                http://www.esport.dk/sponsor-investor/
                Last edited by Plum; 14-11-2016, 07:46.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Tillykke til Lasse :-)

                  Jeg har forstået "sporten" så langt, at det er fedt at vinde.... ligesom i så mange andre spil og sportgrene...

                  Jeg har stadig ikke forstået formålet med at OB er gået ind i det, og har tilbudt kontrakt (lig med betale penge) for at en gut spiller med OB som hold i FIFA
                  Så vidt jeg har forstået så spiller han ikke med OB, og nok meget godt hvis han skal vinde noget.
                  Han spiller så vidt jeg har forstået i en OB trøje.
                  De fleste spiller med Real Madrid eller andre hold på det niveau.

                  Comment


                    #39
                    Kan godt være det giver noget reklame at han spiller i OB trøjen , men det produkt han reklamerer for er bare rimeligt falleret så jeg kan godt frygte at det ikke giver så helvedes meget opmærksomhed når nyhedsinteressen har lagt sig .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Uanset hvordan i vender og drejer den, så er Danmark et pisse lille land og e-sporten er i rivende udvikling i asien og det bevæger sig kun i 1 retning og det er fremad! At OB prøver noget nyt og bruger småpenge på det, ja det synes jeg kun er fint. Han gør hverken til eller fra i lønbudgettet og OB får noget omtale på platforme der ellers ikke arbejdes på! Klubben bliver nævnt hver gang han deltager i noget og det er aldrig skidt!

                      Comment


                        #41
                        Tillykke til Lasse! Det er fint når vi kan vinde endda noget i denne sæson...
                        Nu forstår jeg intet om E-sport (gav det op med FIFA efter 12-15 nederlag mod min dertid 13 årig søn før flere år) men er det ikke meget taktisk? Så måske Lasse har den en eller anden idé for vores trænerteam i hensigt til det næste taktikmøde ... ;-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Fuck E-sport i OB.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Fuck E-sport i OB.
                            Du er en hård hund....! om 2 år hvis alle andre klubber har en spiller der sidder med deres trøje på og tjener nogle penge til klubben, så står du som et lille barn og skaber dig over hvorfor OB ikke gjorde noget og hvorfor vi altid er efter de andre.

                            Ta det dog som det er; En af de bedste Fifa spillere i landet har sagt ja til at promovere OB for en meget sølle løn sammenlignet med det der postes i reklamer! OG han kan samtidig tjene nogle penge ind til OB "via %del af gevinster" samt skabe interesse på platforme hvor OB skulle ud og ofre langt flere penge for at fange den målgruppe!

                            At unge mennesker og folk i Asien bruger mere tid på Esport kontra virkligheds fodbold, det er nu en gang udviklingen, også er det sgu da rart at OB forsøger at bruge 1 % del tid på at se om det kan generere nogle ekstra penge eller opmærksomhed. Fordi vi har en mand spillede fifa i en OB trøje, ændre jo ikke en skid på vores fodboldklubs virke og tanker. OG det tager minimal tid og koster 0 i økonomiske ressourcer.

                            Men ok, ALT er jo også lort i krisetider.... Men skil venligst tingene ad...

                            /Dinjo

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Du er en hård hund....! om 2 år hvis alle andre klubber har en spiller der sidder med deres trøje på og tjener nogle penge til klubben, så står du som et lille barn og skaber dig over hvorfor OB ikke gjorde noget og hvorfor vi altid er efter de andre.

                              Ta det dog som det er; En af de bedste Fifa spillere i landet har sagt ja til at promovere OB for en meget sølle løn sammenlignet med det der postes i reklamer! OG han kan samtidig tjene nogle penge ind til OB "via %del af gevinster" samt skabe interesse på platforme hvor OB skulle ud og ofre langt flere penge for at fange den målgruppe!

                              At unge mennesker og folk i Asien bruger mere tid på Esport kontra virkligheds fodbold, det er nu en gang udviklingen, også er det sgu da rart at OB forsøger at bruge 1 % del tid på at se om det kan generere nogle ekstra penge eller opmærksomhed. Fordi vi har en mand spillede fifa i en OB trøje, ændre jo ikke en skid på vores fodboldklubs virke og tanker. OG det tager minimal tid og koster 0 i økonomiske ressourcer.

                              Men ok, ALT er jo også lort i krisetider.... Men skil venligst tingene ad...

                              /Dinjo
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                                Du er en hård hund....! om 2 år hvis alle andre klubber har en spiller der sidder med deres trøje på og tjener nogle penge til klubben, så står du som et lille barn og skaber dig over hvorfor OB ikke gjorde noget og hvorfor vi altid er efter de andre.

                                Ta det dog som det er; En af de bedste Fifa spillere i landet har sagt ja til at promovere OB for en meget sølle løn sammenlignet med det der postes i reklamer! OG han kan samtidig tjene nogle penge ind til OB "via %del af gevinster" samt skabe interesse på platforme hvor OB skulle ud og ofre langt flere penge for at fange den målgruppe!

                                At unge mennesker og folk i Asien bruger mere tid på Esport kontra virkligheds fodbold, det er nu en gang udviklingen, også er det sgu da rart at OB forsøger at bruge 1 % del tid på at se om det kan generere nogle ekstra penge eller opmærksomhed. Fordi vi har en mand spillede fifa i en OB trøje, ændre jo ikke en skid på vores fodboldklubs virke og tanker. OG det tager minimal tid og koster 0 i økonomiske ressourcer.

                                Men ok, ALT er jo også lort i krisetider.... Men skil venligst tingene ad...

                                /Dinjo
                                Enig. Jeg kommer nok aldrig til at bruge et sekund på at se nogen spille computer... men det gør jeg heller ikke på at se kvindefodbold, og det får mig da ikke til at argumentere for at OB ikke bør have en kvindeafdeling...

                                Mvh

                                MaxHH

                                Comment

                                Working...
                                X