Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB- Fc Midtjylland d. 18.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det bliver endnu en søndag i helvede for os, og vores omgivelser. Sørgeligt at jeg ikke glæder mig til kampdagen mere.
    Kom frisk .. Pølser og fadøl er altid godt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
      Håber virkelig ikke skaderne betyder, at vi idag igen skal trækkes med Jønsson på venstre midt .. ryst nu posen Kent
      Hvis Jönsson ikke bruges som angriber i dag vil jeg sige at endnu et dyrt projekt er fejlet... For venstre midt bliver han kun hvis modstanderne har 1.div niveau..
      Blev han ikke hentet som angriber?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis Jönsson ikke bruges som angriber i dag vil jeg sige at endnu et dyrt projekt er fejlet... For venstre midt bliver han kun hvis modstanderne har 1.div niveau..
        Blev han ikke hentet som angriber?
        Han blev vel hentet som kant vil jeg da tro ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hvis Jönsson ikke bruges som angriber i dag vil jeg sige at endnu et dyrt projekt er fejlet... For venstre midt bliver han kun hvis modstanderne har 1.div niveau..
          Blev han ikke hentet som angriber?
          Falks afløser. Gratis og dejlig. Det er nøgleord fra krejler-hansen

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det bliver endnu en søndag i helvede for os, og vores omgivelser. Sørgeligt at jeg ikke glæder mig til kampdagen mere.
            Ja det er sgu trist at den forventning og glæde man altid har haft på kampdagen er væk .
            Men lad bare dagen i dag være den dag hvor de 120 km hjem fra stadion ikke føles som 520 km hjem i en bil med bedemands stemning .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Kom frisk .. Pølser og fadøl er altid godt
              Kunne ellers være fedt i dag ..
              Men vi holder ved vores beslutning om ikke at smide en krone på stadion så længe JH er i klubben .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Tøffe skriver i dagens EB det selvfølgelige om skuffende OB. Han siger også at det jo er håbløst at vi kun har to gode defensive midtbanespillere og ingen der kan skabe bare lidt af det som Falk gjorde.
                Han skriver ikke, at måske kan Kent finde en opstilling og et spil der kan kompensere med de nuværende spillere.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #38
                  Der forlanges 3 point her fra i dag... Hvordan det skal ske, og at det skal ske mod et bedre hold, rager mig en høstblomst... det skal bare ske!!!
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Der forlanges 3 point her fra i dag... Hvordan det skal ske, og at det skal ske mod et bedre hold, rager mig en høstblomst... det skal bare ske!!!
                    Tror på 1-1 med stort held for øjnene af 4287 tilskuere . Mål af KEP
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Så gætter jeg på at vi vinder 2-1 for øjnene af 5.159 tilskuere.

                      Mål af Jönsson og Izunna i 89' fra egen banehalvdel.

                      Comment


                        #41
                        Jeg tror Kogtbaby er tættest på tilskuertallet. OB er gået i offensiven, og har virkelig foræret mange billetter væk. Sponsorerne får mad hvis de kommer, jeg elsker deres invitation, som slutter af med: Tænk, hvis vi vinder... Dog kun et enkelt punktum, men det viser bare, at OB selv bliver overrasket, hvis de vinder.
                        Udover det har de også foræret billetter væk til alle der samlede ind Red Barnet Odense. Plus jeg mener også, at de små boldklubber rundt omkring på Fyn har fået Billetter? Nogle har i hvert fald. Og så dem de plejer at forære billetter væk til, de har selvfølgelig også fået. Man kunne jo ligeså godt gøre det gratis at komme ind, det havde været en fin gestus overfor de trofaste.

                        Comment


                          #42
                          Tverskov på højrebacken...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            -----------Myse
                            Tver---Ting---KEP---Lund
                            Des---MAK---Izu----Jønne
                            ------Joan---Fester
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #44
                              Ud af alle opstillinger vi havde mulighed for med skaderne så vælger Kent den mest mærkelige...

                              Comment


                                #45
                                Helt off topic. Kunne det ikke være sjovt, hvis der var en konkurence på forum, hvor man skulle gætte tilskuertallet? Den der kom tættest på fik så en gratis billet sponsoreret af OB. Med de bannere vi skal se på ude i siden, og den store trafik vil ligger herinde, så er det vel ikke for meget at forlange.

                                Comment

                                Working...
                                X