Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ricardo i Hall Of Fame
Collapse
X
-
Det har vist været fremme et sted (mangler link), at det er Ricardo selv, der har "stået i vejen" for optagelsen. Ricardo har bare skulle trykke på knappen og sige "go", og så var han selvskrevet til optagelsen.Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlægDet var de forstokkede snævertsynede fjolser i DBU satme længe om.
Tillykke til Ricardo og god bedring.
Men yderst velfortjent!
Comment
-
Okay ,, det har jeg så ikke set ..Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet har vist været fremme et sted (mangler link), at det er Ricardo selv, der har "stået i vejen" for optagelsen. Ricardo har bare skulle trykke på knappen og sige "go", og så var han selvskrevet til optagelsen.
Men yderst velfortjent!
Comment
-
Enig , han er manden bag den største bedrift i dansk fodbold , så han skulle klart være første mand i HoFOprindeligt indsendt af Aagaard Se indlægDet er muligt, at han skulle have været optaget for et par år siden, men det er sgu da også helt galt. Med det som han har opnået med det danske landshold burde han være den FØRSTE, der blev optaget.
Comment
-
Her synes jeg, man skulle kigge mod England og deres tradition med at klappe i 1 min. af en mand, der har opnået så store bedrifter fremfor stilhed.Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægEn stor mand for OB og dansk fodbold, er gået bort. R.I.P. Lad os samles om et minuts stilhed før kampen d 22/2.- Nicolai
Comment
-
Hørt.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEt minuts stilhed vil være i underkanten i mine øjne. En af klubbens største legender nogensinde og manden bag to af vores tre mesterskaber, fortjener en hyldest tifo i mine øjne. Gad vide om det er noget, man kunne få klubben til at være en del af?- Nicolai
Comment

Comment